Gå til innhold

Tips: Ezzays.com - norges største stilside!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Et lite tips til dere som i disse eksamenstider er på jakt etter gode resursser til å finne fakta på, surfet innom en side i dag, www.ezzays.com der du finner godt over tusen stiler, både norske, engelske, franske, tyske, spanske o.s.v....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også et lite tips ifra meg. Om dere skulle bli tatt i å kopiere en stil som ligger på nettet stryker dere glatt. Lærere nå til dags er såpass inne i internettutviklinga og vet akkurat som dere hvor de skal se.

Lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

alle som bruker slike sider påstår de "henter informasjon" eller "henter inspirasjon", finner fakta og annet slikt. Men det er og blir et faktum at å levere inn andre folks oppgaver, det er juks det! Jeg har ikke tallet på hvor mange ganger jeg har kastet ut folk fra en irc kanal fordi de vil ha andre til å gjøre leksene for dem. Jeg kunne solgt særoppgava mi mange ganger (og den fikk toppkarakter, men jeg gjorde den SELV så ikke pokker om noen nadre skal få ta æren for den nei!) men det faller meg ikke inn å VURDERE det engang. (nå er jeg den typen som tok med meg innføringsboka i matte ut i friminuttene de dagene vi hadde innlevering, ellers skrev hele klassen av mine svar mens jeg var ute, og det likte jeg ikke nei. Upoppulær, jada, men det jeg har gjort har jeg gjort, andre kan gjøre sitt selv)

Helt fint at dagens unger bruker nettet for å finne info. Men, at de bruker det for å slippe å skrive selv, det er bare dumt, og de skader seg selv i lengden, og blir jo ikke akkurat SMARTE av det da....

(Jada, nå vil alle her som liker slike sider komme med sine forsvar, og det finnes sikkert en "ærlig" bruker av slike sider innimellom, som bare søker etter info. Men en samling av stiler... det er lagd for juks, og det brukes til juks, av 99% av de som er innom sidene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...