AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Jeg holder på å bli sprø, de lange fine kjolene som selges i enhver butikk, alle er for lange for meg. De korte kjolene er jo like korte for alle, rett over kneet og jeg ønsker ikke det heller. Er det noen som har tips til norske fysiske butikker hvor de selger lange fine kjoler til oss på 160 cm? (er alltid en gambling å kjøpe online mtp lengde). Anonymkode: 77a02...1ec
AnonymBruker Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Jeg innså som 21 åring at jeg som er knappe 150 cm, må bare kjøpe de lange kjolene, og sy de opp... Anonymkode: 3699a...234 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli Er selv 160 og har samme problem. For perfekt passform er det best å sy selv har jeg funnet ut. Kjøper evt på Zalando hvis jeg skal ha maxikjole så kjøper jeg en som går til leggene på modellen hvis jeg ikke kjøper en av de (få) som er i kategorien petite hvis du filtrerer etter det. Anonymkode: bc911...0cd
AnonymBruker Skrevet 10. juli #4 Skrevet 10. juli Bonprix har mange av klærne i kortere utgave. Med kodeordet Hello får dere gratis frakt. Anonymkode: 930b6...7d6 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bonprix har mange av klærne i kortere utgave. Med kodeordet Hello får dere gratis frakt. Anonymkode: 930b6...7d6 Har handlet flere kjoler på bonprix. Har dårlig erfaring. Selv om kjolen påstår som kort, så er den ikke kort. Må inn å lese på størrelsetabellen hver gang uansett. Anonymkode: 3699a...234 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7 Skrevet 10. juli Zalando har petitkolleksjon. Ellers funker det vel å kjøpe kjoler som egentlig er ankellengde? Hva med denne? https://nelly.com/no/produkt/pieces-pctala-ss-midi-dress-noos-bc_244678-hmax/ Den blir kanskje mer ankellengde på deg da, men veldig fin kjole som kommer i 4 forskjellige farger, hvorav 3 av fargene er på 50% til bare 199 kr. Anonymkode: 7013b...022
AnonymBruker Skrevet 10. juli #8 Skrevet 10. juli Jeg er og bare 160 cm, og kjøper kjoler som er i ankel lengde. Favoritten min er missmaya Fabienne kjole. Anonymkode: e33a0...2a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå