Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er offshorearbeider så kona er alene 2 uker i slengen.  Var innom  kondomeriet for å se etter noe leketøy til kona for de to ukene. Der var det mye å velge i. >Noen tips om hva som er bra ? Har dere erfaring med noe som kan anbefales ?  

Anonymkode: 1520c...50b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun ønsker et leketøy, finner hun nok lett noe som passer henne selv – sannsynligvis bedre enn det du, eller tilfeldige på KG, klarer å velge. Preferanser varierer mye fra person til person, så det beste er gjerne at hun velger ut noe selv.

Anonymkode: 2c635...e64

AnonymBruker
Skrevet

We-vibe har leketøy for han og henne som kan styres via app når man er langt unna hverandre. 

Anonymkode: 2bf59...fce

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør henne. Er hun hjemme alene onaneren hun nok ganske ofte allerede og vet hvordan hun skal bli tilfredsstilt uten noe hjelpemiddel.

Anonymkode: 500da...bbc

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor "skape" et slikt behov? Dette klarer hun å finne ut av selv, eller er du bekymret for at hun skal være utro?

Anonymkode: ade3f...384

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Womanizer er helt sinnsyk.. Hadde blitt sykt glad om jeg fikk det i gave hvis jeg ikke hadde en fra før. Verdt hver krone..

Anonymkode: 3f45c...1c9

AnonymBruker
Skrevet

Womanizer duo. Tok litt øvelse å skjønne hvordan bruke den, men etter det har den vært absolutt foretrukket, og jeg har nærmest alt. Også flere varianter av womanizer. 

Anonymkode: 1c76c...0b5

AnonymBruker
Skrevet

For meg gjør ikke Womanizer noen verdens ting.

Jeg har en greedy girl mini som min favoritt (rabbit).

Anonymkode: 5a43b...29b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...