AnonymBruker Skrevet 11. juli #21 Skrevet 11. juli Skjønner hva du mener. Jeg tenker selv på at min begynner å bli for gammel nå til å tro på dette. Hen var veldg gira på å få se rampenissen igjen i fjor, da jeg hadde tenkt å droppe det. Så jeg gjennomførte. Puttet en gave i ovnen fra julenissen også. Trodde hen kom til å skjønne opplegget når hen begynte på skolen, men nei. Fint å få tips til hvordan bryte magien på en minst mulig slem måte, for det føles ikke riktg å ljuge lenger. Fireåringer er fortsatt små da, så ts behøver ikke bekymre seg på noen år ennå. synes jeg da Anonymkode: 22d35...7da
Anciol Skrevet 11. juli #22 Skrevet 11. juli Lærte at nissen ikke ekstisterte, at han bare var en oppdiktet figur etter jeg nøkket det falske skjegget av nissen på juletrefesten på min far sin jobb . (HE he he) , har uansett aldri trodd på julenissen, fordi gavene under treet hadde slektningene mine sine navn på seg! Mine barn har aldri trodd på nissen heller fordi vi har ingen tradisjon med julenisser !
tenkselv Skrevet 11. juli #23 Skrevet 11. juli Julenissen har aldri vært en del av min jul. Da heller ikke av julen til mine barn, så jeg har ingen råd å gi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå