AnonymBruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Jeg har fått meg en ny venn som er homofil. Hvordan kan jeg støtte han på best mulig måte? Anonymkode: 46f93...2b9
monican94 Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli vær helt normal.. ikke legg noe i at han er homofil osv. Det blir bare falskt.. noe annet er seff om han tar opp at han trenger no støtte 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli du skal støtte ham som enhver venn, altså hvis han har det tøft på noen måte Anonymkode: cf058...dc1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli Hvorfor skal du støtte han? Mine homofile venner er som mine heterofile. Stakkarsliggjøring er ikke greia. Som med alle andre, støtter man hverandre i tunge tider. Anonymkode: 68bb8...50c
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli Behandle han som en venn… Anonymkode: 53b75...c2a 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7 Skrevet 10. juli Du må gå med han i pride-tog. Anonymkode: 3b721...3a9
AnonymBruker Skrevet 10. juli #8 Skrevet 10. juli Vi trenger ikke støtte fordi vi er homofile. Det er en legning ikke en funksjonshemming. Anonymkode: 36f1c...130
AnonymBruker Skrevet 12. juli #9 Skrevet 12. juli Å tørre å stå opp for skeives rettigheter i et rom de ikke er i er vel en av de vanskeligste tingene å støtte ser det ut som. Mange holder bare kjeft når familie, venner eller kollegaer fyrer opp med dritten sin. Ellers lever de fleste av oss helt vanlige liv. Vi har bare sex med noen av samme kjønn. Anonymkode: 2c855...073 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #10 Skrevet 12. juli Si at det ikke er hans feil. Anonymkode: 36a6a...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå