AnonymBruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Føler det er så mye fokus på sex å sånn i de paradene og i pride park osv. Oss streite har jo ikke sånne ting åpenlyst? Anonymkode: 94ee3...0c3
AnonymBruker Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli Du må slutte og basere meningene dine på føling, bare Anonymkode: 73b17...17c 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli Nå er jo absolutt ikke Ole homofile slik. Men jeg har hørt en super god forklRinc på dette. Som homofil.hsr man ransaket sin egen seksualitet ofte fra ung alder. Man har måttet håndtere annerledesheten OG man må håndtere å stå frem og spekulere indirekte for sin egen mor og far at.man liker å suge kuk, få den i rompa eller slikke fitte. De fleste av oss andre liker også dette - men trenger på ingen måte å stå frem.og påpeke det. Om enn indirekte. Homofile må ha den praten med familien sin. Andre "legninger" om vi kan feks kalle bdsm for deg da, bare for poenget skyld, må ikke stå frem forran verden å påpeke dette. Det gjør noe med hvem du er. Man blir sterkere og ærligere. Selv måtte jeg bli 40 før jeg annerkjente for meg selv at jeg liker analsex. Jeg har kunnet ha et tilfredsstillende sexliv uten, men til slutt ble jeg litt utfordret og fant ut at jeg likte det. For homofile menn er dette noe man må ta stilling til mye mye tidligere. Det samme gjelder for damer. Slikking, bruk av dildo osv blir et tema man forholder seg til tidligere. Mange av oss streite forholder oss lykkelige til helt "normal" sex, pikk I vagina, og kan skyve bort eksperimentering/alternativer til PIV og ikke forholde oss til det. Det er ikke like mye som pusher oss ut av komfortsonen - ikke like tidlig i alle fall. Skulle "pikk i vagina" ikke være et alternativ for heterofile ville du nok sett at mange av oss ble mer frigjort vi også. Anonymkode: cc548...f76 2 1
Majer Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli Ja, det stemmer en del. Vil eks tro at halvparten av de homofile vennene mine har hatt åpne forhold. Det er også akseptert å ligge med vennene til eksen osv. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli #5 Skrevet 9. juli Nei. Skeive har nok mindre sex enn resten av befolkningen med tanke på at de har mindre potensielle sexpartnere, hvis man ser bort ifra bifile, som kan tennes av begge kjønn. Anonymkode: 7e1ae...96f
AnonymBruker Skrevet 9. juli #6 Skrevet 9. juli Majer skrev (Akkurat nå): Ja, det stemmer en del. Vil eks tro at halvparten av de homofile vennene mine har hatt åpne forhold. Det er også akseptert å ligge med vennene til eksen osv. Det er ikke akseptabelt å ligge med vennene til eksen, uavhengig om man er hetero eller homo... Anonymkode: 7e1ae...96f 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #7 Skrevet 9. juli For å si det enklere - homofile må ta et oppgjør meg egen skam tidlig. De må.komme seg over seksuell.skam tidlig. Da blir man mer frigjort. Vi heterofile kan forskyve og svelge vår egen skam i lang tid hvis vi ønsker. Jeg skulle.ønske jeg hadde kommet meg over min egen skam mye mye tidligere. Livet mitt ville sett ganske annerledes ut tror jeg. Anonymkode: cc548...f76 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #8 Skrevet 9. juli Tror ofte menn har ønske om et med aktivt sexliv enn kvinner. Vi kan nok også være en god del mer utforskende og eksperimentelle enn kvinner. Når da to menn er sammen så vil jeg tro at det er langt færre grenser til stede og en større vilje til eksperimentering. Dette er bare noe jeg som heterofil tror selv. Når det gjelder lesbiske par så har jeg hørt at det er ikke er uvanlig at forholdet blir ganske sexløst etter en stund. Og det mye oftere enn hos homofile menn og heterofile par. Anonymkode: a22d3...6bd 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #9 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei. Skeive har nok mindre sex enn resten av befolkningen med tanke på at de har mindre potensielle sexpartnere, hvis man ser bort ifra bifile, som kan tennes av begge kjønn. Anonymkode: 7e1ae...96f også har du noen asexuelle som heller ikke alle er sexuelt aktive, liten del selvfølgelig men telles de og Anonymkode: 835a1...7f0
Majer Skrevet 10. juli #10 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei. Skeive har nok mindre sex enn resten av befolkningen med tanke på at de har mindre potensielle sexpartnere, hvis man ser bort ifra bifile, som kan tennes av begge kjønn. Anonymkode: 7e1ae...96f Tuller du? Som mann får man muligheten til å ligge med nye menn hver dag om man skulle ønske. Menn flest vil jo ha mange partnere. Det er kvinner som begrenser heterofile sitt antall. Så når man er homo har man langt større valgmuligheter i storbyene enn streite. I hvertfall om man ikke bryr seg om utseende, personlighet osv. Når jeg er på homsebar kan jeg bli sjekket opp av flere på samme kveld og alle vil ha sex. Verre for lesbiske da 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #11 Skrevet 10. juli Majer skrev (1 minutt siden): Tuller du? Som mann får man muligheten til å ligge med nye menn hver dag om man skulle ønske. Menn flest vil jo ha mange partnere. Det er kvinner som begrenser heterofile sitt antall. Så når man er homo har man langt større valgmuligheter i storbyene enn streite. I hvertfall om man ikke bryr seg om utseende, personlighet osv. Når jeg er på homsebar kan jeg bli sjekket opp av flere på samme kveld og alle vil ha sex. Verre for lesbiske da Så med andre ord: homofile menn har mye sex, mens lesbiske kvinner har lite sex? Forstår jeg deg riktig? Anonymkode: 7e1ae...96f 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #12 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Føler det er så mye fokus på sex å sånn i de paradene og i pride park osv. Oss streite har jo ikke sånne ting åpenlyst? Anonymkode: 94ee3...0c3 Du var mye i Pridepark? Jeg så barn, glitter, regnbuer, hunder, familier og kjærlighet. unger som malte, perlet og var litt høye på sukker. Så par som turte å holde rundt hverandre der, i motsetning til på gata. Jeg så frivillige som tok seg ferie fra jobb for å bidra. Det var masse jeg så, men veldig lite sex..? Hvor så du det? Anonymkode: 98f53...0e0
AnonymBruker Skrevet 10. juli #13 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tror ofte menn har ønske om et med aktivt sexliv enn kvinner. Vi kan nok også være en god del mer utforskende og eksperimentelle enn kvinner. Når da to menn er sammen så vil jeg tro at det er langt færre grenser til stede og en større vilje til eksperimentering. Dette er bare noe jeg som heterofil tror selv. Når det gjelder lesbiske par så har jeg hørt at det er ikke er uvanlig at forholdet blir ganske sexløst etter en stund. Og det mye oftere enn hos homofile menn og heterofile par. Anonymkode: a22d3...6bd Lesbiske er de som har best og mest tilfredsstillende sex, så da tar du nok litt feil.. Anonymkode: 98f53...0e0
AnonymBruker Skrevet 10. juli #14 Skrevet 10. juli Majer skrev (10 minutter siden): Verre for lesbiske da Nei, det er virkelig ikke det 😂😂 Anonymkode: 98f53...0e0
Majer Skrevet 10. juli #15 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Så med andre ord: homofile menn har mye sex, mens lesbiske kvinner har lite sex? Forstår jeg deg riktig? Anonymkode: 7e1ae...96f Menn er menn uavhengig av legning. Det samme er kvinner. Menn søker oftere sex uten at de trenger å føle den samme tilknytningen AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Nei, det er virkelig ikke det 😂😂 Anonymkode: 98f53...0e0 Litt verre for lesbiske, men ikke like ille som for heterofile menn- jo mindre de lesbiske bryr seg om utseende, personlighet osv. Da blir det vanskelig siden antallet potensielle dater er lavere 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #16 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Lesbiske er de som har best og mest tilfredsstillende sex, så da tar du nok litt feil.. Anonymkode: 98f53...0e0 Ok, egentlig tenkte jeg på det som omtales som "Lesbian bed death". Det omtales som en myte, men jeg ser også det finnes studier som til en viss grad bekrefter dette. Sånn rent umiddelbart høres det logisk ut da det tilsynelatende er kvinner som oftere enn menn setter begrensninger på seksuell aktivitet i hjemmet. Anonymkode: a22d3...6bd
AnonymBruker Skrevet 10. juli #17 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ok, egentlig tenkte jeg på det som omtales som "Lesbian bed death". Det omtales som en myte, men jeg ser også det finnes studier som til en viss grad bekrefter dette. Sånn rent umiddelbart høres det logisk ut da det tilsynelatende er kvinner som oftere enn menn setter begrensninger på seksuell aktivitet i hjemmet. Anonymkode: a22d3...6bd Lesbiske snakker selv om at man må jobbe for ikke å ende opp som bestevenner. Lesbiske er kvinner og homofile er menn, så da blir det gjerne preget av det. Homsekulturen har sauna, cruising, lærhomser og åpne forhold, mens lesbekulturen har tøffe damer, håndball og øl, liksom. For å si det sånn veldig stereotypisk. Men ja, jeg tror nok det handler om at man må reflektere mye over sin egen seksualitet, bekjempe egen skam osv, i tillegg til at man blir del av en subkultur. Og subkulturer har det med å bli litt alternative på så mange måter. Anonymkode: 81f40...5c1
Nowayback Skrevet 10. juli #19 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så med andre ord: homofile menn har mye sex, mens lesbiske kvinner har lite sex? Forstår jeg deg riktig? Anonymkode: 7e1ae...96f De som liker kvinner vil alltid ha det vanskeligere. De som liker menn får sex når de måtte ønske. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #20 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er ikke akseptabelt å ligge med vennene til eksen, uavhengig om man er hetero eller homo... Anonymkode: 7e1ae...96f Hvorfor ikke? Er det moral og skam som kommer frem? Sex er sex, ingen grunn til at slike bagateller skal være i veien. Anonymkode: db024...32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå