AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Jeg går på hormonbehandling i forbindelse med overgangsalder. Til dere som vet; hva om man glemmer å ta hormonene en dag? Eller hva om man bevisst velger å droppe de en dag, av ulike årsaker? Har det noen praktisk betydning i det store og hele? Anonymkode: bb60a...ce1
Grüner Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg går på hormonbehandling i forbindelse med overgangsalder. Til dere som vet; hva om man glemmer å ta hormonene en dag? Eller hva om man bevisst velger å droppe de en dag, av ulike årsaker? Har det noen praktisk betydning i det store og hele? Anonymkode: bb60a...ce1 Det går nok bra 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli Jeg var på reis og hadde bare håndbagasje så droppet østrogengel i 6 dager. Merket at jeg fikk tilbake svien i underlivet. Anonymkode: 3e844...9ec
AnonymBruker Skrevet 10. juli #4 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg går på hormonbehandling i forbindelse med overgangsalder. Til dere som vet; hva om man glemmer å ta hormonene en dag? Eller hva om man bevisst velger å droppe de en dag, av ulike årsaker? Har det noen praktisk betydning i det store og hele? Anonymkode: bb60a...ce1 Kommet an på hvor hardt rammet du er, jeg hadde nok fått tilbake litt symptomer (hjertebank, trykk i brystet bla. Trenger ta hver dag for å unngå dette) men vil ikke skje noe revolusjonerende Anonymkode: fac0b...acb
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg var på reis og hadde bare håndbagasje så droppet østrogengel i 6 dager. Merket at jeg fikk tilbake svien i underlivet. Anonymkode: 3e844...9ec Jeg pleier å ta litt gel i en liten boks med tett lokk, så kan den være med overalt. Glemmer jeg, så kommer hetetoktene mine øyeblikkelig. Anonymkode: dd162...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå