Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøre fra Moss til Trondheim i neste uke, over to dager. Aldri vært i området før, og kunne tenkt meg en liten husmorsferie på hotell. Ikke så store behov til selve rommet, men kunne tenkt meg god mat og spa-avdeling med mulighet for massasje/avslapping. Opp mot 2000 for natta.

Noen tips? Er ikke bundet til noen spesiell vei oppover :)

Anonymkode: bd325...dc5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Norefjell Ski & Spa? 

Anonymkode: fa9d3...698

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg skal kjøre fra Moss til Trondheim i neste uke, over to dager. Aldri vært i området før, og kunne tenkt meg en liten husmorsferie på hotell. Ikke så store behov til selve rommet, men kunne tenkt meg god mat og spa-avdeling med mulighet for massasje/avslapping. Opp mot 2000 for natta.

Noen tips? Er ikke bundet til noen spesiell vei oppover :)

Har snakket med noen i helga som var veldig fornøyd med rommene og fasilitetene på the well🙂. Ligger i Ski kommune tror jg. Aldri vært der selv siden har ikke fått somla meg dit, men i følge bildene på hjemmesiden er det STORT der, de har x antall svømmebassenger, badstuer og alt mulig.

Eneste spa jeg har erfaring med er farris bad som absolutt er bra!  Mindre enn the well, men alt er luksus. Farris er i Larvik så det blir kanskje feil vei i forhold til hvor du skal, geografi er ikke min sterke side sorry😋 men ja for å oppsummere jeg anbefaler farris og har hørt mye godt om the well ! 

Anonymkode: ae298...cd0

Skrevet

Otium Spa på Gjøvik, tilknyttet et helt ok hotell, blir varmt anbefalt av en venninne av meg! Det er vel også ganske fint plassert på halvveien! 

• Liker 2
Skrevet

The Well!

AnonymBruker
Skrevet

Otium spa på Gjøvik var fint, synes jeg. Bodde ikke på hotellet, det har visst fått litt varierte anmeldelser. Men spaet var fint, og det er mulighet for massasje der også 😊

Anonymkode: 5ff4f...a49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Irja skrev (36 minutter siden):

The Well!

Er ikke nord for Oslo. Pluss, ofte dyrere enn 2k natta. 

Anonymkode: 2d52c...425

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok litt for nært Oslo-siden, men hurdalsjøen hotell og spa er akkurat det du spør etter. 

Anonymkode: f9aa1...ef1

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar! Nå blir det litt søking for å se hva som passer best 👌

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er ikke nord for Oslo. Pluss, ofte dyrere enn 2k natta. 

Anonymkode: 2d52c...425

Nei, men er ikke veldig langt unna.. verdt å kjøre dit.

AnonymBruker
Skrevet

Lillys Country Club på Kløfta har hyggelige rom, fantastisk frokost og middag og en veldig hyggelig spaavdeling. 

Anonymkode: ce395...3b1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Lillys Country Club på Kløfta har hyggelige rom, fantastisk frokost og middag og en veldig hyggelig spaavdeling. 

Anonymkode: ce395...3b1

Både boblebad og badstue var ute av drift da jeg var der (uten info i forkant). Så det ble ganske stusslig med omtrent bare det lille bassenget tilgjengelig. Så sjekk evt opp før du booker.  
Frokosten var god, da, 

Anonymkode: 988a6...fec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...