Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser om mye kø, å at folk kommer 3 timer før ved utenlands flyvning. Men hva med innenlands? Skal reise til og fra Oslo.. 

Anonymkode: cce3f...c0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En time er regelen på innenlandsfly. Jeg ville ikke vært mye senere en det, selv uten bagasje. Har du "fast track" kanskje litt senere men ikke mye. Da slipper du stress, og er det faktisk mye kø risikerer du å miste flygningen, og da må du kjøpe ny billett. 

AnonymBruker
Skrevet

Sikkerhetskontrollen er som regel den samme uansett om det er innenlands eller utenlands. Jeg tenker at man bør planlegge for å være gjennom sikkerhetskontrollen minst en time før avgang. Da har du litt å gå på om det blir forsinkelser et eller annet sted på veien.

Anonymkode: bd86d...73c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Leser om mye kø, å at folk kommer 3 timer før ved utenlands flyvning. Men hva med innenlands? Skal reise til og fra Oslo.. 

Anonymkode: cce3f...c0c

Til og fra Oslo? Trenger du møte på Gardermoen da..

Anonymkode: a7f7f...ccc

Skrevet

Med barn: 1 og en halv time. Orker ikke stresse. Uten barn ville jeg beregnet minimum 1 time. 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på forskjellige ting. Innsjekket bagasje? Når på dagen? Fra hvilken flyplass? Er det mange andre flyvninger rundt samme tidspunkt? Jeg var usedvanlig sent ute med oppmøte 45 min før avgang, men jeg hadde ingen bagasje og det var en relativt sen flyvning så det var bare noen få avganger. Med innsjekket bagasje foretrekker jeg 1 time og 15 min før.

Anonymkode: 15918...527

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på ting som bemmaningen i sikkerhetskontrollen, om bagasjesystemet virker. Om været er bra eller om en det brutt ut en brann på terminalen. 

Du som reisende på ta høyde for alt. Det inkluderer at Gardermoen ikke fungerer som den skal. 

Hvis du ser for deg at flyplassen ikke fungerer. Når du tenker selv at du bør møte opp? 

Anonymkode: e75d9...97f

AnonymBruker
Skrevet

Nå i juli ville jeg beregnet ekstra tid. Det er mange ute og reiser som virker som de aldri har vært på en flyplass før ...

Anonymkode: addbb...f03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...