AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Vi har renovert og satt inn balansert ventilasjon. Generelt er vi utrolig fornøyde med inneklimaet, men akkurat på de varmeste dagene synes vi det er omtrent så ille som da vi hadde naturlig ventilasjon. Forskjellen er at jeg føler det funket bedre å lufte da, enn det det gjør nå. Er det pga trykkforskjellene på grunn av ventilasjonen? Er det lurt å pause den i det kvarteret man lufter ut varmen på kvelden? Tips? Det er soverommet som er så varmt, kun morgensol, så ytterligere solskjerming vil i liten grad ha noe for seg. Anonymkode: 6d8d1...b21
AnonymBruker Skrevet 11. juli #2 Skrevet 11. juli Sikkert dumt spørsmål, men har dere satt på sommermodus? Anonymkode: 6859d...a02
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli Balansert vent er ikke aircondition! Anonymkode: c4a37...5c5 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli Jeg vet at det ikke er aircondition, vi har forsåvidt det i tillegg i varmepumpe. Jeg lurer bare på luftetips og mulige årsaker til at det blir så varmt som på soverommet som faktisk ligger nord? Anonymkode: 6d8d1...b21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå