Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får yrkesrettet attføring, og studerer i en annen by enn der jeg har hjemmet mitt. Jeg mottar derfor et månedlig beløp til boutgifter på studieplassen. Men det jeg lurer på om noen her vet, er om jeg kun får bostøtte i elleve måneder, altså ikke utbetaling i juli? Til informasjon har jeg fått innvilget attføring til en 3-årig bachelorgrad. Har hørt ett eller annet sted at man kun får bostøtte i de månedene jeg er på skole- Er jo litt tungvint å si opp leiligheten hver sommer....... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest nå...
Skrevet
Jeg får yrkesrettet attføring, og studerer i en annen by enn der jeg har hjemmet mitt. Jeg mottar derfor et månedlig beløp til boutgifter på studieplassen. Men det jeg lurer på om noen her vet, er om jeg kun får bostøtte i elleve måneder, altså ikke utbetaling i juli? Til informasjon har jeg fått innvilget attføring til en 3-årig bachelorgrad. Har hørt ett eller annet sted at man kun får bostøtte i de månedene jeg er på skole- Er jo litt tungvint å si opp leiligheten hver sommer....... :forvirret:

Hei!

Det stemmer nok det at du bare får t.o.m juni, deretter må du søke på nytt for å få videre fra høsten igjen, innmari tungvint!

mvh

Gjest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...