Thomasine Skrevet 21. mars 2006 #1 Skrevet 21. mars 2006 Var ute i Oslo og spiste Panna Cotta på et utested. Kelneren anbefalte den, som ble servert med bærsaus i følge menyen. Og hva var det som ble servert? Jo, da kom en bitteliten Panna Cotta som tilsvarer 3 spiseskjeer med 6 (!!!) dråper med tynn saus (uten bær!) på størrelse med 6 50-øringer... og Panna Cottaen var ikke spesielt god og 78,- betalte jeg for greia... Skal ikke spise det der igjen iallefall... Det burde stått :"Liten Panna Cotta", så ville sausen de skrøt av kunne blitt tatt som pynt! Det var ikke mere det var. Dårlig! Vil egentlig skrike ut navnet på restauranten som servert det - slik at de kanskje skjerper seg... Betale 80 kr for det...
Gjest 1111 Skrevet 21. mars 2006 #2 Skrevet 21. mars 2006 Så kjedelig Opplevd akkurat det samme med Panna Cotta..
Thomasine Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2006 Ja, ikke sant? For de småspiste som bryr seg mest om estetikken, er den sikkert grei. Men for meg som sjelden er ute og spiser, og når jeg først er ute vil jeg ha noe igjen for pengene...
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #4 Skrevet 21. mars 2006 Du kan da skrive hvilket sted det var? Det går vel for det samme som å anbefale en restaurant (sånn tråder er det mange av) bare at du gjør det motsatte. er ikke akkurat brudd på personvernregelen det.
Thomasine Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2006 Samme navn som ene prinsen i England...
Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2006 #6 Skrevet 22. mars 2006 Samme navn som ene prinsen i England... ← Du er ikke den første som klager på maten der. Selv skjønner jeg ikke hva som er så fantastisk med Onkel Donald. Tapas'en deres er forferdelig.
Thomasine Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2006 Javel? Det skulle jeg visst før vi dro dit...
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #8 Skrevet 22. mars 2006 Takk, da vet jeg hvor jeg ikke skal spise Pannacotta.
Thomasine Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2006 Takk, da vet jeg hvor jeg ikke skal spise Pannacotta. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå