Gå til innhold

Sovesofa

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg leter etter en ”sovedivan”, dvs. en sovesofa med rygg bare på halve sofaen og kun ett armlene. Selve sittedelen er to madrasser som ligger oppå hverandre, og kan legges ut til en 1,50 m bred seng. Jeg har sett en slik sofa hjemme hos en venninne, men der er noen år siden hun kjøpte den og hun husker heller ikke hvor den er kjøpt. Jeg har vært på nettsidene til diverse møbelbutikker, og har ikke funnet noe tilsvarende. Noen som har tips til hvor jeg kan finne en sånn?

Jeg har ikke sansen for de "vanlige" sovesofaene, da de ofte ikke er spesielt gode å ligge i. Denne skal brukes som gjesteseng på et barnerom, så den bør ikke ta alt for mye plass, samtidig som jeg ønsker en seng som er god å ligge i både for gjester som kommer på besøk, barnevakter mm. Tar gjerne imot andre gode tips!

Endret av Moonchild
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Denne hadde jeg. Ikke den du ser etter, men helt grei å ligge på som gjesteseng, og tar liten plass. Så om du ikke finner den du ser etter så er dette et brukbart alternativ.
Skrevet

Ser du bor i Oslo, så du kan kanskje sjekkeher om de har en slik sofa.

Hilsen Lille meg

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet (endret)

Jeg vet hvilken sofa du mener... Sambo har en.. Å jeg lurer på om det er hjellegjerde som har laget den....

En sånn???

Endret av *-*Pinky*-*
Skrevet
Jeg vet hvilken sofa du mener... Sambo har en.. Å jeg lurer på om det er hjellegjerde som har laget den....

En sånn???

Jepp. Ligner ganske mye på den, men litt enklere design (og armlenet på den andre siden). Hm. Hvor få tak i en ny slik mon tro... Anyone?

Skrevet

Jeg vet ikke om de har denslags, men det kan kanskje være en idé å kikke innom møbelbutikkene i Møllergata? Krosby og A.Huseby, tenker jeg på. De har godt utvalg, i tillegg til at de er veldig hjelpsomme, så kanskje kan de finne det du leter etter og bestille for deg hvis de ikke har inne. De har forøvrig mange gode sovesofaer der. :)

• 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...