Gå til innhold

Brudepikekjoler - noen som har tips

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Vi er tante og onkel til en jente (6 år) og ønsker at hun skal få være brudepike i bryllupet våres. Det kan fort bli dyrt med brudepike, tenker på kjole, strømpebukse, sko, evt. frisør til å ordne håret, + bukett. Derfor kan vi ikke bruke så mye på brudepikekjolen.

Jeg er ikke så glad i disse brudepikekjolene med spaghettistropper for å ha sagt det. Kjolen bør gjerne være på rundt 1000 , -

http://www.ginnis.com/cgi-bin/selection.as...ion=FlowerGirls

Nr tre øverst fra venstre er den jeg liker, men den koster nesten 2500,- her i Bergen.

Ser også det er åpnet et salgsforum på Kvinneguiden, håper det kommer noen brudepikekjoler til salgs der :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes kjolene på Monsoon er vedlig fine - de er heller ikke spesielt dyre og man kan få tak i dem i Bergen.

Ebay er et vedlig godt alternativ også.

Endte selv opp med å sy brudepikekjole - det kom vel på en ca 500 kroner med materialer etc. men tok selvfølgelig noe tid da ;)

Kan finne endel fine mønstre her

Skrevet

Jeg skal kjøpe på Ebay. Har ikke bestemt meg for hvilken enda men kanskje denne (jeg liker heller ikek stropper på så små).

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...ADME:B:AAQ:US:1

Denne butikken sender som gave så da slipper man mest sannsynligvis toll og mva. Kjolen koster ca 350kr inkludert frakt. (Skulle det komme toll og mva på blir det omtrendt 500kr totalt.)

På Ebay kan du søke etter "flower girl" og da får du opp massevis...

Gjest Brud juli 06
Skrevet

De har veldig fine kjoler på Accesorize og utrolig søtt tilbehør! Skulle ønske det var noe for min brudepike, men dessverre er kjolene litt for lyse. Jeg har champagnefarget kjole og ønsker at brudepiken min skal ha en kjole i samme tone... Noen som vet hvor de selger fine kjoler i champagnefarge

Oslo, Kristiansand???

Gjest Gjest som startet tråden
Skrevet

Kjolene fra Bhs var bare nydelige, men slike har jo ikke jeg tilgang til her :(

Gjest Gjest som startet tråden
Skrevet

Noen som har flere tips?

Kjolen min er i fargen diamond white, så det er ganske viktig for meg at brudepikekjolen er i samme farge

Ellers likte jeg kjempegodt de fra bhs, og monsoon. Bare at de på monsoon var mer i kremfarge :(

Skrevet
Noen som har flere tips?

Kjolen min er i fargen diamond white, så det er ganske viktig for meg at brudepikekjolen er i samme farge

Ellers likte jeg kjempegodt de fra bhs, og monsoon. Bare at de på monsoon var mer i kremfarge :(

Vil du ikke kjøpe fra Ebay feks? Har du sett der??

Som sagt...hvis du søket etter FLOWER GIRL på Ebay får du massevis av kjoler. Ulike stiler og fasonger og de fleste kan fåes i alle muilge farger....billige er de også....(den forrige jeg la ut link til var bare ett eksempel på hva som finnes.....)

Gjest Gjest_CurlySue_*
Skrevet

Gå inn på www.flowergirldresses.com, det gjorde jeg da jeg bestilte til min lille prinsesse. Det tok 2 uker før kjolen kom i posten og prisen var totalt 649,- alt inkludert.

Virkelig flott kvalitet, og det er jeg veldig kresen på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...