AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Har Hotmail e-post som jeg har hatt i hundre år. Plutselig idag får jeg ikke logget på, hverken fra pc eller mobil. Passord er riktig, det bare stopper etter det. Får opp feilkilde. Får logget på jobbmail som er Outlook. Flere med problemer eller som vet hva det kan være og evt hva jeg kan gjøre? Får jo alt av viktige mailer dit, den mailen er på alt av kontakter… Anonymkode: 08b5c...a84
trøndermann38 Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Har hatt samme problem tidligere da byttet jeg bare nettleser
TBL12 Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Har Hotmail e-post som jeg har hatt i hundre år. Plutselig idag får jeg ikke logget på, hverken fra pc eller mobil. Passord er riktig, det bare stopper etter det. Får opp feilkilde. Får logget på jobbmail som er Outlook. Flere med problemer eller som vet hva det kan være og evt hva jeg kan gjøre? Får jo alt av viktige mailer dit, den mailen er på alt av kontakter… Anonymkode: 08b5c...a84 Microsoft har problemer med epost tjenester. https://www.digi.no/artikler/microsoft-outlook-har-problemer/560513
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli TBL12 skrev (På 10.7.2025 den 19.28): Microsoft har problemer med epost tjenester. https://www.digi.no/artikler/microsoft-outlook-har-problemer/560513 Denne er bak betalingsmur, men så vidt jeg klarte å lese står det at dette skulle være gjenopprettet torsdag kveld. Vel, jeg får får fortsatt ikke e-post. Noen som vet mer? Anonymkode: 2b950...2a1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli https://status.cloud.microsoft/m365/referrer=serviceStatusRedirect If you're experiencing issues with Hotmail (now part of Outlook.com), there are several troubleshooting steps you can take. Common problems include login issues, email not showing up, or problems sending emails. Start by checking your internet connection and ensuring you're using the correct login credentials. You can also try clearing your browser's cache and cookies, or using a different browser or device. If the issue persists, it could be a temporary server outage, so check the Microsoft Service Status page. If you suspect your account has been compromised, change your password immediately. Here's a more detailed breakdown of potential issues and solutions: 1. Sign-in Problems: Incorrect Password: Double-check your password and ensure caps lock is off. Account Locked: If you've entered the password incorrectly too many times, your account may be temporarily locked. Use the Microsoft account sign-in helper to recover your account. Account Deletion: If you haven't signed in for over two years, your account may have been deleted. 2. Email Issues: Emails Not Showing Up: Check your inbox settings, spam folder, and email filters. It could also be a storage issue if your inbox is full. Emails Not Sending: Verify your outgoing server settings and ensure your internet connection is stable. Navigation Arrows Missing: Microsoft Support acknowledges this issueand suggests using the toolbar or reading pane to navigate between emails. "Your message can't be displayed right now" Error: Microsoft Support suggests a workaround for this to check the toolbar for navigation arrows. 3. General Troubleshooting: Check Service Status: Visit the Microsoft Service Status page to see if there are any reported outages. Clear Cache and Cookies: This can resolve issues caused by stored data. Try a Different Browser or Device: If one browser or device is having issues, try another to isolate the problem. Contact Support: If the issue persists, contact Microsoft Support for further assistance. Anonymkode: f6000...280
TBL12 Skrevet 12. juli #6 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Denne er bak betalingsmur, men så vidt jeg klarte å lese står det at dette skulle være gjenopprettet torsdag kveld. Vel, jeg får får fortsatt ikke e-post. Noen som vet mer? Anonymkode: 2b950...2a1 Artikkelen sier "Klokken 19 torsdag kveld var problemene løst, etter nesten 20 timer med tekniske problemer" Tolker som problemer skal være løst. Slik jeg forstår var problem i hovedsak ikke mulig å logge på. Det er sjekket etter epost i alle mapper? Slettede elementer osv?
AnonymBruker Skrevet 12. juli #7 Skrevet 12. juli TBL12 skrev (6 timer siden): Artikkelen sier "Klokken 19 torsdag kveld var problemene løst, etter nesten 20 timer med tekniske problemer" Tolker som problemer skal være løst. Slik jeg forstår var problem i hovedsak ikke mulig å logge på. Det er sjekket etter epost i alle mapper? Slettede elementer osv? Jeg fikk fikset det nå. Jeg hadde blitt logget ut, eller kontoen var ikke "autensitert" eller hva det sto. Så jeg byttet passord og logget inn på nytt og nå er det i orden. Anonymkode: 2b950...2a1
TBL12 Skrevet 12. juli #8 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk fikset det nå. Jeg hadde blitt logget ut, eller kontoen var ikke "autensitert" eller hva det sto. Så jeg byttet passord og logget inn på nytt og nå er det i orden. Anonymkode: 2b950...2a1 Godt å høre. Tips er å laste ned eposten som er lagret på kontoen, for å sikre den ikke går tapt. Kan benytte en epost klient, eksempelvis Outlook eller Thunderbird. Kan lagres lokalt på en skytjeneste eller epost tjeneste.
AnonymBruker Skrevet 12. juli #9 Skrevet 12. juli TBL12 skrev (4 minutter siden): Godt å høre. Tips er å laste ned eposten som er lagret på kontoen, for å sikre den ikke går tapt. Kan benytte en epost klient, eksempelvis Outlook eller Thunderbird. Kan lagres lokalt på en skytjeneste eller epost tjeneste. Takk for tips, det skal jeg se på! Anonymkode: 2b950...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå