Gå til innhold

Seksuell tenning vs. estetikk

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har et enkelt spørsmål til dere menn: Er det slik at dere kan synes noe er vakkert å se på, mens dere tenner på noe helt annet? Da tenker jeg for eksempel på pupper. Er det noen av dere som for eksempel tenner på store pupper, men som synes at små pupper er penest? Eller er det bare slik at dere tenner på det dere synes er pent å se på? (Det ryktes jo at menn er mer visuelle enn kvinner)

Videoannonse
Annonse
Gjest Georgious
Skrevet

Ei fitte er jo ikke spesielt pen å se på, sånn estetisk sett, men jeg blir mye kåtere av å se den, enn på en pen nese... :sjarmor:

Gjest Gustenpus
Skrevet

Det er ikke slik at det nødvendigvis er de peneste kvinnene jeg tenner mest på nei. Men jeg kan ikke peke på noen spesielle kroppsdeler eller no slikt. Men hva som vekker min lyst er jo mer enn et symmetrisk utseende og vakker hud eller hva det nå er som gjør en kvinne pen.

Jeg synes f.eks. at slanke, unge modeller i dameblader er veldig pene, men kan blir voldsomt tent og kåt på voksne damer med store pupper.

Og noen kvinner som objektiv sett kanskje har mindre heldige trekk har et blikk eller noe ubestemt som gjør dem fantastisk seksuelt attraktive.

Så ja, estetikk og seksuell tenning går ikke alltid på helt det samme.

(Og Georgious, jeg må si meg uenig. En fitte synes jeg både er estrisk vakker og egnet til å vekke lysten :) )

Gjest GreenSky
Skrevet

Gustenpus, tenkt på å reistrere deg snart? ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har et enkelt spørsmål til dere menn: Er det slik at dere kan synes noe er vakkert å se på, mens dere tenner på noe helt annet? Da tenker jeg for eksempel på pupper. Er det noen av dere som for eksempel tenner på store pupper, men som synes at små pupper er penest? Eller er det bare slik at dere tenner på det dere synes er pent å se på? (Det ryktes jo at menn er mer visuelle enn kvinner)

Vi tenner ikke bare på det vi syntes er pent å se på, vi kan tenne på en handling f.eks. Det kan jo være en jente vi i utgangspunktet ikke legger merke til noe spesielt ved, som plutselig beveger seg på en sensuel måte som gjør at vi tenner på henne. Små velforemde og faste puppet er vakkert og de blir man kåte av, store fyldige pupper kan man bli fasinert av å se på, men ikke kåt.

Gjest Gjest
Skrevet
Små velforemde og faste puppet er vakkert og de blir man kåte av, store fyldige pupper kan man bli fasinert av å se på, men ikke kåt.

Eller omvendt da, snakk for deg selv :grine2:

Gjest Gustenpus
Skrevet

Gjesten over var denne skinnefellen ...

(Jadda, Grønnska :ler: Skal sikkert det etterhvert ... ;) )

Gjest bunLOVER
Skrevet

Har ikkenoe imot pupper, men det er helt klart at jeg kan forelske meg eller Digge synet av ei jente som egentlig Ikke er noen skjønnhet( i mine øyne)- men har ei Velforma, Deilig Rompe og kropp sånn ellers

Skrevet

Pupper er selvfølgelig fint det, og kan være sexy i seg selv også.

Jeg liker både store pupper ( ikke voldsomt store ) og små pupper.

Om en dame er sexy eller ikke har riktignok ikke så ofte med puppe størrelsen å gjøre.

Puppene må liksom passe til resten av dama på en måte.

For mange år siden var jeg sammen med en jente som hadde veldig små pupper.

Det var brystvorta, og bare littegrann mer enn det.

Hun var allikevel utrolig sexy den dama.

Og kanskje var det at hun hadde så små pupper noe av årsaken til at hun var det.

Dette høres kanskje rart ut for noen, men jeg mener og mente virkelig det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...