Tough cookie Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli (endret) Jeg har to "skorsteiner" på snart 70 år i familien som har røyket hele livet, og de har nå begynt å røyke sigaretter som består av ren tobakk, slik at de slipper giftstoffene (sier de) De forteller meg at en lege på facebook har sagt at det er bedre å trekke ren tobakksrøyk i lungene enn vanlige sigaretter. Lungene deres er så innrøyket allerede så det spiller vel ingen rolle hva de røyker lenger, men greit å vite om dette stemmer. Endret 10. juli av Tough cookie
AnonymBruker Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Tough cookie skrev (1 minutt siden): Jeg har to "skorsteiner" på snart 70 år i familien som har røyket hele livet, og de har nå begynt å røyke sigaretter som består av ren tobakk, slik at de slipper giftstoffene (sier de) De forteller meg at en lege på facebook har sagt at det er bedre å trekke ren tobakksrøyk i lungene enn vanlige sigaretter. Lungene deres er så innrøyket allerede så det spiller vel ingen rolle hva de røyker lenger, men greit å vite om dette stemmer. Du får lære dem litt om kildekritikk… "gammel dame vond og vende" sier min mor… mulig du ikke kommer noe vei. Anonymkode: e4635...8ce 1
senior Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli (endret) "Sunnere" var vel et dristig ordvalg her . . . 😁 Men mindre av forskjellige stoffer i røyken må vel være en fordel . . Endret 10. juli av senior 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #4 Skrevet 10. juli Tough cookie skrev (7 minutter siden): Jeg har to "skorsteiner" på snart 70 år i familien som har røyket hele livet, og de har nå begynt å røyke sigaretter som består av ren tobakk, slik at de slipper giftstoffene (sier de) De forteller meg at en lege på facebook har sagt at det er bedre å trekke ren tobakksrøyk i lungene enn vanlige sigaretter. Lungene deres er så innrøyket allerede så det spiller vel ingen rolle hva de røyker lenger, men greit å vite om dette stemmer. I sigaretter er det jo tilsatt endel dritt så ikke utenkelig men det forutsetter sikkert ren tobakk ikke typ petterrøds 3 e.l Anonymkode: 640d2...e3b
Maia70 Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli Man reduserer antallet skadelige stoffer man får i seg, så det hjelper nok littegrann. Men man får tak i ren tobakk altså? Det var ikke mulig da jeg røykte.
Tough cookie Skrevet 11. juli Forfatter #6 Skrevet 11. juli Maia70 skrev (11 timer siden): Man reduserer antallet skadelige stoffer man får i seg, så det hjelper nok littegrann. Men man får tak i ren tobakk altså? Det var ikke mulig da jeg røykte. Jeg tror de kjøper det på litt større matvareforretninger, eller i en tobakksforretning. Ts 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå