Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg ble nylig operert for å endre nesen min, og i tiden etter operasjonen har jeg lagt merke til noe som bekymrer meg. Nesen min har blitt betydelig bredere enn før – noe jeg aldri har hatt utfordringer med tidligere. Jeg har alltid hatt en lang nese med en høy neserygg, men aldri en bred nese.

I starten tenkte jeg at det bare var midlertidig hevelse, men nå som mye av hevelsen har gått ned, ser jeg fortsatt en bredere nese uten tydelig definisjon. Det er nettopp dét som plager meg mest: at nesen ikke bare virker hoven, men at den mangler struktur og kontur. Jeg har dokumentert utviklingen uke for uke og har også snakket med folk rundt meg – alle er enige i at nesen ser bredere ut enn før.

Jeg ønsker å ta dette opp med kirurgen, men er litt redd for å bli avfeid siden det fortsatt ikke har gått så veldig lang tid etter operasjonen.

Til dere som har gjennomgått neseplastikk – er det normalt at nesen kan se bred og udefinert ut i ukene eller månedene etterpå? Og til dere med erfaring: Hva ville dere gjort i min situasjon?

Anonymkode: e2f18...bf0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anyone?

Anonymkode: e2f18...bf0

AnonymBruker
Skrevet

De sier jo at etter operasjoner bør en vente 3-4 mnd før en gjør noe mer, til all hevelse har satt seg, brusk har leget osv. Men uansett, ta en telefon dit hvor de opererte deg og spør de, mye mulig at det har gått skeis og kirurgi vil fikse det, men da må de jo få beskjed :)

Anonymkode: 5fdd1...ea0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk denne tråden forresten 

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk spesielt denne kommentaren hvor brukeren sier forandringen kom over år

AnonymBruker
Skrevet

for noen som er vant til å se en lang nese og som kanskje endrer den slik den blir kortere vil den også virke bredere selv om man ikke gjør noe med bredden..
Om man er 190 og veier 90 kilo virker man ulik i kroppen om man går ned 10 kilo eller legger på seg 10 kilo.. Når man tar bort eller legger til noe ved kirurgi endres totalbildet. Men er du ikke fornøyd kan du jo alltids fortsette operere deg.. 

Anonymkode: 81e0f...80c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...