AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Ofte opplever jeg at folk skal pirke på, og rette på der sier og gjør. Det gjør meg både sint og trist, men jeg sier ikke noe fordi jeg tror at de må ha rett i og med at de velger å pirke og irettesette. Er det flere som opplever mye sånt? Jeg tenker at det er da ikke at jeg sier og gjør alt feil heller... Anonymkode: 685cd...86b
Jegerbaremeg Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Utfordre de som pirker. Spør hva de mener med det? Finn et ømt punkt tilbake å pirk tilbake. Så lenge du bare tar i mot og ikke sier noe vil dette fortsette. Ingen liker å møte seg selv i døra, og da stopper det ganske fort 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #3 Skrevet 11. juli Kan du gi noen konkrete eksempler? Jeg har feks opplevd at blant flere kommentarer på fb, der vi alle misforstod-så ble jeg uthengt😄Velger å tro at det var tilfeldig. Men klart det er ubehagelig å føle at man blir pirket på hele tiden. Nå er det jo mange Karens og utidige karer i samfunnet som lever og ånder for å pirke borti andre😂 Anonymkode: 664cf...a87
AnonymBruker Skrevet 11. juli #4 Skrevet 11. juli Fra en person - ikke uvanlig. Men av "mange andre". Da er du nok temmelig hårsår selv, og hører kun det verste. Anonymkode: ae27e...f72
AnonymBruker Skrevet 11. juli #5 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fra en person - ikke uvanlig. Men av "mange andre". Da er du nok temmelig hårsår selv, og hører kun det verste. Anonymkode: ae27e...f72 Sludder og vås. (Ikke ts Anonymkode: 952b5...357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå