AnonymBruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Jeg trodde gamle folk hadde hardere lepper. Jeg er 50 år.Hvorfor sier han sånn? Han viste meg også bilder av lettkledde damer han følger. Hvorfor viser han meg de bildene? Anonymkode: 857cb...453
AnonymBruker Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli Dette kan kun typen din svare på. Eller det med myke lepper er vel fordi du tar vare på deg selv. Ang bildene må du spørre han og be han slutte fordi du syns det er ubehagelig. Ingen her på kvinneguiden klarer lese tankene hans. Anonymkode: cd479...9c9
AnonymBruker Skrevet 9. juli #5 Skrevet 9. juli Du har så myke lipper fordi det er sånn du er, et levende menneske . De blir ikke tørre og slappe før du er erklært død. Anonymkode: 901e8...3de 1
Adrenalina1 Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du har så myke lipper fordi det er sånn du er, et levende menneske . De blir ikke tørre og slappe før du er erklært død. Anonymkode: 901e8...3de Leppene blir ikke slappe når du er død. Det blir stive og harde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå