AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Trenger man å kastrere katter som kun skal være inne? Kommer de til å markere inne da? Både hannkatter og hunnkatter? Anonymkode: c8c9d...c90
AnonymBruker Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Trenger man å kastrere katter som kun skal være inne? JA Kommer de til å markere inne da? JA, om katten ikke er kastrert Anonymkode: e9ad3...c3c
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli Kastrer. De kan begynne å markere, ikke nødvendigvis en lett uvane å få bort selv når de kastreres i ettertid (innlært uvane). De kan også gå med masse stress fordi de har hormoner de ikke vet hvor de skal gjøre av. plutselig kan de smette ut og bli borte også, å brått kommer pusejenta hjem drektig. Anonymkode: 8e176...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #4 Skrevet 10. juli Ikke bare kan de smette ut, men de kan lære seg å åpne dører også. Ble kattunger av noen få timer ute for innepusen min. Anonymkode: 04b3e...7ff 1
Helene Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli Hannkatten markerer inne, og det lukter som et helvete, urinen lukter. Har passet en ukastrert hannkatt en periode, måtte kaste saccosekk mm etterpå. Hunnkatt får løpetid. Styr med det også. Nå har jeg eid begge kjønn, men alle mine har vært utekatter. Alle har vært kastrert eller sterilisert. Orker ikke lukt av ukastrert katt, dessuten er de store slåsskjemper. Skader seg selv og andre katter. Kjenner noen som har innekatt. Han er kastrert. Flink til å bruke kassen. Noe avhengig av matmor. De sliter ikke med lukt. Om man ikke har rasekatt som skal brukes steriliser/kastrer. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli En ukastrert hannkatt vil markere inne, det er en uvane og lukt du ikke vil ha i hus. En ukastrert hunnkatt med løpetid vil du heller ikke ha i hus. Kastrer, det er ikke noe å tenke på en gang. Gjør livet bedre for både katt og folk Anonymkode: 8bd3b...bba 1
Tabris Skrevet 10. juli #7 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Trenger man å kastrere katter som kun skal være inne? Kommer de til å markere inne da? Både hannkatter og hunnkatter? Anonymkode: c8c9d...c90 Ja, absolutt. Vår hunnkatt, som var innekatt, fikk løpetid før vi fikk kastrert henne for første gang. Hun var egentlig bare en kattunge. Det var vondt å høre på de lange, intense mjauene hennes, og jeg kunne ikke vente med å få henne kastrert så hun aldri slapp å oppleve det igjen. Samme med en hannkatt, ikke la dem leve med drifter de aldri kan oppfylle, det er bare slemt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå