AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli En ondskapsfull eks har misbrukt ene bildet mitt. Da vi var sammen sendte vi jo selfies til hverandre, og nå har han tatt det ene, tegna litt oppå sånn at jeg skal se død ut og skrevet et skjellsord over. Han har lagd t-skjorter med det på, og sang med bildet på. Hvordan er ting rettslig når han misbruker bildet mitt til hatkampanje? Anonymkode: a413c...aad
AnonymBruker Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Er det en hatkampanje mot deg? I såfall har du en god grunn til å anmelde bare pga det. Anonymkode: 0cbe7...745 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En ondskapsfull eks har misbrukt ene bildet mitt. Da vi var sammen sendte vi jo selfies til hverandre, og nå har han tatt det ene, tegna litt oppå sånn at jeg skal se død ut og skrevet et skjellsord over. Han har lagd t-skjorter med det på, og sang med bildet på. Hvordan er ting rettslig når han misbruker bildet mitt til hatkampanje? Anonymkode: a413c...aad Er ddt du som.har tatt bildet, så kan du abslutt kreve at han fjerner bildet. Åndsverksloven er absolutt der, så lenge han har tatt ditt bildet og brukt det. Spiller ingen rolle at du har sendt dette. Ta kontakt med advokat. For her har du også mulighet til å flå han litt. Du kan kreve alt han har tjent på det og erstatning for å stjele ditt bilde Anonymkode: 83d66...4a5 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #4 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det en hatkampanje mot deg? I såfall har du en god grunn til å anmelde bare pga det. Anonymkode: 0cbe7...745 Ja er andre sangen han lager nå. Han burde vite bedre. Livet er kort og uforutsigbart og man vet ikke hva andre går gjennom. Han av alle burde ha visst at man ikke lager hatkampanje mot en ekskjæreste hvor det gale hun gjorde var å forlate han. Tenk om personen var ved selvmordets rand? Eller lå med kreft i 4. stadie… Teksten i sangene er så stygg og hatefulle også. Fulle av skjellsord… Anonymkode: a413c...aad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå