Gjest Bellatrix Skrevet 22. mars 2006 #21 Skrevet 22. mars 2006 Enig det Bellatrix. Men jeg mente at hvis hun var så "slem" og han så "snill" så burde han kutte henne ut i stedet for å klage. ← Ja, det er sant. Men hvis han er irl sånn som han er her, så skjønner jeg at damene skygger unna. Jeg hadde gått på dagen om en mann begynte sånn på en date.
Jane How Skrevet 22. mars 2006 #22 Skrevet 22. mars 2006 Det er jo noen jenter som er sånn, hvertfall når de er 17-18 år. De fleste er vel ikke så ekstremt, men jeg har hatt ei venninne som var slik! Testing av kjæresten og surmuling støtt (bare sammen med han) De fleste av slike pleier vel å vokse det av seg, hvertfall bli bedre, men det er jo noen damer som har en mer raffinert måte å teste mannen sin på, ikke så opplagt.
Seigdama Skrevet 22. mars 2006 #23 Skrevet 22. mars 2006 Han er kanskje litt ung og har fått en dårlig start på kjærlighetslivet?
valentino Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #24 Skrevet 22. mars 2006 Ja, det er sant. Men hvis han er irl sånn som han er her, så skjønner jeg at damene skygger unna. Jeg hadde gått på dagen om en mann begynte sånn på en date. ← Jeg snakker da aldri om noen av de tingene her med jenter.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #25 Skrevet 22. mars 2006 Jeg snakker da aldri om noen av de tingene her med jenter. ← Å hvorfor gjør du ikke det? Fordi du spiller et spill. Våger ikke å vise ditt sanne ansikt fordi du er redd du ikke ville bli akseptert dersom noen visste hvem du var. Det er jo bare tragisk.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #26 Skrevet 22. mars 2006 Det er veldig mange damer som driver og tester ut gutta sånn som du beskriver i begynnelsen av et forhold. Selvfølgelig ingen av kg-damene, de er jo perfekte.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 22. mars 2006 #27 Skrevet 22. mars 2006 Det er veldig mange damer som driver og tester ut gutta sånn som du beskriver i begynnelsen av et forhold. Selvfølgelig ingen av kg-damene, de er jo perfekte. ← Når man blir eldre vet man hva man vil ha, og behöver ikke teste ut noen.
valentino Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #28 Skrevet 22. mars 2006 Når man blir eldre vet man hva man vil ha, og behöver ikke teste ut noen. ← Du vet ikke hvordan de er før du har testet dem!
Latee Skrevet 22. mars 2006 #29 Skrevet 22. mars 2006 Dette må være det dummeste jeg har lest i hele dag, ja kanskje hele denne uka. Du vet nok ikke stort om kvinner.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 22. mars 2006 #30 Skrevet 22. mars 2006 Du vet ikke hvordan de er før du har testet dem! ← ok, håper du lever etter din egen bok
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #31 Skrevet 22. mars 2006 Noe ala det mer irriterende jeg vet om er når damer ikke "greier" å svare på SMS'er eller telefon... da mister jeg interessen rimelig kvikt! Så hvis noen har lyst å bli kvitt meg, så er det en effektiv måte å gjøre det på! he he
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #32 Skrevet 22. mars 2006 Noe ala det mer irriterende jeg vet om er når damer ikke "greier" å svare på SMS'er eller telefon... da mister jeg interessen rimelig kvikt! Så hvis noen har lyst å bli kvitt meg, så er det en effektiv måte å gjøre det på! he he ← Nå mener jeg i utgangspunktet at det dreier seg om alminnelig høflighet å svare folk, men et alternativ kan jo være at hun faktisk ikke er interessert. Noen velger den taktikken å overse folk å håpe at de forsvinner av seg selv. Jeg synes folk fortjener klar beskjed.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #33 Skrevet 22. mars 2006 Nå er kvinnene her inne veldig flinke til å snakke for alle kvinner. Og siden jeg skal gå gå til steget å si at ja, det kan godt hende at jeg har oppført meg deretter, hvor flere av punktene til en viss grad stemmer, så er jeg vel både tenåring, umoden, sjalu og direkte dum. Det får så være. Punkt nummer 1 kjenner jeg meg godt igjen i, vel og merke i bli-kjent-fase, hvor man vil vil finne ut om dette er en potensiell mann. Ikke for få frem noe aggressivitet, men jeg higer nok etter egne meninger og diskusjoner for å få frem om det fins noen sterke meninger. Og om uenigheten blir en interessant diskusjon eller utarter seg til en noe utriveligere sak. Vel og merke, så gjør jeg ikke dette bevisst. Jeg tenker ikke at denne fyren skal jeg teste ut og planlegger en strategi. Nummer 4, ikke ta telefon, svare på sms kan jeg fint si meg skyldig i. Men uten begrunnelsene du gir for det. Kan til tider gjøre det for å vise at jeg har andre ting å gjøre også, er opptatt, jeg springer ikke til telefonen fordi HAN ringer, men ringer tilbake når JEG har tid. Heller layback enn desperat. Og heller ikke uhøflig som noen her antydet. Punkt nr 7 er vel noe flere ekser har vært utsatt for og derfor ekser. Og heller ikke her bevisst testing til å begynne med, men et resultat av at jeg har følt jeg har hatt de rundt lillefingeren (sagt på det upene viset) og så har jeg muligens dratt det litt lenger for å se hvor langt det kan gå. Så der- kom med det
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #34 Skrevet 22. mars 2006 Så der- kom med det ← Orker ikke. Det faller på sin egen urimelighet.
valentino Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #35 Skrevet 22. mars 2006 Nå er kvinnene her inne veldig flinke til å snakke for alle kvinner. Og siden jeg skal gå gå til steget å si at ja, det kan godt hende at jeg har oppført meg deretter, hvor flere av punktene til en viss grad stemmer, så er jeg vel både tenåring, umoden, sjalu og direkte dum. Det får så være. Punkt nummer 1 kjenner jeg meg godt igjen i, vel og merke i bli-kjent-fase, hvor man vil vil finne ut om dette er en potensiell mann. Ikke for få frem noe aggressivitet, men jeg higer nok etter egne meninger og diskusjoner for å få frem om det fins noen sterke meninger. Og om uenigheten blir en interessant diskusjon eller utarter seg til en noe utriveligere sak. Vel og merke, så gjør jeg ikke dette bevisst. Jeg tenker ikke at denne fyren skal jeg teste ut og planlegger en strategi. Nummer 4, ikke ta telefon, svare på sms kan jeg fint si meg skyldig i. Men uten begrunnelsene du gir for det. Kan til tider gjøre det for å vise at jeg har andre ting å gjøre også, er opptatt, jeg springer ikke til telefonen fordi HAN ringer, men ringer tilbake når JEG har tid. Heller layback enn desperat. Og heller ikke uhøflig som noen her antydet. Punkt nr 7 er vel noe flere ekser har vært utsatt for og derfor ekser. Og heller ikke her bevisst testing til å begynne med, men et resultat av at jeg har følt jeg har hatt de rundt lillefingeren (sagt på det upene viset) og så har jeg muligens dratt det litt lenger for å se hvor langt det kan gå. Så der- kom med det ← Det er så godt å høre at mange jenter er ærlige med de tingene her. Det er et par jenter på dette forumet som mener de aldri i hele sitt liv har gjort noe galt. Snusfornuftige og politisk korrekte kvinner. De er ikke representative for verdens kvinner. Jeg mener ikke at dere kvinner er onde fordi dere gjør dette. Det faller dere helt naturlig. Vi menn har sikkert mange ting som vi gjør som er like slemme mot dere kvinner. Av naturlige årsaker har jeg ikke satt meg inn i hva menn gjør overfor jenter de er interessert i. Det er kvinners oppgave. Jeg tror at de kvinnene som av og til er skyldig i å bruke disse testene er de med høyest selvtillit. Kvinner som vet at de er attraktive og at de kan få de fleste menn. Videre vet jeg at kvinner tester på disse måtene i mange tilfeller helt ubevisst. Slike kvinner vil vi menn ha! Det er en del av deres natur. Derfor er det ikke noe galt i de. Det som er galt er at mange av dere fornekter disse sidene ved dere selv. Selvfølgelig: Dette er ingen positive sider, men det er ved å kjenne sine egne negative sider at man kan finne sitt personlige gull! For min del er dette derfor ikke noe problem siden jeg forstår hva som ligger bak. Det at jenta mi f.eks. forsøker å gjøre meg sjalu ser jeg som et tegn på at hun er vill etter meg og litt usikker på om jeg vil være med henne. Dette viser hun blant annet ved å opptre totalt nymfoman. Hadde jeg derimot ikke bestått testene hennes, og opptrådt sjalu, hadde hun visst at hun betyr så mye for meg at jeg ikke har lyst til å ødelegge forholdet ved å rote meg borti andre jenter. Da kunne hun roet seg ned. Slappet av. Hun hadde visst nøyaktig hvor hun har meg. Hun vet at hun har fått det hun ville ha, og behøver ikke å anstrenge seg mer. Kvinner, og menn, liker utfordringer. Utfordringer får mennesker til å anstrenge seg ekstra. Noen her forsøker å bruke hersketeknikker ved å si at jeg bruker spill tilbake. Virkeligheten er at jeg ikke er interessert i å drive spill. Men jeg vet når hun gjør det, og dersom jeg blir med på spillet hennes er jeg med på å spille spill. Jeg gjør ting som avvæpner spillet hennes. Når hun f.eks. forsøker å gjøre meg sjalu opptrer jeg totalt apatisk. Jeg er ikke interessert i å være med på dette spillet. Hadde hun i faktisk hatt et ønske om å være med andre hadde hun jo holdt kjeft. Derfor vet jeg at det hun driver med er totalt bullshit. Jeg vil naturligvis være sammen med jenta mi. Hun betyr utrolig mye for meg, og det sier jeg også til henne. Det er jeg helt ærlig med. Poenget mitt med denne tråden er å vise at kvinner har to sider ved seg selv: Kvinnen som er formet av den gjeldende kulturen og selve urkvinnen. Det er urkvinnen vil menn ønsker. Hun som er tent på oss mesteparten av tiden. Hun som er blendet av forelskelse og kåthet. Hun som er ærlig og tør å stå for sine egne meninger. Menn vil ikke ha snusfornufige kvinner som oppfører seg politisk korrekt. På akkurat samme måte ønsker dere kvinner urmannen. En mann som er dønn ærlig og viser at han vil ha dere. De snusfornuftige kvinnene på dette forumet tør ikke innrømme noe av dette. I stedet slipper de opp for argumenter og angriper meg.
valentino Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #36 Skrevet 22. mars 2006 Vel og merke, så gjør jeg ikke dette bevisst. Jeg tenker ikke at denne fyren skal jeg teste ut og planlegger en strategi. [...] Og heller ikke her bevisst testing ← Godt du er ærlig med dette også. Jeg har gitt klart uttrykk for at kvinner vanligvis ikke gjør disse tingene bevisst. Jeg tror det er en årsak til at enkelte kvinner på dette forumet ikke vil innrømme dette: De ser det ikke selv fordi de ikke gjør det bevisst, men de er faen meg allikevel skyldig.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #37 Skrevet 22. mars 2006 Det må jeg si Valentino nå viser du dine manipulerende egenskaper. Manipulasjon er noe jeg personlig alltid har sett på som en av kvinnens mer negative sider. Det er derfor jeg trives best sammen med gutta. Men som en kompis sa; det er like mange kjerringer blant gutta som det er blant jentene.
Anglofil Skrevet 22. mars 2006 #38 Skrevet 22. mars 2006 (endret) En fantastisk morsom tråd. Jaja, nå skjønner jeg ihvertfall hvorfor du svarer slik du svarer hvis du har et slikt syn på kvinner. Jeg spør da: tror du virkelig at menn er uskyldige? Hvis du tror jeg må teste ut menn for å skjønne at de er gode nok, så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Det er ikke helt slik det fungerer for min del, men det er sikkert mange kvinner som er slik du beskriver. Og mange som ikke er det. Det samme med menn. Det jeg kanskje blir mest kvalm av er det at det høres ut som du prøver å glorifisere lille stakkars deg, vel; du ber litt om det selv. Og jeg trodde jeg overanalyserte. Mvh Yvonne Endret 22. mars 2006 av yvonne
valentino Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #39 Skrevet 22. mars 2006 Jeg spør da: tror du virkelig at menn er uskyldige?← Nei, menn er sikkert like skitne som kvinner når det gjelder dette spillet.
valentino Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #40 Skrevet 22. mars 2006 Det må jeg si Valentino nå viser du dine manipulerende egenskaper.← På hvilke måter manipulerer jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå