Gå til innhold

5 år gammel jente

Anbefalte innlegg

Gjest Ester
Skrevet

Hva leker fem år gamle jenter med? Trenger tips til burdagspresang!

Videoannonse
Annonse
Gjest Kålungen
Skrevet

Min niese på 6 er veldig opptatt av Fayritopia (barbie-serie), kålåkerdukker, alt av småplukk som perler, lage-egne-smykke-sett, tegnesaker, hårstrikker/spenner, smykker, filmer osv osv.

Skrevet

Vi har en datter på 6 år. Til sin 6 årsdag så fikk hun et pegasus-sminkehode.

Men den slo tydeligvis ikke så bra an. Hun er opptatt av disneyprinsessene, sminke, hårpynt og sånt, men vi gå vår sønn på 4 år spill til hans bursdag, som var rett etter datteren vårs bursdag.

Og hun ble en smule sjalu på at han fikk spill, mens hun kun fikk sminke, barbiedukker og andre pynteting.

Så vi skulle kanskje ha satset på spill. Tror jeg skal satse på det i år tenker jeg.

Hvis denne jenta har en del barbiedukker, sminke, hårpynt, kjoler, skjørt osv, så ville jeg ha vurdert noe utenom det vanlige.

Leker og sminke vil de få nok av uansett, så da er det kanskje fint å få et spill, en bok e.l.

Skrevet

Be om råd i leketøysbutikken. De vet nok hva som rører seg ;)

Det kommer veldig an på hvilke interesser barnet har, men det som jeg ser det går i for tiden er;

Prinsesse/smykkesett

Bratz-dukker og utstyr

Click its

Perler, tegnesaker (glitterpenner,)

Diverse sett med kreative ting barna kan gjøre.

Magnetix; kan ved første øyekast virke mer som en guttegreie, men mange jenter synes også dette er artig. (bygging)

Lego

Skrevet

hva med et josefine pc-spill? det er både moro OG lærerikt :-) mine elsker det.... Og selv minsten klarer lese enkle ord på grunn av at vi har brukt litt tid på dette...

Skrevet

Pc spill er populære gaver til barn .

Det er mange lærerike spill som også er morsomme!

Skrevet

Har snart samme problemet selv. Synes hun har så mange leker som hun ikke leker med, og har derfor lurt litt på å gi henne en opplevelse i stedet, men vet ikke om det passer så bra å gi slikt til barn?

Skrevet

Ta en titt på sprell.no

Masse fine kvalitetsleker!

Skrevet

På ha med dagen i barnehagen går det i my little ponny blandt de største jentene.

Skrevet

Polly Pockets er favoritt akkurat nå hjemme hos oss. Ellers leker hun mye med Baby Born-dukken sin og alt tilbehøret som hun har til den (seng, vogn, klær, sko, flasker etc.)

Stigespill er også kjempestas :)

Da hun hadde bursdag satt hun også pris på cd`er med litt "kulere" barnemusikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...