Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #41 Skrevet 22. mars 2006 Jeg angriper ikke deg fordi jeg slipper opp for argumenter. Jeg angriper deg fordi du irriterer vettet av meg. At man ikke er enig i dine argumenter. Eller din fasit over livet. Ganske enkelt fordi en god del av oss, antagelig størsteparten, har gjort andre erfaringer, betyr ikke at man hevder å være feilfri. Jeg fatter ikke at jeg gidder denne meningsløse diskusjonen, men jeg er nå en gang lett å engasjere. Men ærlig talt Valentino å forsøke deg på så billige manipuleringer synes du ikke selv at det er å synke vel dypt? Og en ting til. Det finnes en bedre og kortere måte å beskrive kvinner som har kun TO sider på. PAPIRDUKKE.
Anglofil Skrevet 22. mars 2006 #42 Skrevet 22. mars 2006 Nei, menn er sikkert like skitne som kvinner når det gjelder dette spillet. ← Så hvorfor velger du å gå bort i fra dette når du fremstiller oss? For meg har alt en sammenheng med alt. Alt fører til alt, det er ikke slik at noe bare oppstår, ihvertfall ikke i min verden. Det er som oftest en grunn til at enkelte kvinner oppfører seg slik de gjør og det kan jo tenkes at det har noe med menn å gjøre. Mvh Yvonne
valentino Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #43 Skrevet 22. mars 2006 Så hvorfor velger du å gå bort i fra dette når du fremstiller oss? ← Fordi jeg ikke vet noe om det.
valentino Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #44 Skrevet 22. mars 2006 en god del av oss, antagelig størsteparten, har gjort andre erfaringer← Dere som kritiserer meg er jo kvinner! Selvfølgelig har dere gjort andre erfaringer. Deres erfaringer gjelder å sjekke opp menn. Dere vet ikke hvordan det er for en mann å sjekke oppe en kvinne og å være i et forhold med henne. Det er KUN menn som vet hvordan dette føles på kroppen.
Anglofil Skrevet 22. mars 2006 #45 Skrevet 22. mars 2006 Fordi jeg ikke vet noe om det. ← Så du er dermed totalt uskyldig? Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 22. mars 2006 #46 Skrevet 22. mars 2006 Dere som kritiserer meg er jo kvinner! Selvfølgelig har dere gjort andre erfaringer. Deres erfaringer gjelder å sjekke opp menn. Dere vet ikke hvordan det er for en mann å sjekke oppe en kvinne og å være i et forhold med henne. Det er KUN menn som vet hvordan dette føles på kroppen. ← Og du vet ingenting om hvordan det er for en kvinne å sjekke opp en mann og være i et forhold med ham. Det er KUN kvinner som vet hvordan det føles på kroppen. Mvh Yvonne
valentino Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #47 Skrevet 22. mars 2006 Så du er dermed totalt uskyldig? ← Selvfølgelig er jeg ikke det! Jeg er like lite uskyldig som deg.
Anglofil Skrevet 22. mars 2006 #48 Skrevet 22. mars 2006 (endret) Selvfølgelig er jeg ikke det! Jeg er like lite uskyldig som deg. ← SÅ hvorfor fremstille deg selv som om du ikke er det? Nei, jeg er nok ikke uskyldig, men jeg innser faktisk at det kan også ha noe med meg å gjøre når det blir gnisninger mellom meg og det annet kjønn. Jeg er ikke uten skyld og motparten er ikke uten skyld. Mvh Yvonne Endret 22. mars 2006 av yvonne
valentino Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #49 Skrevet 22. mars 2006 fremstille deg selv som om du ikke er det← Det er din subjektive mening som du må få lov til å ha.
Anglofil Skrevet 22. mars 2006 #50 Skrevet 22. mars 2006 Det er din subjektive mening som du må få lov til å ha. ← For du skriver subjektivt? Da sier jeg ditto. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #51 Skrevet 22. mars 2006 Dere som kritiserer meg er jo kvinner! Selvfølgelig har dere gjort andre erfaringer. Deres erfaringer gjelder å sjekke opp menn. Dere vet ikke hvordan det er for en mann å sjekke oppe en kvinne og å være i et forhold med henne. Det er KUN menn som vet hvordan dette føles på kroppen. ← Har det et eneste lite sekund slått deg at vi tilhører samme dyrearten?
valentino Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #52 Skrevet 22. mars 2006 Har det et eneste lite sekund slått deg at vi tilhører samme dyrearten? ← Ja, men man kan ikke vite hvordan ting virkelig er uten å ha følt de på kroppen.
Anglofil Skrevet 22. mars 2006 #53 Skrevet 22. mars 2006 Ja, men man kan ikke vite hvordan ting virkelig er uten å ha følt de på kroppen. ← Neida, men det går ann å prøve. Det kalles gjerne empati for andre mennesker. Mvh Yvonne
valentino Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #54 Skrevet 22. mars 2006 Neida, men det går ann å prøve. Det kalles gjerne empati for andre mennesker. ← Selvfølgelig!
Anglofil Skrevet 22. mars 2006 #55 Skrevet 22. mars 2006 Selvfølgelig! ← Og det mener du har gjort? Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #56 Skrevet 22. mars 2006 Det er så godt å høre at mange jenter er ærlige med de tingene her. Det er et par jenter på dette forumet som mener de aldri i hele sitt liv har gjort noe galt. Snusfornuftige og politisk korrekte kvinner. De er ikke representative for verdens kvinner. Jeg mener ikke at dere kvinner er onde fordi dere gjør dette. Det faller dere helt naturlig. Vi menn har sikkert mange ting som vi gjør som er like slemme mot dere kvinner. Av naturlige årsaker har jeg ikke satt meg inn i hva menn gjør overfor jenter de er interessert i. Det er kvinners oppgave. Jeg tror at de kvinnene som av og til er skyldig i å bruke disse testene er de med høyest selvtillit. Kvinner som vet at de er attraktive og at de kan få de fleste menn. Videre vet jeg at kvinner tester på disse måtene i mange tilfeller helt ubevisst. Slike kvinner vil vi menn ha! Det er en del av deres natur. Derfor er det ikke noe galt i de. Det som er galt er at mange av dere fornekter disse sidene ved dere selv. Selvfølgelig: Dette er ingen positive sider, men det er ved å kjenne sine egne negative sider at man kan finne sitt personlige gull! For min del er dette derfor ikke noe problem siden jeg forstår hva som ligger bak. Det at jenta mi f.eks. forsøker å gjøre meg sjalu ser jeg som et tegn på at hun er vill etter meg og litt usikker på om jeg vil være med henne. Dette viser hun blant annet ved å opptre totalt nymfoman. Hadde jeg derimot ikke bestått testene hennes, og opptrådt sjalu, hadde hun visst at hun betyr så mye for meg at jeg ikke har lyst til å ødelegge forholdet ved å rote meg borti andre jenter. Da kunne hun roet seg ned. Slappet av. Hun hadde visst nøyaktig hvor hun har meg. Hun vet at hun har fått det hun ville ha, og behøver ikke å anstrenge seg mer. Kvinner, og menn, liker utfordringer. Utfordringer får mennesker til å anstrenge seg ekstra. De snusfornuftige kvinnene på dette forumet tør ikke innrømme noe av dette. I stedet slipper de opp for argumenter og angriper meg. ← Frir som en politiker til eventuelle velgere. Men ærlig talt, kvinnenavn i nicket eller ei... Så forståelsesfull da. Og så nedlatende. Så nå er alle kvinner som ikke er enige med deg utiltrekkende og uintelligente med total mangel på selvtillit. Du tar kaka! Veilederen, snill og forståelsesfull. Fantastisk! Er du ute etter å stille til presidentvalg? Uimotståelig for damene og snart kysser du babyer på hodet? Jeg antar at du går ut i fra at kvinner pr. definisjon blir født uten hjerne?! En ekte mann, Valentino, har ALDRI en utrygg kvinne ved sin side. På hvilke måter manipulerer jeg? ← Se over.
valentino Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #57 Skrevet 22. mars 2006 Frir som en politiker til eventuelle velgere. Men ærlig talt, kvinnenavn i nicket eller ei... Så forståelsesfull da. Og så nedlatende. Så nå er alle kvinner som ikke er enige med deg utiltrekkende og uintelligente med total mangel på selvtillit. Du tar kaka! Veilederen, snill og forståelsesfull. Fantastisk! Er du ute etter å stille til presidentvalg? Uimotståelig for damene og snart kysser du babyer på hodet? Jeg antar at du går ut i fra at kvinner pr. definisjon blir født uten hjerne?! En ekte mann, Valentino, har ALDRI en utrygg kvinne ved sin side. Se over. ← Hvorfor så mange farger? Er du kunstner?
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #58 Skrevet 22. mars 2006 Denne diskusjonen ledet fort til å bli temmelig enveiskjørt. Kvinner, og sikkert meg derunder, er flinke til å holde sitt på det "rene", vi følger livets rødetråd som er rett moral og er kjappe ute med å vite hva som er det rette. Og denne tråden går absolutt ikke derunder... Tror det er i mange kvinners natur å dramatisere ting, ting skal tolkes til beinet og vi liker å skape oss situasjonen før de er der, altså vi ser for oss alternativer (som er vel og bra) og tar en avgjørelse avhengig av hva vi tror blir reaksjonen på det vi gjør. Kall det testing. Noen ganger fordi vi er usikre, trenger å finne svar da de ikke alltid blir servert til oss av menn på sølvfat, og svaret finner vi dermed enklest selv, eller vi er nysgjerrige. Eller kvinner som leker (altså tester) guttene, en følelse av makt, da de styrer situasjonen før resultatet. Forkastelig er det, men like mye tilfelle for det. For er det ikke bare litt typisk kvinne: -hvis jeg ikke tar telefonen de neste gangene han ringer, svarer han bare kort på melding får jeg han sikkert mer interessert. Og tror han ikke da at jeg er en mye mer interessant og sikkert svært travel kvinne? -nå flørter jeg litt med sidemannen for å se om jeg får noen reaksjon fra Han. Da vet han også at jeg er attraktiv. -han gjør det selv/sier det selv, men nå skal jeg teste han for å se om det er greit hvis jeg gjør det samme (gå ut på byen hver helg, snakker om venninnene sine etc). Bare til eksempel. Bra er det ikke og kommunikasjon fungerer mye bedre. Hadde dette vært en ren kvinnetråd og ikke et innlegg med noen vel drøye utsagn hadde nok også reaksjonen vært en noe annet. Vil jeg tro.
Gjest Varg-Menja Skrevet 23. mars 2006 #60 Skrevet 23. mars 2006 Jeg kjenner meg igjen i dette, ikke ved at jeg er sånn selv, men jeg har hatt noen venninner som er sånn. Og tro meg, de kjører det samme spillet med venninnene sine, og det er utrolig slitsomt, så dette er ikke noe "kvinner" som helhet gjør mot menn. Dette er noe en bestemt personlighetstype, uavhengig av kjønn gjør mot alle de har ett nært forhold til, uavhengig av kjønn. Som regel er fellesnevneren at de er veldig usikre på seg selv, og derfor spiller de spill med resten av verden. Har også hatt en kjæreste som fulgte denne lista og møtt flere menn som er slik, så å fremstille dette som en mann/kvinne-sak blir rett og slett tåpelig og smaker av bitterhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå