Gå til innhold

Sparkjøp, Ellos, Boozt, Zalando etc - hva syntes dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper dere klær, sko osv online? Og kjøper dere fra disse stedene?

Er Sparkjøp og Ellos sett på som kjerringaktig, eller har de også greie ting?

Hvor foretrekker du å kjøpe klær som ikke er for dyre?

Sliter litt med å finne greie nettbutikker.

Anonymkode: 0c4e2...73e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pleier av og til å kjøpe noe hos Zalando. Lett å finne fram, stort utvalg og lett å returnere om det blir feil. 

Anonymkode: 3278f...fe4

• Liker 3
Skrevet

Syns alle de er innafor. Sparkjøp har masse fint noen ganger, ser hele kolleksjoner jeg har lyst på noen ganger og. Men Ellos har jo blitt dritdyrt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ellos har mange vanlige merker. Vil ikke si det er kjerring. Men Sparkjøp: Ja, definitivt kjerring eller white trash. Zalando har masse bra, Boozt egentlig også, men de har masse lure-tilbud. Kjemperabatt, men så må du kjøpe minst to varer for å få rabatten.

Anonymkode: 29102...cd3

• Liker 2
Skrevet (endret)

Sparkjøp kjøper jeg ikke noe på nett fra, men kan gå i fysisk butikk og kjøpe nattøy og sokker der. Andre klær er sjeldent fine og har dårlig kvalitet. Tenker på damer 60+ når jeg ser klærne der. 

Ellos har jeg bestilt fra en gang. De har endel fint, men det blir sjeldent at jeg bestiller derfra. Boozt har også noe fint, men kanskje litt dårlig utvalg. 

Zalando bestiller jeg ofte fra. De har ofte gode tilbud og godt utvalg. 

Bestiller nesten alt av klær på nett. Fysiske butikker har dessverre ofte ikke klær som passer en kropp som er lengre enn normalen, men bruktbutikker går jeg mye i og finner av og til noe bra der. 

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes Ellos har endel fine plagg, men handler helt ærlig mest hos Zalando pga utvalg. Kjøper ullklær fra safa på Sparkjøp til barnet mitt.

Anonymkode: 2d543...c35

AnonymBruker
Skrevet

Ellos har en del kjente merker, så kjøper av og til. Selve ellos kolleksjonen ser jeg aldri på. På Boozt finner jeg masse fint, og finner gjerne gode tilbud.

Anonymkode: 55fe9...3e7

AnonymBruker
Skrevet

Handler litt hos Ellos, de har jo flere kjente merker, og har noen ganger bra tilbud. Zalando handler jeg en del fra, synes de har bra utvalg. De andre handler jeg ikke fra. Handler ellers fra missmaya og nectar.

Anonymkode: 09edb...232

AnonymBruker
Skrevet

Ellos har mange fine klær i egen merkevare, men det er så mye syntetiske stoffer så handler ikke der. Zalando er mye bedre.

Anonymkode: 41b82...dd7

Skrevet

Om jeg ikke kjøper klær via jobben så hender det jeg bestiller fra Bonprix 

AnonymBruker
Skrevet

Ellos føler jeg har priset seg it, i forhold til da jeg vokste opp.

Sparkjøp kjøper jeg noe fra innimellom 

De andre du nevner har jeg ikke bestilt fra

Men har bestilt fra bonprix

Anonymkode: d3b6c...839

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kun Zalando av de du nevner, er veldig fornøyd. Godt utvalg, mange og bra bilder, lett å returnere. Jeg elsker at de har så mange filtreringsmuligheter, f.eks. hvis man vil ha en kjole som går til midt på leggen, har firkantet utringning, og er grønn. 🤩

Anonymkode: 80df1...031

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ellers kan man søke med så mange og spesifikke kriterier? Elsker det!

Anonymkode: 80df1...031

• Liker 1
Skrevet

Handler mye fra Boozt, Booztlet, Miinto, og Zalando. Hos Miinto har de ofte 20 % rabatt på hele butikken. Det hender at jeg kjøper ting fra Ellos og Sparkjøp, oftest barneklær. Liker også Villoid, Bubblerrom, Get Inspired, Sportmann og Sportamore. 

Skrevet

Har brukt Zalando masse og er veldig fornøyd. Sitter nå å vurderer på å bestille noen joggesko. 

Aldri hatt noe tull med Zalando. 

Bruker også Zizzi innimellom. Har brukt Ellos og Sparkjøp et par ganger. 

Skrevet (endret)

Både Boozt og Zalando har jeg handlet mye fra, bruker også Mangooutlet og Booztlet.

Jeg kan for eksempel kjøpe Fila på SparKjøp, da de kan ha enkelte gode tilbud. Men holder meg til merkevarer. Ellos aner jeg ikke, tror aldri jeg har sett etter klær der, husker Elloskatalogen fra gammelt av, så jeg har kanskje avslått det som en butikk for moren min. 

Endret av 17.11
AnonymBruker
Skrevet

Handler mye på Zalando og Boozt

Anonymkode: 6e0c8...647

Skrevet

Mine favorittar er Fransa, Kaffe og Only

Skrevet

Kjøper en god del fra Zalando. Rask levering, godt utvalg og greit med retur. Kjøper også fra Nelly og av og til fra Boozt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...