AnonymBruker Skrevet 10. juli #21 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): For min del så er ikke partner en del av ligningen. Etter mange år som seksuelt aktiv, så er jeg lei sex generelt. Etter ca 30 år som seksuelt aktiv, så finnes det ikke mye igjen som plutselig vil gjøre sex morsomt og interessant igjen liksom. For min del så er det nysgjerrighet og spenning som har vært det som har gjort sex mest interessant. Da sier det seg selv at interessen for sex dør ut over tid, uavhengig av hvem det er med. Anonymkode: f88a7...96d Er du mann eller dame? Anonymkode: abb11...c42
AnonymBruker Skrevet 10. juli #22 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du mann eller dame? Anonymkode: abb11...c42 Godt voksen mann. Anonymkode: f88a7...96d
AnonymBruker Skrevet 10. juli #23 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hatt sex med min mann i 24 år nå. Og jeg er på ingen måte lei. Ingen tydelige tegn på at han er lei heller 😅 Anonymkode: 3d5c3...528 Samme her...27 år sammen. Ingen tegn på at han er lei....og ikke jeg heller Anonymkode: 961cf...cf5 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #24 Skrevet 10. juli Sammen i 24 år. Voksne barn. Sexen går i bølger. Noen ganger har vi hver dag. Noen ganger så går det mnd mellom. Anonymkode: 61f3d...62a 1
Langline Skrevet 10. juli #25 Skrevet 10. juli Trolltunge skrev (6 timer siden): Jeg er derfor bevisst på å ivareta min seksuelle helse, både i sammenheng med psykisk helse og fysisk helse, men også i seg selv. Akkurat som jeg tar tak dersom min fysiske/psykiske helse er dårlig tar jeg tak dersom min seksuelle helse er dårlig Sånn tenker jeg også.. Ikke lei av å ha sex med mannen min etter mange år, eller med andre for variasjonens skyld. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #26 Skrevet 10. juli Vi har vært sammen i 14 år, to barn. Sexlivet er ikke som før, men jeg savner det egentlig ikke. Jeg liker trygghet mer nå. Orker ikke late som jeg har lyst hele tida. Fikk nok av det i 20-åra. Nå er det mer kos enn kåthet, og det passer meg fint. Anonymkode: 1c032...194
Trolltunge Skrevet 10. juli #27 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi har vært sammen i 14 år, to barn. Sexlivet er ikke som før, men jeg savner det egentlig ikke. Jeg liker trygghet mer nå. Orker ikke late som jeg har lyst hele tida. Fikk nok av det i 20-åra. Nå er det mer kos enn kåthet, og det passer meg fint. Anonymkode: 1c032...194 Forståelig. Jeg hadde nok gått lei av å late som jeg hadde lyst på mindre enn en uke, og å late som man har lyst,og ha sex mens man ikke virkelig har det, hadde nok drept enhver lyst hos de fleste.
aksase Skrevet 10. juli #28 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 9.7.2025 den 22.06): Jeg har vært gift med eksmannen i 13 år, og han ønsket ikke å ha sex, mulig at han var lei av meg, ikke tente på meg lengre og hadde helseplager. Jeg ble derimot helt fiksert og besatt av å ha sex. (fordi han ikke ville) Nå er jeg gift på nytt og vi har vært sammen i 6 år totalt, og har sex regelmessig og ofte. Men selv om jeg enda er forelsket i han og føler meg heldig som er sammen en som er tvers gjennom god så har jeg ikke samme sexlyst som tidligere. Jeg er 42 år. Mulig fordi jeg er eldre, har så mye sex jeg bare orker, har småbarn eller er jeg lei av å ha sex med samme mann? Hva med deg, hvor lenge har dere vært sammen, har dere barn og har sexlivet endret seg med årene? Anonymkode: e235d...1d4 Har feiret sølvbryllup for en stund siden. Vi har begge passert 50 år. Har tre barn hvor to er over 20 år. Sexlyst varierer, men vi er ikke lei av hverandre. Har sex 1-3 ganger i uka avhengig av alt mulig. Må liksom ha tid og anledning i alt som skjer med jobb, barn og fritidsaktiviteter samt helse og overskudd. Snart skal vi ha vår årlige hyttetur hvor vi er på ei avsidesliggende, usjenert hytte og lever som barnefrie naturister 3-4 døgn. Da er vi nakne hele døgnet, har masse sex ute og inne, tester nye ting, lager god mat, drikker god vin og koser oss i boblebadet. Slik fyller vi energilagrene og styrker båndene oss i mellom. Finnes vel ingen fasit på dette med hvor ofte man ønsker sex i et forhold. Det er ikke uvanlig med redusert sexlyst når man kommer opp i åra. Helse, overgangsalder, yrkesliv, barn og alt mulig kan tar fokus bort i fra sex og kjæresteliv. Men blir det for gæli, er det ofte hjelp å hente i helsevesenet. Utrolig hva legevitenskapen kan bidra med, også når det gjelder sexlyst. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #29 Skrevet 11. juli Sammen 15 år, to barn. Lysten er mindre enn før for begge to, men sexen er mye bedre når vi gjør det Mannen virker ikke lei tror jeg, har ikke inntrykk av det. For min del er jeg overhodet ikke lei. Vi har veldig bra sex for min del og kjenner hverandre godt, jeg synes det er veldig greit. At han bare gjør ting han vet funker for meg, i stede for å fomle rundt og prøve/feile - det foretrekker jeg altså 😅 Anonymkode: 13f04...ddd 1
Bamseklemmer Skrevet 11. juli #30 Skrevet 11. juli Blir man litt lei av hverandre etter å ha hatt sex i flere år? Nei det tror jeg kun skjer med ulik sexlyst. Men det er lett å gå i "fella" med et fastlåst sexmønster Variasjoner og kommunikasjon er viktig.. bytt ut soverommet med andre steder, så setter det fyr på sexlivet🫠 Jeg har en gang gått lei.. hun var ei krevende nymfoman🤭 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #31 Skrevet 11. juli Å ha sex med samme person over svært lang tid mister sjarmen. Det blir også litt kjedelig og spenningsaspektet med sexen som er det viktigste er jo fraværende. Blir mekanisk sex bare fordi. Mye bedre med deilig spennende sex med en ny sexpartner man er spent og kåt på. Anonymkode: d5952...16e 1
Erfarenmann Skrevet 11. juli #32 Skrevet 11. juli Langt fra lei men tenner ikke like fort og lett som før. Kvalitet framfor kvantitet blir stadig mer gjeldende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå