SPOCA Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli (endret) Ja, mannen min, foreldrene mine, svigerinne, svigerforeldre, flere av mine venninner (f.eks min bestevenninne), gode kolleger. Endret 9. juli av SPOCA 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli Meg selv. Har støttespillere som jeg opplever vil meg godt. Venner. Familie. Anonymkode: 28aa6...330 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #8 Skrevet 10. juli Det må være familie i så fall. Jeg har noen få venner, men ingen nære. Anonymkode: e60eb...51c 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #9 Skrevet 10. juli Mannen, mamma og mine to bestevenninner ❤️ Anonymkode: a586f...edd 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #10 Skrevet 10. juli Kommer fra en familie som hjelper hverandre, og har et lite solid vennenettverk som stiller opp på hva det enn måtte gjelde. Anonymkode: 0ee9d...d62 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #11 Skrevet 10. juli Nei, jeg er helt alene. Anonymkode: 79a35...2ee 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #12 Skrevet 10. juli Kun sønn. Vi hjelper hverandre. Har en venninne som kan hjelpe i krisetilfeller, men vi har dessverre lite kontakt. Anonymkode: 69a95...125 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #14 Skrevet 10. juli Er gift, har foreldre og brødre, og venner. Men "er der for meg" vet jeg ikke helt enda. Har ikke møtt på noe motgang som krevde input av andre enda. Anonymkode: c8ec6...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #16 Skrevet 10. juli Ja, mannen min og de voksne barna mine. Hadde pappa som den mest solide hjelpepersonen før, men han døde dessverre pga alder. Anonymkode: 76ce5...c30 1
Ellah Skrevet 10. juli #18 Skrevet 10. juli Ja, samboeren, foreldrene mine, broren min og to gode venninner. Har også andre venninner og gode kolleger jeg kan støtte meg på, men de er ikke like nære. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #19 Skrevet 10. juli Egentlig ikke. Både mannen min, mammaen min og min nærmeste venninne er døde. Jeg har en "nyere" venninne som har kommet nærmere de siste årene... kunne kanskje tydd til henne, måtte nok blitt det. Anonymkode: 27c50...f17 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå