AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Er en mann på snart 27. Har aldri hatt kjæreste fordi jeg er ganske sjenert og blir fort nervøs rundt kvinner jeg synes er attraktive. For å prøve å bli kvitt denne angsten, så har jeg begynt å dra ut på byen og funnet ut at jeg kommer ganske lett i snakk med damene. Strengt tatt så kommer mesteparten av damene til meg, siden jeg fortsatt jobber med angsten. Prøver meg også på de forskjellige dating-appene, da jeg foretrekker denne muligheten, men her er det fullstendig dødt. Vil si at profilen min er god, har gode bilder, høy utdanning, jobb osv. Men fortsatt ingen respons. Lastet ned Tinder på mandag, og har sveipet siden da, men har bare fått en like og ingen matches😅 er jeg virkelig så uattraktiv allikevel, selv når pene jenter faktisk kommer bort til meg IRL? Anonymkode: 84c81...c00
AnonymBruker Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Fordi på Tinder er det 70% menn. Det vil si 10 menn må dele på 3 damer sånn ca. Og det er endel falske kvinnelige profiler der. Så da får kun de beste mannlige profilene «napp». OG menn har veldig dårlige profiler generelt, dårlige bilder, ingen bio. Jada, kvinner gjør det sikkert også, men de får jo fortsatt matcher, fordi det er så mange fler menn der. Jeg lagde en mannlig profil for moro skyld en gang, og damene på tinder har mye bedre profiler enn mennene. Sånn generelt. Anonymkode: 5a8e0...789 1 8
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli Tinder er helt håpløst for vanlige menn. På Tinder sikler alle damene på de kjekkeste mennene. På byen er damene mer realistiske. Anonymkode: 6f9ba...c6c 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #4 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tinder er helt håpløst for vanlige menn. På Tinder sikler alle damene på de kjekkeste mennene. På byen er damene mer realistiske. Anonymkode: 6f9ba...c6c Det varierer litt. Jeg får matches på appene, men er helt usynlig på byen. Anonymkode: d0483...72e
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det varierer litt. Jeg får matches på appene, men er helt usynlig på byen. Anonymkode: d0483...72e Da er du hvertfall sjekk. Men kanskje litt sjenert/stille på byen? Anonymkode: 6f9ba...c6c
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli Min erfaring er den samme, og jeg er kvinne. For det første har jeg bedre draget på byen fordi ingen kan se at jeg faktisk er eldre enn hva jeg er, og at jeg har ett barn. Så derfor har jeg mer draget. På Tinder må jeg opplyse om dette😅 lenge leve byen. Anonymkode: 90b7e...032 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tinder er helt håpløst for vanlige menn. På Tinder sikler alle damene på de kjekkeste mennene. På byen er damene mer realistiske. Anonymkode: 6f9ba...c6c For å svare fra en kvinnes perspektiv: menn er heldige, OM dere får en match på Tinder er det genuint. Hun er oppriktig interessert i DEG. Som kvinne er det nok å være kvinne… Jeg er selv over snittet pen, vil ikke ha barn og har aldri slitt med å få meg kjæreste, MEN på Tinder måtte jeg sortere ut alle som matchet med meg kun pga sex, de ville ha en stemor til barna sine og bare fordi jeg er kvinne. De var totalt uinteressert i meg som person. Jeg fant kjæresten til slutt, men det var jo etter å ha bladd gjennom 100vis av dårlige matcher. Menn har ingen info om seg selv, så jeg måtte nesten alltid gå ut i fra veldig liten info, mennene gadd ikke en gang lese profilen min… Anonymkode: 5a8e0...789 2 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli #8 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Min erfaring er den samme, og jeg er kvinne. For det første har jeg bedre draget på byen fordi ingen kan se at jeg faktisk er eldre enn hva jeg er, og at jeg har ett barn. Så derfor har jeg mer draget. På Tinder må jeg opplyse om dette😅 lenge leve byen. Anonymkode: 90b7e...032 Jeg svarte under deg, skulle ønske mennene gjorde det samme. Men menn skjuler barn til man spør (ikke alltid de er ærlige før 3.-5. date en gang) og bruker 5-15 år gamle bilder 😅 Anonymkode: 5a8e0...789 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli #9 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er en mann på snart 27. Har aldri hatt kjæreste fordi jeg er ganske sjenert og blir fort nervøs rundt kvinner jeg synes er attraktive. For å prøve å bli kvitt denne angsten, så har jeg begynt å dra ut på byen og funnet ut at jeg kommer ganske lett i snakk med damene. Strengt tatt så kommer mesteparten av damene til meg, siden jeg fortsatt jobber med angsten. Prøver meg også på de forskjellige dating-appene, da jeg foretrekker denne muligheten, men her er det fullstendig dødt. Vil si at profilen min er god, har gode bilder, høy utdanning, jobb osv. Men fortsatt ingen respons. Lastet ned Tinder på mandag, og har sveipet siden da, men har bare fått en like og ingen matches😅 er jeg virkelig så uattraktiv allikevel, selv når pene jenter faktisk kommer bort til meg IRL? Anonymkode: 84c81...c00 Er du pen? Anonymkode: ef0a7...37f 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #10 Skrevet 10. juli Det er 3 grupper på tinder: 1) Kvinner 2) De høyeste og kjekkeste mennene 3) Menn flest Gruppe 1 er kun opptatt av gruppe 2, dette er godt kjent og dokumentert. Gruppe 3 har ingen grunn til å være på tinder. Det er jo sånn på byen og, men på byen er det mindre ekstemt. På Tinder er 90% av menn i gruppe 3, på byen er det ikke like skjevfordelt. Det handler nok litt om at på byen må faktisk damene gå bort til de høye/kjekke mennene og stille seg i køa av andre damer. Det gjør at en del senker utseendekravene, på Tinder er det nok å trykke på en knapp. Anonymkode: 80851...472 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #11 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg svarte under deg, skulle ønske mennene gjorde det samme. Men menn skjuler barn til man spør (ikke alltid de er ærlige før 3.-5. date en gang) og bruker 5-15 år gamle bilder 😅 Anonymkode: 5a8e0...789 Ja. Lagt merke til det jeg også. Snakk om å inngå en relasjon med løgn. jeg har ikke hatt så mye flaks på kjærestefronten. Ikke forsøkt sånn kjempehardt heller men har vært noen jeg har bra kjemi med så viser det seg at de kun var ute etter sex i noen mnd. De snakker om en fremtid og gjør kjæresteting med meg men nei så er det slutt. Jeg er ikke en dum dame, men jeg er snill. Snill og pen. Ikke så lett. Føler det siste nye er å late som man vil noe mer også vil man kun ha litt sex. Det er en kald verden der ute. Anonymkode: 90b7e...032 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli #12 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Lagt merke til det jeg også. Snakk om å inngå en relasjon med løgn. jeg har ikke hatt så mye flaks på kjærestefronten. Ikke forsøkt sånn kjempehardt heller men har vært noen jeg har bra kjemi med så viser det seg at de kun var ute etter sex i noen mnd. De snakker om en fremtid og gjør kjæresteting med meg men nei så er det slutt. Jeg er ikke en dum dame, men jeg er snill. Snill og pen. Ikke så lett. Føler det siste nye er å late som man vil noe mer også vil man kun ha litt sex. Det er en kald verden der ute. Anonymkode: 90b7e...032 Du må lære deg å følge magefølelsen. Hver gang du tenker at noe er for godt til å være sang, det er det. Han virker for perfekt? Jepp, det er bare falskt. Det finnes gode menn der ute, men da er du aldri usikker, man tviler aldri. Det føles som å komme hjem. Anonymkode: 5a8e0...789 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #13 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): For å svare fra en kvinnes perspektiv: menn er heldige, OM dere får en match på Tinder er det genuint. Hun er oppriktig interessert i DEG. Som kvinne er det nok å være kvinne… Jeg er selv over snittet pen, vil ikke ha barn og har aldri slitt med å få meg kjæreste, MEN på Tinder måtte jeg sortere ut alle som matchet med meg kun pga sex, de ville ha en stemor til barna sine og bare fordi jeg er kvinne. De var totalt uinteressert i meg som person. Jeg fant kjæresten til slutt, men det var jo etter å ha bladd gjennom 100vis av dårlige matcher. Menn har ingen info om seg selv, så jeg måtte nesten alltid gå ut i fra veldig liten info, mennene gadd ikke en gang lese profilen min… Anonymkode: 5a8e0...789 De aller fleste matcher er ikke genuine, dessverre. Jeg får ikke mange, men kun enkelte matcher leder til så mye som et eneste svar. Hilsen mann som *har* info om seg selv og kun liker de jeg faktisk kunne tenke meg å snakke med eller møte. Anonymkode: 5f55f...365 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #14 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De aller fleste matcher er ikke genuine, dessverre. Jeg får ikke mange, men kun enkelte matcher leder til så mye som et eneste svar. Hilsen mann som *har* info om seg selv og kun liker de jeg faktisk kunne tenke meg å snakke med eller møte. Anonymkode: 5f55f...365 Hva tror du at du gjør galt da? Anonymkode: 5a8e0...789
AnonymBruker Skrevet 11. juli #15 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fordi på Tinder er det 70% menn. Det vil si 10 menn må dele på 3 damer sånn ca. Og det er endel falske kvinnelige profiler der. Så da får kun de beste mannlige profilene «napp». OG menn har veldig dårlige profiler generelt, dårlige bilder, ingen bio. Jada, kvinner gjør det sikkert også, men de får jo fortsatt matcher, fordi det er så mange fler menn der. Jeg lagde en mannlig profil for moro skyld en gang, og damene på tinder har mye bedre profiler enn mennene. Sånn generelt. Anonymkode: 5a8e0...789 Det er faktisk 89 % menn og 11 % damer på Tinder i Norge. Så 9 menn per kvinne. Det er derfor veldig håpløst uansett hvor bra profil du har om du ikke er topp 20% peneste menn og gjør innsats i profil. jeg gadd ikke dette lenger når jeg merket hvor håpløst det var og leste dataene. Gikk heller for utenlandske damer på sider med bedre kjønnsratio. Anonymkode: e5f34...dc8 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #16 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fordi på Tinder er det 70% menn. Det vil si 10 menn må dele på 3 damer sånn ca. Og det er endel falske kvinnelige profiler der. Så da får kun de beste mannlige profilene «napp». OG menn har veldig dårlige profiler generelt, dårlige bilder, ingen bio. Jada, kvinner gjør det sikkert også, men de får jo fortsatt matcher, fordi det er så mange fler menn der. Jeg lagde en mannlig profil for moro skyld en gang, og damene på tinder har mye bedre profiler enn mennene. Sånn generelt. Anonymkode: 5a8e0...789 Vil heller si at det er motsatt 🤪 Anonymkode: 78208...f71
Snok1 Skrevet 11. juli #17 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): jeg gadd ikke dette lenger når jeg merket hvor håpløst det var og leste dataene. Hvorfor forelsker du deg ikke bare i en fin kvinne og går for henne? Statistikk betyr nada når du vet akkurat hva du vil ha. Du skal ikke sjekke opp alle kvinnene, du skal sjekke opp én kvinne. 1 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli #18 Skrevet 11. juli Snok1 skrev (22 minutter siden): Hvorfor forelsker du deg ikke bare i en fin kvinne og går for henne? Statistikk betyr nada når du vet akkurat hva du vil ha. Du skal ikke sjekke opp alle kvinnene, du skal sjekke opp én kvinne. Det kan du si . Når du ikke kommer på nesten noen dates så er det ikke så lett. Nå har jeg funnet meg ei dame og giftet meg. Jeg dro til andre siden av jorden for henne og har nå slått meg ned med henne i Norge. Så får vi se om vi flytter til hennes land i fremtiden. Anonymkode: e5f34...dc8 1 1
Snok1 Skrevet 11. juli #19 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan du si . Når du ikke kommer på nesten noen dates så er det ikke så lett. Nå har jeg funnet meg ei dame og giftet meg. Jeg dro til andre siden av jorden for henne og har nå slått meg ned med henne i Norge. Så får vi se om vi flytter til hennes land i fremtiden. Anonymkode: e5f34...dc8 Du gikk altså for det som er lett tilgjengelig heller enn det du elsker. OK. Jeg dømmer ingen. 4
Majer Skrevet 11. juli #20 Skrevet 11. juli Tinder er mannefientlig. Ved daygame får jeg 8/10 numre. På tinder resulterer kanskje 40 likes i 1 møte 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå