Gjest Student på budsjett Skrevet 22. mars 2006 #1 Skrevet 22. mars 2006 Jeg har fått helt dilla på middager med kyllingfilet (gryterett, wok osv), men går snart tom for det jeg har i fryseren. Har veldig lite penger om dagen, så prøver å gjøre det så billig som mulig. Har sett at Ica o.l. selger Euroshopper-kyllingfilet, er det bra pris på denne i forhold til den man kjøper i Sverige? (kan evt få tatt meg en svensketur istedet nemlig.) Er ikke sååå farlig om det er god smak eller ikke, stort sett kjenner man jo ikke det sammen med all sausen og grønnsakene og sånn uansett. takk for svar dere
Susan Sto Helit Skrevet 22. mars 2006 #2 Skrevet 22. mars 2006 Jeg ville nok heller tatt en svensketur enn å kjøpe den billigste kyllingen i butikkene her. (Tror ikke den er like billig, og er den det er det nødt til å være mye vann i den.)
Svart Katt Skrevet 22. mars 2006 #3 Skrevet 22. mars 2006 Jeg mener å huske at TV2 hjelper deg hadde en sak om at Euroshopperkyllingen inneholdt masse brusk og bein og slike ting, sånne som man vanligvis aldri ville kalt for filé. De ansatte en kokk som skjærte bort alt det ekle, og det som var igjen ble i kilopris like dyrt som annen kyllingfilé. Om du skal kjøpe kylling i Sverige så velg svensk kylling.
hilli Skrevet 23. mars 2006 #4 Skrevet 23. mars 2006 Jeg mener å huske at TV2 hjelper deg hadde en sak om at Euroshopperkyllingen inneholdt masse brusk og bein og slike ting, sånne som man vanligvis aldri ville kalt for filé. De ansatte en kokk som skjærte bort alt det ekle, og det som var igjen ble i kilopris like dyrt som annen kyllingfilé. Om du skal kjøpe kylling i Sverige så velg svensk kylling. ← Dette gjaldt kyllinglår, og det aktuelle produktet ble trukket fra markedet. Når det gjelder trådstarters spørsmål så aner jeg ikke siden jeg aldri har vært på Sverigeshopping.
Pasha Skrevet 23. mars 2006 #5 Skrevet 23. mars 2006 Jeg pleier å kjøpe den posen de har på kiwi med kyllingfile. 2 Kg. husker ikke prisen i hodet.. men billig er det i allefall. (100-150 kr tenker jeg) Så da spørs det hvor langt du har til sverige og om du bare skal ha kylling. Blir nok dyrere å reise til sverige enn å handle i norge dersom du bare skal ha en pose med kylling.
Svart Katt Skrevet 23. mars 2006 #6 Skrevet 23. mars 2006 Dette gjaldt kyllinglår, og det aktuelle produktet ble trukket fra markedet. ← Oi, jeg får bare legge meg helt flat. Jeg følger tydeligvis ikke godt nok med.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #7 Skrevet 26. mars 2006 Jeg anbefaler kyllingfiletene til First Price. 2 kg koster i underkant av 150 kr og er like gode som Prior o.l.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #8 Skrevet 26. mars 2006 Jeg pleier å kjøpe den posen de har på kiwi med kyllingfile. 2 Kg. husker ikke prisen i hodet.. men billig er det i allefall. (100-150 kr tenker jeg) Tror vi mener den samme.... Oransje pose, ikke sant? Jeg kjøper mine på Meny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå