Gå til innhold

Hvilken likte du best av disse fargene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg likte nr to best, men som andre sier, kan en farge se helt ulik ut i ulike rom med ulikt naturlig lys. Vi har malt alle rom i huset gjennom de siste årene, og det er helt fascinerende å se hvordan en farge er kjempefin i ett rom, mens det bare blir grått og fargeløst i et annet. Hos oss har stua og kjellerstua store vindusflater og ligger vestvendt med mye sol, mens de andre rommene som er nordvendte er mye mørkere. Opplevde f.eks. at gultonen vi har i kjellerstua oppfattes som dempet gul der, mens den så grågrønn ut i gangen. Så her har vi brukt en del penger på prøvebokser, og syns det var helt avgjørende for å bli fornøyde med resultatet.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker grønt og malte kjøkkenvegger med Sunny Green. Synes den ble hakket for intens. Virket mer intens hjemme hos meg enn bildene på nettet. Jeg malte over alt bortsett fra èn vegg som ligger litt skjult. Men kommer jo an på hva du liker og på lyset, som flere skriver.

Roligere og mer behagelige grønnfarger har hos meg vært: laurbær, pale green og pale Linden.

Anonymkode: d7090...32d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...