AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Jeg kom i prat med to venniner ute på byen. De var ikke fulle langt derfra , men litt tipsy. Vi hadde noen skikkelige fine samtaler, utvekslet nummer og Facebook og de ga utrykk for å ville møte meg igjen. Og det er gjensidig. Så til spørsmålet. Jeg er er usikker. Er det like interessant for dem i morgen eller er det brisen som gjør det? Er det skikkelig kleint å sende melding utpå dagen i morgen og takke for en hyggelig kveld og si at om det er interesse, vil jeg gjerne møtes igjen en gang 😊 Anonymkode: 5e4df...373 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Til informasjon. Jeg er ikke mann på jakt eller noe sånt. Er selv kvinne i samme alder Anonymkode: 5e4df...373
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli Kan slå begge veier, for ikke alle trenger flere venner, men ved å ikke ta kontakt er det iallefall ingen sjanse. Ta kontakt du. Man må våge å ta sjanser i livet. Det er ikke kleint, det er nødvendig og tøft. Anonymkode: 5849d...bcf 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #4 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan slå begge veier, for ikke alle trenger flere venner, men ved å ikke ta kontakt er det iallefall ingen sjanse. Ta kontakt du. Man må våge å ta sjanser i livet. Det er ikke kleint, det er nødvendig og tøft. Anonymkode: 5849d...bcf Tusen takk 😊 Det var et fint råd Anonymkode: 5e4df...373
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli Enig med den over. Ville sendt en meld og tatt det der i fra og sett svaret. Anonymkode: df9a6...27b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå