AnonymBruker Skrevet 11. juli #1 Skrevet 11. juli og du må ha mat fort. Vi snakker ikke om kokkelering på kjøkkenet. Fort betyr maks 15 minutter til nød. Hva ordner du av mat? Er det noe du har fryseren? Og i tilfelle. Hva da? Her ble det kun spekeskinke sånn at jeg får døyvet den verste sulten. Anonymkode: d5290...1e7
LilleVy94 Skrevet 11. juli #2 Skrevet 11. juli (endret) Eggerøre med noe salt til, som spekeskinke og kanskje litt flatbrød. Blir som et lite koldtbord og det er alltid digg. Eggerøre lager jeg på under fem minutter, selv uten induksjonstopp. Kan skjære opp noen biter paprika og agurk mens stekepannen varmer seg opp. Endret 11. juli av LilleVy94
AnonymBruker Skrevet 11. juli #3 Skrevet 11. juli Aldri skjedd. Men hvis jeg er litt sulten, så tar jeg en bolle med havregryn og melk eller knekkebrød med smøreost og agurk, før eller imens jeg lager mat. Anonymkode: c5080...618 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #4 Skrevet 11. juli Dessverre junk som potetgull, sjokolade og annet snacks når jeg har ventet for lenge med å spise. Brødskive er jo rakst å trasig, ellers er det jo alltids en kjøp pizza eller noe som kan varmes i microen. Anonymkode: 9751e...b5b
AnonymBruker Skrevet 11. juli #5 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): og du må ha mat fort. Vi snakker ikke om kokkelering på kjøkkenet. Fort betyr maks 15 minutter til nød. Hva ordner du av mat? Er det noe du har fryseren? Og i tilfelle. Hva da? Her ble det kun spekeskinke sånn at jeg får døyvet den verste sulten. Anonymkode: d5290...1e7 Maxboller Anonymkode: 761fb...180
AnonymBruker Skrevet 11. juli #6 Skrevet 11. juli En neve mandler, eller en proteinbar. Så lager jeg skikkelig middag. Anonymkode: fc7f9...5ab
Frøkenfryden Skrevet 11. juli #7 Skrevet 11. juli (endret) Havregrøt. Lompe med røkt påleggskinke og skive med ost, bretter og stekt i tørr panne. Endret 11. juli av Frøkenfryden
AnonymBruker Skrevet 11. juli #8 Skrevet 11. juli Er det middagstid så lager jeg jo til alle uansett, men spiser isåfall litt grønnsaker eller nøtter underveis i matlagingen om jeg er veldig sulten. Er det til andre måltider så frokostblanding eller knekkebrød med pålegg når det haster. Anonymkode: cb7ad...c8d
AnonymBruker Skrevet 11. juli #9 Skrevet 11. juli En banan eller en skive med nugatti Anonymkode: 76f98...692
AnonymBruker Skrevet 14. juli #11 Skrevet 14. juli Pølse på bensinstasjon eller Narvesen Anonymkode: ece21...3b1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #13 Skrevet 15. juli Jeg er en veldig slank person , og får dette stadig vekk, at jeg er så sulten at jeg faktisk ikke kan vente 10-15 min, da tar jeg et glass cola med sukker , det hjelper alltid veldig bra, da kan jeg lage middag eller annen mat uten å stresse.. Anonymkode: 3f96e...a1b
AnonymBruker Skrevet 15. juli #14 Skrevet 15. juli Brødskive med pålegg, eventuelt en enkel toast. Anonymkode: e5538...579
Ellah Skrevet 15. juli #16 Skrevet 15. juli Tar en frukt eller småspiser litt grønnsaker mens jeg lager middag. Er aldri så sulten at jeg MÅ ha en hel middag innen 15 min. Skal vi ha noe raskt er det somregel laks og ris, fiskeburger eller en pastarett av noe slag.
AnonymBruker Skrevet 15. juli #17 Skrevet 15. juli En banan eller en neve mandler. Anonymkode: 0d795...3a3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #18 Skrevet 15. juli Da tar jeg ett stort glass med vann. Kanskje noen mandler hvis det er flere timer til middag. Det er ikke farlig å l magen rumle litt - det er faktisk alt for sjelden folk går med rumlende mager, fordi vi spiser så ofte/mye, småspiser osv. Tarmene har veldig godt av litt pause! Anonymkode: 05394...593
AnonymBruker Skrevet 15. juli #19 Skrevet 15. juli Er jeg SÅ sulten, så spyr jeg om jeg spiser en del ting, og kjører ofte safe i form av noe snacksmat. Kroppen tåler best lyst bakverk, sjokolade, evt også faktisk noen type skinker som ikke har krydderier og helst ikke så mye smak. Har jeg kokt egg liggende, så kan jeg maule det. Jeg kan finne på å spy uansett når jeg er sulten. Jeg kan drikke Cola (noe jeg vanligvis aldri drikker, men mannen har det alltid liggende), men annen væske får meg til å spy, og det er ikke alltid Cola hjelper. Noen ganger er det bedre å ta en liten lur eller hvile øynene, så stabiliserer sulten seg litt. Anonymkode: c2396...677
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå