AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Jeg har egentlig alltid slitt med sensitiv hud, men akkurat deodorant har gått fint, men i det siste klør jeg under armene, og mistenker deoen. Har sluttet å barbere, men vil ikke det heller, det hjelper noe. Men må jo bruke deo… Anbefalinger? Er wild så bra som alle påstår? Egentlig liker jeg ikke stick noe særlig… jeg svetter mye og bruker mye deodorant, pleier å rulle roll on på 3 ganger under hver arm. Brukt sterilan sin. Må være dyrevennlig (dyretestet appen) Anonymkode: a4c88...dd9
334 Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli https://sunkost.no/krystall-deodorant?gad_campaignid=22493696091 Disse funker greit, 100% naturlig. Og de holder ekstremt lenge, så prisen er god. Har hatt en i over ett år og den er halveis brukt. 1
Maia70 Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli 334 skrev (52 minutter siden): https://sunkost.no/krystall-deodorant?gad_campaignid=22493696091 Disse funker greit, 100% naturlig. Og de holder ekstremt lenge, så prisen er god. Har hatt en i over ett år og den er halveis brukt. Enig, disse er bra og drøye. Man må bare ikke miste dem på golvet ..
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli Du kan prøve å bytte til en fra apoteket utviklet for sensitiv hud. Huden under armen kan også trenge fuktighetskrem viss den er tør og irritert. Jeg har selv sensetiv hud og må innimellom smøre meg med mild krem fra apoteket under armene, da en deo ikke nødvendigvis er det beste for hudbarrieren . Anonymkode: ddaf4...812
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli Kjøp deodorant av merket Sebamed på apoteket. Den er uten aluminium, mens de aller fleste andre deoer inneholder aluminium. Anonymkode: 8cabc...5c6
AnonymBruker Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli Jeg bruker krystall deodorant, og er veldig fornøyd med den. Tenåringen min bruker det og, og er fornøyd. Anonymkode: 4ae8a...75e
AnonymBruker Skrevet 16. juli #7 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 13.7.2025 den 0.23): Kjøp deodorant av merket Sebamed på apoteket. Den er uten aluminium, mens de aller fleste andre deoer inneholder aluminium. Anonymkode: 8cabc...5c6 Den har parfyme da.. Anonymkode: f6942...b27
AnonymBruker Skrevet 16. juli #8 Skrevet 16. juli Jeg kan også fort klø under armene av deodorant. Jeg brukte krystalldeo en periode, og hadde ikke det problemet med den, men begynte etterhvert å lukte mitt mer svette med den. Akkurat nå bruker jeg denne, og har vært overrasket av hvor bra den fungerer for meg, selv om jeg synes påføringen er litt tungvint: https://vossabia.no/products/naturleg-deodorant-noytral-50-ml?_pos=4&_psq=Deod&_ss=e&_v=1.0 Anonymkode: 01813...668
AnonymBruker Skrevet 18. juli #9 Skrevet 18. juli Kan det være typen deodorant som gjør at du klør? Jeg kan ikke bruke Stick eller roll on, må ha spray. Med Stick eller roll on blir jeg aldri helt tørr under armene, og utvikler kjapt eksem. Spray er tørr når jeg påfører den, og jeg unngår eksem. Anonymkode: b5a8c...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå