AnonymBruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Er offshorearbeider så kona er alene 2 uker i slengen. Var innom kondomeriet for å se etter noe leketøy til kona for de to ukene. Der var det mye å velge i. >Noen tips om hva som er bra ? Har dere erfaring med noe som kan anbefales ? Anonymkode: 1520c...50b
AnonymBruker Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli Hvis hun ønsker et leketøy, finner hun nok lett noe som passer henne selv – sannsynligvis bedre enn det du, eller tilfeldige på KG, klarer å velge. Preferanser varierer mye fra person til person, så det beste er gjerne at hun velger ut noe selv. Anonymkode: 2c635...e64
AnonymBruker Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli We-vibe har leketøy for han og henne som kan styres via app når man er langt unna hverandre. Anonymkode: 2bf59...fce 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli Spør henne. Er hun hjemme alene onaneren hun nok ganske ofte allerede og vet hvordan hun skal bli tilfredsstilt uten noe hjelpemiddel. Anonymkode: 500da...bbc
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli Hvorfor "skape" et slikt behov? Dette klarer hun å finne ut av selv, eller er du bekymret for at hun skal være utro? Anonymkode: ade3f...384 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli Womanizer er helt sinnsyk.. Hadde blitt sykt glad om jeg fikk det i gave hvis jeg ikke hadde en fra før. Verdt hver krone.. Anonymkode: 3f45c...1c9
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7 Skrevet 10. juli Womanizer duo. Tok litt øvelse å skjønne hvordan bruke den, men etter det har den vært absolutt foretrukket, og jeg har nærmest alt. Også flere varianter av womanizer. Anonymkode: 1c76c...0b5
AnonymBruker Skrevet 10. juli #8 Skrevet 10. juli For meg gjør ikke Womanizer noen verdens ting. Jeg har en greedy girl mini som min favoritt (rabbit). Anonymkode: 5a43b...29b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå