Gjest j79 Skrevet 22. mars 2006 #1 Skrevet 22. mars 2006 Jeg skal kjøpe et termometer til temping. Har hørt at det må være digitalt med to desimaler. Stemmer dette? Får jeg kjøpt det på alle apotek? Hvor mye må jeg regne med å betale?
Prada Skrevet 22. mars 2006 #2 Skrevet 22. mars 2006 Det er absoultt best med to desimaler ja, det blir mye mer nøyaktig. Det jeg har nå kjøpte jeg på apotek, kostet rundt 100,- kr. Jeg syntes det var litt vanskelig å få tak i, de hadde på 5. apoteket jeg var innom. Spørr betjeningen om desimalene, og om de ikke vet så får de nesten pakke det ut å sjekke. Kjipt å sitte med 10 feil termomoteter hjemme... Men vær forberedet på en uvitende betjening. - Hvorfor skal du absolutt ha med to desimaler da??? Det er jo mer enn nok nøyaktig med et desimal! Og da jeg svarte at det ikke fungerer for basal-temperatur, så de fleste spørrende på meg men skjønte de ikke skulle spørre mer (hadde det noe med mitt oppgitte ansiktsutrykk å gjøre tro...? ) Betjeningen brude være litt mer proffe, og tenke seg litt om før de er så belærende og bastante. Ellers finnes det basaltermomoter på nettet, men jeg synes de fort går i stykker.
Susan Sto Helit Skrevet 22. mars 2006 #3 Skrevet 22. mars 2006 Hvis du ikke får tak i digitalt med to desimaler, kjøp ett med en desimal, og bruk det til du får tak i ett med to. Har brukt termometer med en desimal i flere måneder, og har ingen problemer med å se klare endringer i tråd med syklusen. (Kjøpte til og med termometeret billig på Clas O.)
Cecca Skrevet 23. mars 2006 #4 Skrevet 23. mars 2006 Jeg har også prøvd og få tak i ett med to desimaler, men de fleste som jobber på apotekene bare ser dumt på meg, og sier det samme som Poca har fått høre: At de vanlige er minst like nøyaktige. Vet dere en bra nett side jeg kan bes. det på?
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #5 Skrevet 25. mars 2006 Jeg kjøpte et termometer med to desimaler på apotek. Det heter Microlife MT1682.
Pasha Skrevet 25. mars 2006 #6 Skrevet 25. mars 2006 påå www.babyornot.com (eller var .no) har de termometere med 2 desimaler.. koster under 100 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå