AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Jeg skal kjøre fra Moss til Trondheim i neste uke, over to dager. Aldri vært i området før, og kunne tenkt meg en liten husmorsferie på hotell. Ikke så store behov til selve rommet, men kunne tenkt meg god mat og spa-avdeling med mulighet for massasje/avslapping. Opp mot 2000 for natta. Noen tips? Er ikke bundet til noen spesiell vei oppover Anonymkode: bd325...dc5
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg skal kjøre fra Moss til Trondheim i neste uke, over to dager. Aldri vært i området før, og kunne tenkt meg en liten husmorsferie på hotell. Ikke så store behov til selve rommet, men kunne tenkt meg god mat og spa-avdeling med mulighet for massasje/avslapping. Opp mot 2000 for natta. Noen tips? Er ikke bundet til noen spesiell vei oppover Anonymkode: bd325...dc5 Har snakket med noen i helga som var veldig fornøyd med rommene og fasilitetene på the well🙂. Ligger i Ski kommune tror jg. Aldri vært der selv siden har ikke fått somla meg dit, men i følge bildene på hjemmesiden er det STORT der, de har x antall svømmebassenger, badstuer og alt mulig. Eneste spa jeg har erfaring med er farris bad som absolutt er bra! Mindre enn the well, men alt er luksus. Farris er i Larvik så det blir kanskje feil vei i forhold til hvor du skal, geografi er ikke min sterke side sorry😋 men ja for å oppsummere jeg anbefaler farris og har hørt mye godt om the well ! Anonymkode: ae298...cd0
gatelykt Skrevet 10. juli #4 Skrevet 10. juli Otium Spa på Gjøvik, tilknyttet et helt ok hotell, blir varmt anbefalt av en venninne av meg! Det er vel også ganske fint plassert på halvveien! 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli Otium spa på Gjøvik var fint, synes jeg. Bodde ikke på hotellet, det har visst fått litt varierte anmeldelser. Men spaet var fint, og det er mulighet for massasje der også 😊 Anonymkode: 5ff4f...a49 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7 Skrevet 10. juli Irja skrev (36 minutter siden): The Well! Er ikke nord for Oslo. Pluss, ofte dyrere enn 2k natta. Anonymkode: 2d52c...425 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #8 Skrevet 10. juli Det er nok litt for nært Oslo-siden, men hurdalsjøen hotell og spa er akkurat det du spør etter. Anonymkode: f9aa1...ef1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #9 Skrevet 11. juli Takk for alle svar! Nå blir det litt søking for å se hva som passer best 👌 Anonymkode: bd325...dc5
AnonymBruker Skrevet 11. juli #10 Skrevet 11. juli Jeg har ikke vært der selv, bor for nærme , men har hørt mange har likt seg på Lily country club på Kløfta. https://lilycountryclub.no/opplevelser/lily-spa?gad_source=1&gad_campaignid=12816206381&gbraid=0AAAAABcmqBZ8G_y26BxM7UA2_cVcKuQJC&gclid=CjwKCAjw7MLDBhAuEiwAIeXGISoz6gY-W0RUCT3fusItr0mmWW05YbFXUAK8ylK-RsMHVMLlDGXQ4xoCErwQAvD_BwE Anonymkode: 81a6b...710
Irja Skrevet 11. juli #11 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er ikke nord for Oslo. Pluss, ofte dyrere enn 2k natta. Anonymkode: 2d52c...425 Nei, men er ikke veldig langt unna.. verdt å kjøre dit.
AnonymBruker Skrevet 11. juli #12 Skrevet 11. juli Lillys Country Club på Kløfta har hyggelige rom, fantastisk frokost og middag og en veldig hyggelig spaavdeling. Anonymkode: ce395...3b1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #13 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Lillys Country Club på Kløfta har hyggelige rom, fantastisk frokost og middag og en veldig hyggelig spaavdeling. Anonymkode: ce395...3b1 Både boblebad og badstue var ute av drift da jeg var der (uten info i forkant). Så det ble ganske stusslig med omtrent bare det lille bassenget tilgjengelig. Så sjekk evt opp før du booker. Frokosten var god, da, Anonymkode: 988a6...fec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå