AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Hele livet har jeg hatt det sånn at jeg plutselig kan få opp tanker/bilder om noe morsomt mens jeg f.eks er i en samtale med noen , ofte om noe helt annet. Og så begynner jeg å le og klarer ikke stoppe. De jeg treffer skjønner selvsagt ingenting. Noen som kjenner seg igjen og vet hva dette kan være? Anonymkode: 7c494...e26 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Ja! Det høres uskyldig ut, men det er ikke noe kult å bryte ut i latter i en begravelse. Ikke en vanlig samtale heller for den saks skyld. Anonymkode: 17201...912
Majer Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli Japp. Har det og tror det skyldes konsentrasjonsvansker samt god fantasi
AnonymBruker Skrevet 10. juli #4 Skrevet 10. juli Mulig nevrodivergens, adhd? Er noe jeg kjenner meg litt igjen i, har aldri latt det gå så langt uttover en begravelse f.eks. Er noe med assosiativ tenking. Men sliter med det når jeg er i seriøse samtaler, eller noen ganger når jeg var yngre og fikk kjeft, begynte bare å flire pga noe annet, som betydde at jeg bare fik mer kjeft 😅 Skader ikke å få det sjekket om du plages av det, men virker ikke som det er farlig Anonymkode: 085b9...b26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå