Impala Skrevet 22. mars 2006 #1 Skrevet 22. mars 2006 Den perioden er jo alt for lang, føles jo nesten som tiden ikke går noe særlig fremover disse 14 dagene Men denne gang føler jeg at det er ett lite håp om at det har klaffet. Har hatt sinnsykt ømme pupper i ett par dager. De har vært så ømme at jeg nesten ikke har kunnet ta på de, og en joggetur hadde vært helt uaktuelt. Og så ømme pupper har jeg aldri hatt i hele mitt liv. Men de er litt mindre ømme i dag da... Er i tillegg svimmel idag (men det er jo noe jeg pleier å være en gang i mellom, så ikke noe uvanlig der). Har også utrolig kalde hender (men det har jeg jo stort sett hele sommerern så det er vel heller ikke uvanlig). Har også fått kviser i ansiktet, og det har jeg ikke akkurat vært plaget med tidligere, ikke det jeg kan huske iallefall. Men vet jo selvfølgelig at alt dette bare kan være PMS, men det er jo lov å håpe., er det ikke? Føler jeg begynner å kjenne kroppen min nå etter 8 måneder med prøving *Krysser fingene for at jeg ikke får mensen på mandag*
Holly Hobbie Skrevet 22. mars 2006 #2 Skrevet 22. mars 2006 Skal krysse fingrene for deg, Yamaha! Frustrerende det at pms og graviditetssymptomer er saa like, ja... Men jeg synes du er heldig som bare maa vente i 14 dager paa mensen....jeg har uregelmessige sykluser og kan vente i flere uker.... Lykke til!
Susan Sto Helit Skrevet 22. mars 2006 #3 Skrevet 22. mars 2006 Kjenner meg veldig igjen! Er ikke så ille som det var, men jeg går nå og lurer i nesten tre uker uansett. (Har ca 17 dager mellom EL og IKM hver syklus) Det er skikkelig frustrerende, spesilet når man finner litt symptomer som kan passe med både PMS og graviditet. Nå tror jeg jeg har en tendens til tidlig SA, for jeg har måneder med mye symptomer, gjerne etterfulgt av en ekstra vond mens... Har aldri testet positivt, så jeg vet jo ikke. Lykke til! Håper det er en liten spire i magen din denne gangen!
Impala Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2006 Takk Popelka og Sensommerbruden. Føler meg ganske heldig som har stabil syklus ja. Har stort sett alltid hatt det, og vet ikke hvordan det er å ikke ha det, men kan jo godt tenkt meg at det er frustrende. Vi får håpe vi alle lykkes snart
Impala Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2006 HÅPER DET HAR KLAFFET!!! ← Ja, det hadde vært noe det Blir spennende å se......
Impala Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2006 Når er IKM da? ← Mandag 27.03. I dag tidlig spottet jeg bittelitt, og det tror jeg vel egentlig ikke er så positivt siden jeg pleier å gjøre det før mensen, men det er jo ikke annet å gjøre enn å vente å se hva som skjer.
Ephemera Skrevet 23. mars 2006 #11 Skrevet 23. mars 2006 Skremmer bort mensen!!! .... og krysser fingrene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå