AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Hei, jeg er på utkikk etter gode spistesteder i Kristiansand. Både til lunsj, middag, søtsaker og desserter. Hva er ditt tips? Anonymkode: 6982f...6d1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Takterrassen til Tilstede mat og mer er kjempefin ☺️ De har både kortreist mat, gode drinker, og fantastisk brød 😊 De har alltid «dagens», som pleier å være god. Da har de både suppe, fisk, og vegetar, samt dessert. Ellers er jo Bønder i Byen kjent, og noen av restaurantene på Fiskebrygga. Sval iskrembar har veldig god is. Monson på Torvet har god asiatisk mat. Anonymkode: 6ef49...442 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli Jo også selvsagt Kunstsiloen, om du vil oppleve litt mer kulturelt. De har både mat og drinker med utsikt 😊 Anonymkode: 6ef49...442 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #4 Skrevet 10. juli Må legge til en til. Spiren kafé har en veldig fin bakhage, og de har også veldig god mat. Mye økologisk der også. Bananbrødet med is til er utrolig godt, og snickerssmoothien like så. De har alltid en del stående klart i et glasskap, om dere vil ta med dere og spise annet sted. Chiapuddingene deres er alltid veldig gode. Jeg synes Tilstede mat og mer har bedre rawkaker enn Spiren har, men det er jo smak og behag, men de er gode på Spiren også. Søtpotettacoen på Spiren er ekstremt god 😋 De har også mye med matcha om du er glad i det. Veldig avslappet stemning på Spiren 😊 Anonymkode: 6ef49...442
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli Bakgården har god mat og godt utvalg av alkohol om det er ønskelig. Fikk nettopp terningkast fem for maten sin. Smak og behag har og veldig god mat, men er i øvre prissjikt da og ikke så veldig barnevennlig. Anonymkode: 585f6...1ca
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli Jeg pleier å drikke kaffe på Tiara i Rådhusgaten. De har eget kaffebrenneri. Anonymkode: 5df9b...381
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli Mange liker Mother India. Anonymkode: d811c...f0c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #9 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (På 10.7.2025 den 17.34): Jo også selvsagt Kunstsiloen, om du vil oppleve litt mer kulturelt. De har både mat og drinker med utsikt 😊 Anonymkode: 6ef49...442 Ville ikke spist på kunstsiloen, hvis du går i bygget ved siden av er det en kafé som har god bakst og italiensk pizza. odd bakerst har fint uteområdet og drives av bakere som har vært tilknyttet landslaget. Anonymkode: 71a74...de8
AnonymBruker Skrevet 24. juli #10 Skrevet 24. juli Camillo Bastrup eller Tiara til kaffe, Sval til is og kaffe, Bønder i byen eller Bellini til lunsj, Drømmeplassen eller Odd Bakery til bakst. Spiren og Tilstede Mat og Mer står på lista over plasser jeg skal prøve. Anonymkode: 476e3...de7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå