AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Ingen planer. Og tviler på at det blir noen å være med fordi de få jeg kjenner er med familien eller er på tur. Har 5000 kr jeg kan bruke på tur eller annet. Hva ville du gjort? Vil prøve å få en fin ferie. Takk på forhånd! Anonymkode: 8d5f9...6c2 1
Irja Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Jeg hadde utnyttet de fine dagene til ting som er gratis: få i botanisk hage/park, bade, skogsturer. Ta buss/kjøre til steder ikke så langt unna, hvor du kanskje aldri har vært. Spa? 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli Er det noe du kan bli med på der du bor? Er det festivaler som trenger frivillige? mange steder har ti på topp turer, der du samler poeng. Mange fine turer som regel. du kan dra på stranden, stolpejakt, dagsturer i området. Hvor i landet holder du til? (Lettere å foreslå mer konkret om vi vet hvor du har base) Anonymkode: d0fe6...a48 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #4 Skrevet 10. juli Kommer jo helt an på hva du liker og hvor du bor. Hadde jeg hatt tre uker ferie alene ville jeg gått turer i skogen, badet, dratt på kino, trent og kanskje gjerne meldt meg på en yoga retreat, workshop i breathwork eller lignende. Ville også fått unna prosjekter hjemme som jeg har utsatt eller ikke hatt tid til tidligere, som å rydde boden, kjøre ting på dynga osv. Også ville jeg helt klart prøvd å fått til noe sosialt med noen andre som forhåpentligvis også er hjemme ☺️ Anonymkode: 0f9cf...22d 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli Hvor bor du? Eventuelt hvilken by som er nærmest om du bor et lite sted? Og hva liker du å gjøre? Hvilke interesser har du? Anonymkode: 3d6fc...8a9 1
Rebecca30 Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli Dra alene. Reis billig til et sted du liker. Ta buss eller tog. Finn en strand, en park eller en kafé. Les bøker, hør på musikk, drikk god kaffe. Ikke stress med folk. Nyt friheten. 5000 kr rekker til en uke et sted. Resten av tiden bare slapp av hjemme. Det er nok ferie. 1 1
Slarti Skrevet 10. juli #7 Skrevet 10. juli Jeg hadde kosa meg på en eller anna kafe med utsikt mot folk. Vet ikke hvorfor, men er terapi for meg å drikke en kvalitetskaffe og bare se på alle folka som stresser. Kanskje til og med ta med noe lettere lesestoff, altså ikke Shakespeare's samlede verker. Det er maksimal avslapning for meg. Ellers hadde jeg nok også prøvd å gå noen turer i skogen. (om det ikke er for varmt) Fått unna alt jeg ligger bakpå av ting jeg skulle fiksa. 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #8 Skrevet 10. juli Så herlig! Gjør hva du vil! Hva har aldri hatt tid til? Jeg leser, pusser opp, går en tur, hører musikk, lager mat og slapper av! Alt er bedre når man har fri. Anonymkode: c5877...997 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #9 Skrevet 10. juli Jeg hadde dratt på museer og spisesteder jeg ikke har vært i nærheten. Anonymkode: 4c4e1...bf1 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #10 Skrevet 10. juli Jeg har vært alene i en uke og skal være alene i en uke til. Har vært på stranda, drevet med stolpejakt, vært på topptur - et sted i nærområdet jeg ikke har vært før, byvandring, kino. Nå er været så varm og, så har vært mye på verandaen og solt meg. Anonymkode: 647ab...11d 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #11 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ingen planer. Og tviler på at det blir noen å være med fordi de få jeg kjenner er med familien eller er på tur. Har 5000 kr jeg kan bruke på tur eller annet. Hva ville du gjort? Vil prøve å få en fin ferie. Takk på forhånd! Anonymkode: 8d5f9...6c2 Hadde vurdert en tur alene. Vurderer det nå selv. Typen liker ikke å reise å alle venninnene er småbarnsmødre. Anonymkode: c6590...297 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #12 Skrevet 10. juli Jeg hadde hovedsakelige gjort ting hjemme. Som å akrylere spikerhull i lister og male over disse, omorganisere, nedvask, vaske hustak, lage urtehage osv. Og ja, det er det jeg skal gjøre i min ferie. Anonymkode: 81aba...78d 2 2
Odine Skrevet 10. juli #13 Skrevet 10. juli Hvilken stemning trenger du da? Stresse ned , oppleve noe, konserter og fest? 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #14 Skrevet 10. juli Du må si litt om hva du liker og trives med, og om du har familie. Jeg har veldig sosial jobb. Ville elsket å være bare hjemme, lese, holde på i hagen, gå tur... har flere ganger reist til spania og italia alene, bok og fortsuscafe, og kommet stadig i bekjentskap. Men er litt rart å være alene, selv om jeg nyter det. DNT vandring i Norge er og helt topp. Alene eller i gruppe. Men preferansene dine må styre. Anonymkode: 68ad7...d9a 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #15 Skrevet 10. juli Mamma 3 tomme uker høres ut som en våt drøm for en småbarnsmamma. Hvis jeg hadde det forran meg så hadde jeg hverfall ville hatt noen turer ut i skog eller fjell. Frisk luft og bevege kroppen. Så ville jeg ha hatt en dag eller flere hvor jeg dro til parken med en bok, podcast, noe godt å spise og bare se på folk og slappe av. Vært hjemme og hatt litt bingetid, serier og filmer. En kveld på kino. Bedt over noen venner, tatt en biltur, shinet opp hjemme. Hjemmespa! Åååå så misunnelig jeg er! Anonymkode: b9f6d...519 1 2
Odine Skrevet 10. juli #16 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mamma 3 tomme uker høres ut som en våt drøm for en småbarnsmamma. Hvis jeg hadde det forran meg så hadde jeg hverfall ville hatt noen turer ut i skog eller fjell. Frisk luft og bevege kroppen. Så ville jeg ha hatt en dag eller flere hvor jeg dro til parken med en bok, podcast, noe godt å spise og bare se på folk og slappe av. Vært hjemme og hatt litt bingetid, serier og filmer. En kveld på kino. Bedt over noen venner, tatt en biltur, shinet opp hjemme. Hjemmespa! Åååå så misunnelig jeg er! Anonymkode: b9f6d...519 Enig med du 🤣
RedBull91 Skrevet 10. juli #17 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg hadde hovedsakelige gjort ting hjemme. Som å akrylere spikerhull i lister og male over disse, omorganisere, nedvask, vaske hustak, lage urtehage osv. Og ja, det er det jeg skal gjøre i min ferie. Anonymkode: 81aba...78d 😂
AnonymBruker Skrevet 10. juli #18 Skrevet 10. juli Ønsker en blanding. Både full avslapping på grunn av mye jobbing, oppleve noe nytt og hadde vært kjekt å bytte stue noen dager. Er og glad i strand liv. Takk for alle gode svar og tips! Anonymkode: 8d5f9...6c2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #19 Skrevet 10. juli Sjekk ut Airbnb et sted du har lyst til å reise til. Jeg liker å ha tilgang til kjøkken og kunne lage mat når jeg reiser alene. Spiser gjerne lunch ute alene, men middag synes ofte blir litt stusselig. Anonymkode: d0fe6...a48 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #20 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hadde vurdert en tur alene. Vurderer det nå selv. Typen liker ikke å reise å alle venninnene er småbarnsmødre. Anonymkode: c6590...297 Hvor har du vurdert tur? Aldri reist alene. Anonymkode: 8d5f9...6c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå