Gå til innhold

Dere som alltid har vært slanke, hvilken bmi føler du deg lubben på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Følte meg på mitt beste med spiseforstyrrelsen med bmi på 17,2. Kroppen likte seg imidlertid ikke, så nå er jeg på 20,4. Skulle gjerne vært rundt 19,5 men klarer ikke å spise så lite lenger, er mye sulten 😊

Anonymkode: 93bad...f1b

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trives best med 19, er på 28 nå pga føler meg uvel rett og slett. Har vært det lenge nå etter graviditet nr 2. :(

Anonymkode: 2cb29...c6a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Trives best med bmi på 19. Har nå 22/23 og er lubben. Mangler å gå ned igjen de siste 6kg etter fødsel for snart ett år siden

Anonymkode: debbd...8db

AnonymBruker
Skrevet

Dersom bmi bikker 20, tar jeg grep. Ikke verre enn at jeg skjerper meg litt ift spise(u)vaner og sukkerinntak

Anonymkode: cd601...f56

• Nyttig 1
Skrevet

Da jeg var normalvektig varierte bmi fra 22 til 24 og trivdes vel best på 23. 24 ble litt lubbent. 

AnonymBruker
Skrevet

22,2. 

Anonymkode: 0e5d4...a98

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 172 cm, med alt jevnt fordelt over hele kroppen. Nå er jeg 57 år, og trives best på 24, faktisk. Det har noe med at kvinner på min alder ofte ser eldre ut om man er for tynn. Litt kjøtt på beina skjuler rynker og skrukker 😄. Som ung/ung voksen veide jeg 55 - 58 kg, og trivdes godt med det.

Anonymkode: f9164...6c1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trives best når midjemålet mitt er ca 75-78 cm.

Når jeg er godt trent er bmi da rundt 21.

Anonymkode: a2033...05f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått opp litt og er på 21 nå, og det er høyt. Føler meg ikke vel. Må under 20, og gjerne mer også. 

Anonymkode: 19e58...a91

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått opp litt og er på 21 nå, og det er høyt. Føler meg ikke vel. Må under 20, og gjerne mer også. 

Anonymkode: 19e58...a91

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg BMI på 24,6 og har pittelitt fett til overs nederst på magen. Fødte for 6 mnd siden. 

Har mye muskler, så BMI på meg er ikke veldig korrekt. Hvis jeg er helt ripped har jeg BMI på ca 21. 

Anonymkode: e5cb4...964

Skrevet

Jeg har BMI nå på 26 og bruker str S. Jeg har og hatt BMI tidligere på 27 og brukt str L. Da var jeg lubben, så er jeg sterk. Så BMI.. håpløst..

Skrevet (endret)

Skal ikke si at jeg alltid har vært slank, men 😅 BMI må ligge på 22 eller mindre for at jeg skal føle meg bra. Nå er den på 23,8, og da liker jeg ikke meg selv i bikini.

Er 174 høy. Har slank mage, men for mye lår når jeg går opp.

Endret av Rosa Dartle
AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke så mye på Bmi. Veier som regel rundt 47-48 kg. Ser jeg 50-tallet, tar jeg umiddelbart grep. (157 høy) På 50 kg føler jeg meg veldig oppblåst og pløsete. 

Anonymkode: 74400...77b

AnonymBruker
Skrevet

Bmi er veldig utdatert, og jeg er lav så føler det er vanskelig å si hva som egt er lubben for meg. Jeg har aldri hatt bmi over 22, men det er bare flaks genetisk egt. Hadde ikke følt meg lubben før jeg var hvertfall over 25, men det kommer helt an på hvor mye jeg trener og hvor mye av det som er muskelmasse. Har lite å si for min del så lenge jeg føler meg vell, og veier meg heller ikke lengre. 

Anonymkode: 8f3ac...052

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bmi på rundt 23. Tallet er innafor det, men med en livvidde på 90 cm nå, så føler jeg meg blubbete og det er vanskelig å få tak i benklær som sitter pent. Legger hovedsakelig på meg på magen, skulle ønske vekta var mer jevnt fordelt. Jeg følte meg bedre med bmi på 18-20 selv om jeg til stadighet fikk høre hvor tynn og fæl jeg var da. 

Anonymkode: eb95e...5a3

AnonymBruker
Skrevet

23-24 er jeg lubben. 

Anonymkode: c0f7e...802

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg best når jeg har en BMI på 19. Føler meg lubben hvis min BMI er 21.

Anonymkode: 20dda...902

AnonymBruker
Skrevet

Upopulær mening, men BMI stemmer vanligvis veldig godt. Men du vet - verden vil bedras. 

Anonymkode: d1a39...1d8

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser selv at jeg ser dvaskere ut når den tipper 22, det har skjedd et par ganger, så da tar jeg grep. Foretrekker å ligge rundt 20. 

Anonymkode: d76f0...4bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...