Gå til innhold

Kvinner - legger dere merke til hverandres filter, hva rr fint?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn fikk spørsmål i en annen tråd.  Her kommer til dere kvinner. 

Anonymkode: 2eb88...8bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Filter? :klo:

Anonymkode: 68605...e76

AnonymBruker
Skrevet

Fitter skal det stå. Ts

Anonymkode: 2eb88...8bc

AnonymBruker
Skrevet

Når 2 av ordene i tittelen er feil blir det litt vanskelig å ta tråden seriøst. 

Men, når sant skal sies....spørs om tråden ville blitt tatt seriøst selv om alle 10 ord var korrekte? 🤔😅

Anonymkode: 692da...f5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistenker at her er stavingen omtrent like god som anatomikunnskapene... Hvordan tenker du at jeg skal legge merke til andre kvinners indre organer sånn i forbifarten? Selv ikke i fellesdusjer er det mulig...

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Filter? :klo:

Ja for å forbedre utseende blant annet. Du legger på et filter på fotografiet som "skjuler" alle skavanker :)  Brukes aktivt på dating  profiler blant annet. Det er jo helt latterlig egentlig, og sier noe om intensjonen og vanvittige mindreverdighetskomplekser og ikke minst løgnaktighet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Eh? Har aldri følt et behov å studere andres kjønnsorgan i garderober..  hilsen kvinne 36   

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke si at jeg studerer det, men jeg synes at en kvinnekropp med struttende pupper, brede hofter og glattbarbert kjønn er pent. Stort sett så er de aller fleste glatte nedentil har jeg lagt merke til.

Anonymkode: 01aa3...27a

• Liker 1
Skrevet

Legger merke til når noen bruker altfor mye. Elsker lette filtre som bare jevner ut lys og hud. Ser gjennom tunge skjønnhetsfilter. Naturlig er best.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...