AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Min samboer døde i oktober 2023 og jeg var så vidt inne på hans hotmailkonto noen måneder etterpå, og da var alle epostene der. I dag skulle jeg inn og finne en epost fra i fjor, og nå er alle epostene fra 1.april 2022 og ut 2023 slettet, og lurer på om hotmail sletter automatisk? Når en person dør får vi ingen info om hva som skjer med den "digitale kirkegården" man etterlater seg. Anonymkode: 2c280...ae3 1
Abra Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Hotmail, live, outlook, osv, har hatt problemer i hele dag. Kanskje derfor?
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli Min Hotmail er ikke slettet og jeg bruker den aldri og får daglig ny søppelmail tilsendt. Anonymkode: b8b63...3b6
trøndermann38 Skrevet 10. juli #4 Skrevet 10. juli Min konto ble også slettet, eller det vil si alle email ble slettet når jeg ikke logget meg på over et år 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli Nå ligger det kun 15 eposter fra Mars 2022 oppdaget jeg, og åresvis med eposter er borte. Prøvde å sende en epost fra hans konto til min, men den kom ikke frem. Jeg har også hotmail og har ikke hatt noe tull i dag. ts Anonymkode: 2c280...ae3 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli trøndermann38 skrev (1 minutt siden): Min konto ble også slettet, eller det vil si alle email ble slettet når jeg ikke logget meg på over et år Jeg husker nå at jeg var inne på hans hotmail i april i år,altså for under tre måneder siden, men bare kikket litt på eposter og gikk ut igjen. Trodde det var aktivering nok for å holde den aktiv. ts Anonymkode: 2c280...ae3 1
svartkatt Skrevet 10. juli #7 Skrevet 10. juli Hvis du kan logge inn er ikke kontoen slettet. Min ble slettet etter et år, tror jeg, og jeg kunne ikke logge inn da.
AnonymBruker Skrevet 10. juli #8 Skrevet 10. juli svartkatt skrev (14 minutter siden): Hvis du kan logge inn er ikke kontoen slettet. Min ble slettet etter et år, tror jeg, og jeg kunne ikke logge inn da. Kan gå rett inn på hotmail fra hans pc, men når jeg skal logge meg på, får jeg til svar at den ikke eksisterer lenger😌 ts Anonymkode: 2c280...ae3
TBL12 Skrevet 10. juli #9 Skrevet 10. juli (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kan gå rett inn på hotmail fra hans pc, men når jeg skal logge meg på, får jeg til svar at den ikke eksisterer lenger😌 ts Anonymkode: 2c280...ae3 I følge Microsoft slettes kontoer som ikke benyttes på to år automatisk: https://support.microsoft.com/nb-no/topic/aktivitetspolicy-for-microsoft-konto-7c0a9fa7-0982-b7c6-fd72-df852b63699f Nå har Microsoft hatt problemer med epost tjenester idag. Det kan dermed være tilfeldig årsak til du ikke kan logge på. Om epost adressen var satt opp til å laste ned epost meldinger til en pc vil epostene kunne tas vare på i ubegrenset tid. Endret 10. juli av TBL12
AnonymBruker Skrevet 11. juli #10 Skrevet 11. juli TBL12 skrev (12 timer siden): I følge Microsoft slettes kontoer som ikke benyttes på to år automatisk: https://support.microsoft.com/nb-no/topic/aktivitetspolicy-for-microsoft-konto-7c0a9fa7-0982-b7c6-fd72-df852b63699f Nå har Microsoft hatt problemer med epost tjenester idag. Det kan dermed være tilfeldig årsak til du ikke kan logge på. Om epost adressen var satt opp til å laste ned epost meldinger til en pc vil epostene kunne tas vare på i ubegrenset tid. Har nettopp vært inne på hans Hotmail nå og nå ligger ikke en gang de 15 e-postene fra mars 2022 der. Vet du hva som skjer med sosiale medier kontoer da? Hans Facebook er laget om til minneside, men han hadde Instagram og Snap, og jeg tenker på bildene som ligger der Ts Anonymkode: 2c280...ae3
TBL12 Skrevet 11. juli #11 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har nettopp vært inne på hans Hotmail nå og nå ligger ikke en gang de 15 e-postene fra mars 2022 der. Vet du hva som skjer med sosiale medier kontoer da? Hans Facebook er laget om til minneside, men han hadde Instagram og Snap, og jeg tenker på bildene som ligger der Ts Anonymkode: 2c280...ae3 Noe underlig epostene er fjernet, om konto fortsatt er aktiv? Slik jeg tolker retningslinjene fjernes hele kontoen etter inaktivitet for en periode på to år. Vil anta Facebook minnesiden styres av deg. Den vil bestå så lenge du ønsker, eller Facebook sine retningslinjer sier. Andre kontoer vil avhenge av retningslinjene til leverandørene. Om konto benyttes, logges inn på regelmessig vil trolig konto bestå. De fleste har trolig tilsvarende retningslinjer som Microsoft. 1
tdm900 Skrevet 11. juli #12 Skrevet 11. juli Har en hotmailkonto med noen eposter i innboksen, de er jo fra 2005 de eldste, så der er det noen som har kødda til noe.
AnonymBruker Skrevet 11. juli #13 Skrevet 11. juli Litt spesielt å måtte ha tilgang til en avdød person sin eposthistorikk flere år tilbake. Anonymkode: 30f4f...8f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå