AnonymBruker Skrevet 11. juli #21 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg lagde en mannlig profil for moro skyld en gang, og damene på tinder har mye bedre profiler enn mennene. Dette høres ut som noe i kategorien "ting som aldri skjedde" 😏 Snok1 skrev (41 minutter siden): Du skal ikke sjekke opp alle kvinnene, du skal sjekke opp én kvinne. Det jeg ikke forstår her er hvordan det da liksom ikke skal ha noen betydning å ikke få likes... For å finne denne ene sjelevennen så må man jo få noen å velge blant! Om det er 0 likes så er det jo umulig. Får man noen ytterst få er det fremdeles svært usannsynlig at en av dem er den rette. Jeg klarer bare ikke å fatte at dette ikke er helt innlysende for alle 😄 Ser dette bli gjentatt gang etter gang, "det har ikke noe å si om ingen / nesten ingen er interessert, du trenger bare 1" Anonymkode: 80851...472 1
Snok1 Skrevet 11. juli #22 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg klarer bare ikke å fatte at dette ikke er helt innlysende for alle 😄 Ser dette bli gjentatt gang etter gang, "det har ikke noe å si om ingen / nesten ingen er interessert, du trenger bare 1" Om du ikke klarer å få én like, kanskje du må gjøre noe med profilen din? Kanskje må du gjøre noe med livet ditt også? Skal du vinne den du elsker må du vise at du risikerer noe for henne, du må vise at du satser. Vært hos frisøren i det siste? Gjort noen oppgraderinger av garderoben? Er hjemmet ditt og bilen din rene og nyvaskede? Problemet MÅ ikke være Tinder eller kvinner generelt. Problemet kan gjerne være deg. Den gode nyheten er at deg kan du fikse. 1
Gratis Skrevet 11. juli #23 Skrevet 11. juli Majer skrev (4 timer siden): Tinder er mannefientlig. Ved daygame får jeg 8/10 numre. På tinder resulterer kanskje 40 likes i 1 møte Nå kan jo kvinner filtrere ut alle menn under 6 fot (183cm) på Tinder, det tynner jo ut aktuelle kandidater om enda mer. 1
Gratis Skrevet 11. juli #24 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er 3 grupper på tinder: 1) Kvinner 2) De høyeste og kjekkeste mennene 3) Menn flest Gruppe 1 er kun opptatt av gruppe 2, dette er godt kjent og dokumentert. Gruppe 3 har ingen grunn til å være på tinder. Det er jo sånn på byen og, men på byen er det mindre ekstemt. På Tinder er 90% av menn i gruppe 3, på byen er det ikke like skjevfordelt. Det handler nok litt om at på byen må faktisk damene gå bort til de høye/kjekke mennene og stille seg i køa av andre damer. Det gjør at en del senker utseendekravene, på Tinder er det nok å trykke på en knapp. Anonymkode: 80851...472 Kan legge til at gruppe 2 ikke ønsker noe langvarig forhold til kvinnene. Som du sier så gjelder det samme ute på byen bare med en veldig viktig forskjell. Her kan gruppe 3 vise frem andre egenskaper som er helt umulig på en app, som humor, glimt i øyet og ikke minst kommunikasjon. 1
Brunello Skrevet 11. juli #25 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Fordi på Tinder er det 70% menn. Det vil si 10 menn må dele på 3 damer sånn ca. Og det er endel falske kvinnelige profiler der. Så da får kun de beste mannlige profilene «napp». OG menn har veldig dårlige profiler generelt, dårlige bilder, ingen bio. Jada, kvinner gjør det sikkert også, men de får jo fortsatt matcher, fordi det er så mange fler menn der. Jeg lagde en mannlig profil for moro skyld en gang, og damene på tinder har mye bedre profiler enn mennene. Sånn generelt. Anonymkode: 5a8e0...789 Prøv igjen😀 4
Okapi Skrevet 11. juli #26 Skrevet 11. juli Synes sånne tråder er så snodige. I løpet av rundt 20 år kan jeg fortsatt telle antall damer det har blitt noe med på byen på én hånd, men appene fungerer jo ganske bra, spesielt i større byer. Kan ikke skryte på meg å være så kolossalt kjekk, og med mine 1.71 er jeg et godt stykke unna høy også. Lurer jo litt på hva dere andre gjør feil. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #27 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva tror du at du gjør galt da? Anonymkode: 5a8e0...789 I prinsippet ingenting tror jeg. Det er nok bare for mange menn der, slik at hver kvinne får for mange matcher til å ha tid til mer enn en viss prosentandel. Ved alle matchene jeg får er det jeg som gir en like sist, så dersom det er normalen regner jeg med at kvinner får mange passive matcher etter at de allerede er i prat med noen. Man må bare ta tida til hjelp, for jeg har jo tross alt kommet meg på date flere ganger før. Okapi skrev (31 minutter siden): Synes sånne tråder er så snodige. I løpet av rundt 20 år kan jeg fortsatt telle antall damer det har blitt noe med på byen på én hånd, men appene fungerer jo ganske bra, spesielt i større byer. Kan ikke skryte på meg å være så kolossalt kjekk, og med mine 1.71 er jeg et godt stykke unna høy også. Lurer jo litt på hva dere andre gjør feil. Jeg vet personlig om eksakt én mann som har "skrytt på seg" suksess på Tinder, i den forstand at han fikk massevis av likes og ikke hadde problemer med å finne kvinner å date. Han er nok også rundt 170, men ansiktspen (kunne vært en Hollywood-kjekkas). Det er egentlig det eneste jeg har å gå etter, så jeg tipper det er så enkelt som at et pent ansikt betyr mest. Jeg er høy og kan tilby mye kvinner etterspør, men har til gjengjeld ikke et symmetrisk ansikt. Får nok først og fremst likes basert på teksten min. Ikke mange likes, men en og annen. Har fått høre at jeg er kjekkere i virkeligheten. Anonymkode: 5f55f...365
AnonymBruker Skrevet 11. juli #28 Skrevet 11. juli Snok1 skrev (7 timer siden): Du gikk altså for det som er lett tilgjengelig heller enn det du elsker. OK. Jeg dømmer ingen. Lett ? Long distance , ambassade besøk, udi, mye papirarbeid . Tror ikke du forstår hva som er lett her. Det er mye lettere å treffe noen her hjemme om du har mulighet til å få matchet og dratt på dates her. Nei fant ei jeg nå elsker, damer fra utlandet er vell så bra som damer i Norge. Du kan treffe mange interessante damer i det store utland. Tror du du bør utvide horisontene en del. Høres ut som du ikke forstår situasjoner her. Anonymkode: e5f34...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #29 Skrevet 11. juli Okapi skrev (2 timer siden): Synes sånne tråder er så snodige. I løpet av rundt 20 år kan jeg fortsatt telle antall damer det har blitt noe med på byen på én hånd, men appene fungerer jo ganske bra, spesielt i større byer. Kan ikke skryte på meg å være så kolossalt kjekk, og med mine 1.71 er jeg et godt stykke unna høy også. Lurer jo litt på hva dere andre gjør feil. Men hvor gammel er du? Siden du har vært på byen i over 20 år så antar jeg du er 40+. Det blir jo lettere og lettere for menn med alderen, spesielt på Tinder. De yngste mennene er nok pukka nødt til å ha et veldig attraktivt utseende for å ha sjans der. Anonymkode: 80851...472
Jdz Skrevet 11. juli #30 Skrevet 11. juli Først og fremst, Tinder er (selvfølgelig) rigget for at du ikke skal finne kjærligheten, Tinder er rigget for at de skal tjene mest mulig penger, og det gjør de bare hvis du fortsetter å lete. Ferdigheter på byen og Tinder er to helt forskjellige ting. Du kommer ingen vei på Tinder bare ved å være god til å prate, selv om dette selvsagt er et must for å komme videre. På Tinder må du være i stand til å markedsføre og selge en drøm for å få matcher. Profilen din er markedsføringspakken og du er produktet. Profilen din er sikkert helt grei, men er den faktisk så bra som du tror? Jeg fikk hjelp av en venninne til å forbedre profilen min og det var gull verdt. Det sagt, jeg ville ikke kastet bort mer tid på Tinder uansett, det var ikke der jeg fant kjærligheten. 2
Snok1 Skrevet 11. juli #31 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Lett ? Long distance , ambassade besøk, udi, mye papirarbeid . Tror ikke du forstår hva som er lett her. Det er mye lettere å treffe noen her hjemme om du har mulighet til å få matchet og dratt på dates her. Nei fant ei jeg nå elsker, damer fra utlandet er vell så bra som damer i Norge. Du kan treffe mange interessante damer i det store utland. Tror du du bør utvide horisontene en del. Høres ut som du ikke forstår situasjoner her. Anonymkode: e5f34...dc8 Ok. Hvis du sier det så stoler jeg på det.
-jk- Skrevet 11. juli #32 Skrevet 11. juli Okapi skrev (3 timer siden): Synes sånne tråder er så snodige. I løpet av rundt 20 år kan jeg fortsatt telle antall damer det har blitt noe med på byen på én hånd, men appene fungerer jo ganske bra, spesielt i større byer. Kan ikke skryte på meg å være så kolossalt kjekk, og med mine 1.71 er jeg et godt stykke unna høy også. Lurer jo litt på hva dere andre gjør feil. For min del har jeg mye mer hell på byen. På appene er jeg veldig kresen, på byen har jeg ølbriller på
Okapi Skrevet 12. juli #33 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men hvor gammel er du? Siden du har vært på byen i over 20 år så antar jeg du er 40+. Det blir jo lettere og lettere for menn med alderen, spesielt på Tinder. De yngste mennene er nok pukka nødt til å ha et veldig attraktivt utseende for å ha sjans der. Anonymkode: 80851...472 Jeg er 42, men det har alltid vært sånn. I steinalderen hadde vi OkCupid, MySpace, Nettby og eh, Darkdate. Traff mange derfra, men opplevde interesse på byen ca. hvert skuddår.
AnonymBruker Skrevet 12. juli #34 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (19 timer siden): Lett ? Long distance , ambassade besøk, udi, mye papirarbeid . Tror ikke du forstår hva som er lett her. Det er mye lettere å treffe noen her hjemme om du har mulighet til å få matchet og dratt på dates her. Nei fant ei jeg nå elsker, damer fra utlandet er vell så bra som damer i Norge. Du kan treffe mange interessante damer i det store utland. Tror du du bør utvide horisontene en del. Høres ut som du ikke forstår situasjoner her. Anonymkode: e5f34...dc8 Ikke lett på den måten, men lett på den måten at å hente en kone fra utlandet er lett pga de ofte ikke har så høye krav annet enn at mannen er snill, har jobb og penger og tilbyr et trygt liv økonomisk- for å komme til Norge. Hvis man tilfeldigvis møtes på en ferie og forelsker seg så er det litt annet. Anonymkode: 1b4fb...986
AnonymBruker Skrevet 12. juli #35 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke lett på den måten, men lett på den måten at å hente en kone fra utlandet er lett pga de ofte ikke har så høye krav annet enn at mannen er snill, har jobb og penger og tilbyr et trygt liv økonomisk- for å komme til Norge. Hvis man tilfeldigvis møtes på en ferie og forelsker seg så er det litt annet. Anonymkode: 1b4fb...986 Så hvis du valser bort i noen tilfeldig så er det annerledes enn når du faktisk prøver å finne noen ? Javel. Skjønner ikke helt poenget med at man ikke skal prøve å finne noen. folk er annerledes, jeg går etter det som er glede i mitt liv og ikke andres. Anonymkode: e5f34...dc8
AnonymBruker Skrevet 12. juli #36 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke lett på den måten, men lett på den måten at å hente en kone fra utlandet er lett pga de ofte ikke har så høye krav annet enn at mannen er snill, har jobb og penger og tilbyr et trygt liv økonomisk- for å komme til Norge. Hvis man tilfeldigvis møtes på en ferie og forelsker seg så er det litt annet. Anonymkode: 1b4fb...986 Jeg ser heller ikke noe feil i at det er lettere enn andre plasser på denne måten. På Tinder i Norge har damer det mye lettere, så hvorfor er dette noe mer feil ? Anonymkode: e5f34...dc8
AnonymBruker Skrevet 14. juli #37 Skrevet 14. juli Fordi det er 89 % menn og 11% damer på tinder i norge. Når det er 9 menn per dame så sier det seg selv. Damer kan velge og vrake menns de gjør liten effort. Mens det er nesten umulig for de fleste menn. Så tallenes tale sier at det er veldig bortkastet tid for menn. Anonymkode: e5f34...dc8
AnonymBruker Skrevet 14. juli #38 Skrevet 14. juli Jeg og 7 single venner (damer) var på byen i helga (Oslo) , og ikke en eneste mann la ann på noen av oss.. jeg er gjennomsnittlig, mens de andre er pene, etc. hvis jeg merket noen så på meg, og jeg likte det jeg så. Så jeg tilbake og holdt blikket litt.. men likevel nada..som nevnt er jeg gjennomsnittlig, men hvis noen stirrer, antar jeg det er en interesse der. Er det me too? Eller hva? . Ja vi er i 40 årene, og det var godt aldersspenn der. En overvekt av menn, men ingen tok sjansen. så ikke rart folk tyr til Tinder.. Anonymkode: 232ce...156
AnonymBruker Skrevet 14. juli #39 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg og 7 single venner (damer) var på byen i helga (Oslo) , og ikke en eneste mann la ann på noen av oss.. jeg er gjennomsnittlig, mens de andre er pene, etc. hvis jeg merket noen så på meg, og jeg likte det jeg så. Så jeg tilbake og holdt blikket litt.. men likevel nada..som nevnt er jeg gjennomsnittlig, men hvis noen stirrer, antar jeg det er en interesse der. Er det me too? Eller hva? . Ja vi er i 40 årene, og det var godt aldersspenn der. En overvekt av menn, men ingen tok sjansen. så ikke rart folk tyr til Tinder.. Anonymkode: 232ce...156 Du ble skuffet. Anonymkode: ef0a7...37f
danbanan Skrevet 14. juli #40 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (På 10.7.2025 den 20.53): For å svare fra en kvinnes perspektiv: menn er heldige, OM dere får en match på Tinder er det genuint. Hun er oppriktig interessert i DEG. Som kvinne er det nok å være kvinne… Jeg er selv over snittet pen, vil ikke ha barn og har aldri slitt med å få meg kjæreste, MEN på Tinder måtte jeg sortere ut alle som matchet med meg kun pga sex, de ville ha en stemor til barna sine og bare fordi jeg er kvinne. De var totalt uinteressert i meg som person. Jeg fant kjæresten til slutt, men det var jo etter å ha bladd gjennom 100vis av dårlige matcher. Menn har ingen info om seg selv, så jeg måtte nesten alltid gå ut i fra veldig liten info, mennene gadd ikke en gang lese profilen min… Anonymkode: 5a8e0...789 haha, teiteste jeg har lest " om du får en match på tinder er det genuint. Hun er oppriktig interessert i deg..." Du har virkelig ingen anelse om hvordan menn har det på tinder. Fått masse match på tinder av damer, som aldri svarer eller svarer meget kort og viser lite interesse tilbake!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå