Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er høres helt ut som et vanlig band. Ikke at jeg syns det er nevneverdig bra.  Men er vel trist nok dette musikkbransjen har blitt til

Anonymkode: 6aec9...321

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke bra i det hele tatt. Jeg frykter AI vil ta over mer og mer. Trist.

• Nyttig 3
Gjest Alaenera
Skrevet
DeLorean skrev (Akkurat nå):

Dette er ikke bra i det hele tatt. Jeg frykter AI vil ta over mer og mer. Trist.

Enig i dette. Tror ikke folk flest er på langt nær så bekymret for AI som de bør være.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke bekymret for at musikk kan lages av AI. Hvis AI kan lage musikk som folk vil høre på så hvorfor ikke? Alle som ønsker å lage musikk selv kan uansett gjøre det. Ikke sikkert noen vil høre på musikken du lager, men sånn er det nå og.

Kanskje er dette begynnelsen på en endring i kunst, musikk, mote og kulturbransjen, hvor det gradvis blir mer og mer automatisert. Tror egentlig det er positivt om vi får færre overbetalte artister, skuespillere og modeller.

Anonymkode: 89792...c95

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er ikke bekymret for at musikk kan lages av AI. Hvis AI kan lage musikk som folk vil høre på så hvorfor ikke? Alle som ønsker å lage musikk selv kan uansett gjøre det. Ikke sikkert noen vil høre på musikken du lager, men sånn er det nå og.

Kanskje er dette begynnelsen på en endring i kunst, musikk, mote og kulturbransjen, hvor det gradvis blir mer og mer automatisert. Tror egentlig det er positivt om vi får færre overbetalte artister, skuespillere og modeller.

Altså, syns ikke artister blir overbetalte, akkurat.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Altså, syns ikke artister blir overbetalte, akkurat.  

Tja spørs hvordan du ser på det. De mest spilte artistene er jo stort sett rike. Styrtrike om vi snakker om det internasjonale markedet.

Artister flest tjener ikke masse nei. Men sånn er det jo for de fleste som driver med ting. De fleste bordtennisspillere blir ikke rike av det heller liksom. Det er jo ingen forskjell

AnonymBruker
Skrevet

Synes vel egentlig at AI generelt er en uting jeg.

Anonymkode: 8fec1...f48

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...