AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Jeg fikk innvilget uførepensjon, og i vedtaket står det at jeg skal ha etterbetaling innen en uke. Kontaktet dem og de bekreftet jeg ville få større sum garantert senest idag. Jeg fikk ingenting og ringte den opp, og de sa beklager de har gjort en feil og det var en spesiell situasjon som gjorde at ingen fikk etterbetalt denne uken. Så det blir 18 juli og de hadde feilinformert meg. Jeg betalte mye i regninger denne uken og bestilte tur for meg og barna neste uke, og nå må jeg avlyse og betale avbestillings gebyrer. Kan jeg klage på dette? Anonymkode: 6561b...140
AnonymBruker Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Om det står i vedtaket ditt, så ville jeg sendt inn klage ja. Men om du kommer noen vei derimot.... Anonymkode: 5ed85...04b 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli Du avbestiller tur. Og så bestiller du ikke noe nytt, i det hele tatt ingenting du ikke trenger, før du har en buffer for uforutsette utgifter. Anonymkode: 573b3...e81 3 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli #4 Skrevet 10. juli Neste gang: bestill reise på kredittkort. Anonymkode: 0e94e...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Neste gang: bestill reise på kredittkort. Anonymkode: 0e94e...7f6 Ikke alle har kredittkort! Anonymkode: 6561b...140
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Om det står i vedtaket ditt, så ville jeg sendt inn klage ja. Men om du kommer noen vei derimot.... Anonymkode: 5ed85...04b Nei er nok ikke vits heller. Anonymkode: 6561b...140
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke alle har kredittkort! Anonymkode: 6561b...140 Da burde man i hvert fall ikke bestille seg ferietur. Anonymkode: 449fb...3f5 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #8 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da burde man i hvert fall ikke bestille seg ferietur. Anonymkode: 449fb...3f5 Kunne jo vært verre, kunne vunnet i lotto Anonymkode: 6561b...140 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #9 Skrevet 10. juli Droppe bruke penger før en faktisk har de på konto. Ting/tekniske uhell kan skje. Du kommer nok ikke langt med å klage. Dyrekjøpt lærdom til neste gang Anonymkode: 0b510...d1a 3 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli #10 Skrevet 10. juli KLP er noe useriøst dritt som folk tror er på lag med dem. Som er bullshit. Skal vekk selv fra KLP. Anonymkode: 6bea8...a04 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #11 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kunne jo vært verre, kunne vunnet i lotto Anonymkode: 6561b...140 Et dette bare en tråd som er laget for å gjøre narr av uføre? Anonymkode: 573b3...e81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå