AnonymBruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Har en venn jeg har hatt i maaange år som de siste tja 8-10 årene har lagt på seg betydelig. Han var relativt slank før, men har gått opp noe kolossalt. Han har fått seg partner og partneren er like slank, men han har bare blitt større synes jeg. Var nysgjerrig så min mann pratet med de i stua mens jeg skulle ut å "finne noe" i gangen og så at han brukte en jakke på 8xl(!). Skjønner ikke hvordan folk kan bli så svære! 😱 Anonymkode: 46f7e...2f1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli Er det du som skrev det innlegget om den homofile kompisen som hadde blitt så tjukk? Hvis ikke beklager jeg...Men det er så jævlig mange idiotiske innlegg for tiden om kompiser som har lagt på seg blablabla i det siste. Mitt råd. Gi faen i andres vekt eller forlat dem så de kan finne seg bedre og mer lojale venner Anonymkode: e98f4...566 13 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli Det har vært innmari masse innlegg om fysj og fy feite folk i det siste. Hva er problemet deres? Jeg synes oppriktig synd på deg som har det så trist og kjipt i sommer at du bruker tiden din på å skrive massevis av innlegg om hvor fælt det er å være feit. Anonymkode: 1374e...77b 9
AnonymBruker Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli Mange legger på seg når de blir eldre. Det har kanskje en sammenheng med at de er i mindre fysisk aktivitet enn tidligere. Når det er sagt, bør du ikke bry deg om vekten til andre mennesker. Pass på deg selv. Anonymkode: 7b802...02e 3
Blondine Skrevet 9. juli #6 Skrevet 9. juli Syns du skulle passe dine egne ting. Hvorfor så du etter str. på jakka? 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli #8 Skrevet 9. juli monican94 skrev (4 minutter siden): og det har du noe med fordi!? Jeg tenker jo mitt Anonymkode: 46f7e...2f1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #9 Skrevet 9. juli Blondine skrev (2 minutter siden): Syns du skulle passe dine egne ting. Hvorfor så du etter str. på jakka? Jeg var nysgjerrig Anonymkode: 46f7e...2f1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #10 Skrevet 9. juli WeirdLady73 skrev (2 minutter siden): Mat Medisiner Sykdom Depresjon Rart å fortsatt være deppa med ny kjæreste da Anonymkode: 46f7e...2f1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #11 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mange legger på seg når de blir eldre. Det har kanskje en sammenheng med at de er i mindre fysisk aktivitet enn tidligere. Når det er sagt, bør du ikke bry deg om vekten til andre mennesker. Pass på deg selv. Anonymkode: 7b802...02e Ja kanskje det, han er i 50 årene Anonymkode: 46f7e...2f1
monican94 Skrevet 9. juli #12 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker jo mitt Anonymkode: 46f7e...2f1 de tenker sikkert sitt om deg å.. 6 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #13 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker jo mitt Anonymkode: 46f7e...2f1 Tenk hva du vil, men du trenger ikke dele alt du tenker her. Anonymkode: 6e373...0ae 8 1
WeirdLady73 Skrevet 9. juli #14 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Rart å fortsatt være deppa med ny kjæreste da Anonymkode: 46f7e...2f1 😂les deg litt opp. Det finnes flere typer og grader av depresjon …alt er ikke bare sort og hvitt 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #15 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en venn jeg har hatt i maaange år som de siste tja 8-10 årene har lagt på seg betydelig. Han var relativt slank før, men har gått opp noe kolossalt. Han har fått seg partner og partneren er like slank, men han har bare blitt større synes jeg. Var nysgjerrig så min mann pratet med de i stua mens jeg skulle ut å "finne noe" i gangen og så at han brukte en jakke på 8xl(!). Skjønner ikke hvordan folk kan bli så svære! 😱 Anonymkode: 46f7e...2f1 Tuller du??? Du skulle «finne ut» størrelsen hans???? Er du ikke helt riktig vel bevart???? Anonymkode: f298d...7df 10 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #16 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Rart å fortsatt være deppa med ny kjæreste da Anonymkode: 46f7e...2f1 Du virker å være mindre intelligent🙄 Anonymkode: f298d...7df 8 1 1
monican94 Skrevet 9. juli #17 Skrevet 9. juli Sjokka faktisk.. Om du er BEKYMRET tar du en prat med han på tomannshånd, men du er SJOKKA og sjekker jakken hans, og er sjalu på kjæresten hans og klager i flere tråder på kg osv... Jeg vet hvem jeg er mest SJOKKA over... 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #18 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 9.7.2025 den 23.34): Har en venn jeg har hatt i maaange år som de siste tja 8-10 årene har lagt på seg betydelig. Han var relativt slank før, men har gått opp noe kolossalt. Han har fått seg partner og partneren er like slank, men han har bare blitt større synes jeg. Var nysgjerrig så min mann pratet med de i stua mens jeg skulle ut å "finne noe" i gangen og så at han brukte en jakke på 8xl(!). Skjønner ikke hvordan folk kan bli så svære! 😱 Anonymkode: 46f7e...2f1 Det her er jo helt sykt å oppføre seg sånn. Anonymkode: 19cbc...3bb 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #20 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (På 9.7.2025 den 23.34): Har en venn jeg har hatt i maaange år som de siste tja 8-10 årene har lagt på seg betydelig. Han var relativt slank før, men har gått opp noe kolossalt. Han har fått seg partner og partneren er like slank, men han har bare blitt større synes jeg. Var nysgjerrig så min mann pratet med de i stua mens jeg skulle ut å "finne noe" i gangen og så at han brukte en jakke på 8xl(!). Skjønner ikke hvordan folk kan bli så svære! 😱 Anonymkode: 46f7e...2f1 Han er kanskje tykk i kroppen. Men dynes du er tykk i hodet pga dune tanker om andre. Anonymkode: 02215...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå