womanpower Skrevet 21. mars 2006 #1 Skrevet 21. mars 2006 rensemelk, tonic osv... inneholder de olje, parfyme osv osv??? virker som mange ikke er så fornøyd med ansiktkrem, kun renseprodukter.... kanskje dr. hausckha er bedre hmm..
Gjest Gjesta Skrevet 22. mars 2006 #2 Skrevet 22. mars 2006 Biotherm er en helt vanlig parfymeriserie, og alle produktene unntatt de i Biosensitive-serien inneholder parfyme.
womanpower Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2006 Biotherm er en helt vanlig parfymeriserie, og alle produktene unntatt de i Biosensitive-serien inneholder parfyme. ← bruker du dem?... biosource altså?
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Jeg er ikke imponert over disse produktene, foretrekker Clinique
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Jeg brukte i en periode (som jeg sa i den andre tråden), men tålte ikke produktene noe bra, og sluttet derfor.
Gjest Binna Skrevet 24. mars 2006 #7 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Den eneste deodoranten jeg har vært fornøyd med noensinne er biotherms. Jeg har hatt store svetteproblemer men biotherm reddet meg i 2år før jeg begynte med aluminiumsklorid. den eneste deodoranten som ikke begynner å lukte svette selv om jeg svetter, men bare rent.. Har ikke prøvd andre produkter derfra Endret 24. mars 2006 av hæxa
womanpower Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2006 Jeg er ikke imponert over disse produktene, foretrekker Clinique ← det spørs om du har fuktfattig hud...... hørt noen sa clinique er ikke bra pga veldig fett og tar tid å trekke seg i huden, men alle er forskjellige uansett så..... får jeg bare ta prøver biotherm.... ikke no vits å diskutere tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå