AnonymBruker Skrevet 9. juli #21 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Betaler ikke for solstol på stranda. Stort sett har vi hotell der solstoler er inkludert. I fjor hadde vi ikke det og da betalte vi ikke ekstra for å leie. Det er sjukt stive priser. I år har vi hotell med privat strand og inkludert solstoler. Det blir deilig Anonymkode: ef9b1...fab Privat strand er veldig deilig Anonymkode: 5263c...406
AnonymBruker Skrevet 9. juli #22 Skrevet 9. juli 10 euro for 1 solstol en hel dag her på Kreta, Agia Marina. Syns det er greit. Da kan du bli servert drikke/mat og. Anonymkode: d784f...495
AnonymBruker Skrevet 9. juli #23 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Privat strand er veldig deilig Anonymkode: 5263c...406 Har aldri bodd på hotell som har det så jeg gleder meg veldig Neste år blir det kanskje hotell med swim-out. Det ser så deilig ut Anonymkode: ef9b1...fab 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #24 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvor i all verden har dere vært da? Vi pleier kun å booke 5 stjerners hotell i "syden land" og betaler da rundt 5000 pr natt +/- 1000-2000 og som sagt aldri opplevd å betale for solsenger. Nye annet de skal ha betalt for på hotellene men ikke solsengene Anonymkode: 5263c...406 Franske Rivieraen. Varierer litt fra år til år hvor vi drar. Er uansett ikke på stranda hver dag, så å ha det innbakt i pris vil sjeldent lønne seg. Særlig når de private strandklubbene gir en god del mer service og luksus enn hva hotellene byr på. Anonymkode: cebcc...488 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli #25 Skrevet 9. juli Har kosta på meg solseng de gangen jeg har vært i syden Anonymkode: d10ff...f8f
AnonymBruker Skrevet 9. juli #26 Skrevet 9. juli På Kypros betaler vi 2,50 Euro pr solseng, mens da vi var på Mallorca nå så betalte vi 4 Euro. Vi er ikke på stranda hver dag, men bruker solsenger når vi er der. Anonymkode: 0bb70...352
AnonymBruker Skrevet 9. juli #27 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Franske Rivieraen. Varierer litt fra år til år hvor vi drar. Er uansett ikke på stranda hver dag, så å ha det innbakt i pris vil sjeldent lønne seg. Særlig når de private strandklubbene gir en god del mer service og luksus enn hva hotellene byr på. Anonymkode: cebcc...488 Aha tenkte ikke på Rivieraen som syden. Ikke bodd på stranda der, men greit å vite om at det er noe å tenke på, takk for informasjonen 🙂 Anonymkode: 5263c...406
AnonymBruker Skrevet 9. juli #28 Skrevet 9. juli Sjelden jeg orker å bruke mer enn maks et par timer på samme sted - blir for kjedelig. Reiser ofte til byer ved Svartehavet, der er det en god del strandbarer som i alle fall har gode stoler og noen ganger også solsenger som er gratis hvis du kjøper noe i baren. Anonymkode: a098d...c71
AnonymBruker Skrevet 9. juli #29 Skrevet 9. juli Jeg orker ikke ligge rett på stranda, MÅ ha solstol, men hadde aldri betalt så mye. Da tror jeg at jeg hadde reist til en butikk og kjøpt et par heller 😅 Helst har vi hotell med egne gratis solstoler (selv om man må krige med håndklemafiaen), hadde det i sommer og de fleste sydenturer før. Da hender det likevel at vi ønsker å utforske området og betaler for solstoler andre steder. Men ikke mer enn 10-20 euro. På Kreta i år betalte vi to steder/dager. Da fikk vi 3 senger og en parasoll/bord for 10 euro. Før hadde mange strandrestauranter solstoler inkludert om man kjøpte mat/drikke/snacks. Dette ser vi de fleste har gått bort fra, i år hadde ingen vi var innom slik ordning. Så de sliter vel med inntjeningen. Alt er en god del dyrere enn det var for få år siden… Anonymkode: b7e5c...e2a
AnonymBruker Skrevet 9. juli #30 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Aha tenkte ikke på Rivieraen som syden. Ikke bodd på stranda der, men greit å vite om at det er noe å tenke på, takk for informasjonen 🙂 Anonymkode: 5263c...406 Helt ærlig forstår jeg ikke helt hva "syden" er for nordmenn lenger.. Greit nok den gangen det gikk et charterfly til Granca, og et til Mallorca.. Men hva betyr egentlig begrepet nå? Hvorfor brukes det når man rett ut kan si hvor man har vært? Sier jeg Rivieraen eller Amalfi så har jeg vært i "Syden", sier jeg "Syden" så er det feil det og. Eller for å dra det enda lengre. Vi ferierte i Formentera i fjor. For meg er det i praksis Mallorca, så ble jo korrigert uansett om jeg sa "Syden", "Spania", "Nær Mallorca", eller "Formentera. Ingenting i mot ditt svar, altså. Kun jeg som blir litt forvirret Anonymkode: cebcc...488 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli #31 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg orker ikke ligge rett på stranda, MÅ ha solstol, men hadde aldri betalt så mye. Da tror jeg at jeg hadde reist til en butikk og kjøpt et par heller 😅 Helst har vi hotell med egne gratis solstoler (selv om man må krige med håndklemafiaen), hadde det i sommer og de fleste sydenturer før. Da hender det likevel at vi ønsker å utforske området og betaler for solstoler andre steder. Men ikke mer enn 10-20 euro. På Kreta i år betalte vi to steder/dager. Da fikk vi 3 senger og en parasoll/bord for 10 euro. Før hadde mange strandrestauranter solstoler inkludert om man kjøpte mat/drikke/snacks. Dette ser vi de fleste har gått bort fra, i år hadde ingen vi var innom slik ordning. Så de sliter vel med inntjeningen. Alt er en god del dyrere enn det var for få år siden… Anonymkode: b7e5c...e2a Det har vi gjort noen ganger. Billigere å kjøpe en parasoll og en strandstol enn å leie hver dag. Anonymkode: 47c90...b90
AnonymBruker Skrevet 10. juli #32 Skrevet 10. juli Har gjort det den ene gangen vi var der. Var en slags resort. Betalte 12 euro for 2 stoler. De hadde skygge, så greit for ungene å kunne ligge der å slappe av. Anonymkode: 058cc...9dc
AnonymBruker Skrevet 10. juli #33 Skrevet 10. juli Aldri betalt. Vi reiser ikke på sånn typiske ferieplasser. Anonymkode: 35569...fa7
AnonymBruker Skrevet 10. juli #34 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Helt ærlig forstår jeg ikke helt hva "syden" er for nordmenn lenger.. Greit nok den gangen det gikk et charterfly til Granca, og et til Mallorca.. Men hva betyr egentlig begrepet nå? Hvorfor brukes det når man rett ut kan si hvor man har vært? Sier jeg Rivieraen eller Amalfi så har jeg vært i "Syden", sier jeg "Syden" så er det feil det og. Eller for å dra det enda lengre. Vi ferierte i Formentera i fjor. For meg er det i praksis Mallorca, så ble jo korrigert uansett om jeg sa "Syden", "Spania", "Nær Mallorca", eller "Formentera. Ingenting i mot ditt svar, altså. Kun jeg som blir litt forvirret Anonymkode: cebcc...488 Hva med å starte egen tråd når du kommer med helt nytt tema? Anonymkode: 7c82c...f3b 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #35 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dere som ikke er på hotell med egne. Stive priser. Blir litt åpen soning når man først betaler. Vi betalte 1500 for en dag. Da må du bli😬 Anonymkode: 4ff04...e05 vi betalte 1000kr for fem senger med parasoll i fjor på kreta 🤔 Anonymkode: 5f6d6...9e6
AnonymBruker Skrevet 10. juli #36 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvor mange solstoler for 1500? Vi betalte 12 euro for hver solstol i Costa Del Sol. Synes det var dyrt bare det, så vi holdt oss til et par dager på stranda og ellers var vi på hotellet. Pleier alltid å velge små hoteller med fine bassengområder fordi det betyr ofte at det er roligere og enklere å få seg solseng. Anonymkode: 4b24b...0c9 Oj, der har det vært fastpris på 7 euro lenge. Nytt fra juli kanskje? På stranden altså, mye mer på beach Club ‘ene. Anonymkode: 538f7...43a
AnonymBruker Skrevet 10. juli #37 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva med å starte egen tråd når du kommer med helt nytt tema? Anonymkode: 7c82c...f3b Det er jo ikke eget tema. Ts kunne jo presisert hvor pokker syden er. Nå diskuterer vi priser i sør Europa tydeligvis, og da er det jo ikke rart prisene varierer. Anonymkode: 538f7...43a
AnonymBruker Skrevet 10. juli #38 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Helt ærlig forstår jeg ikke helt hva "syden" er for nordmenn lenger.. Greit nok den gangen det gikk et charterfly til Granca, og et til Mallorca.. Men hva betyr egentlig begrepet nå? Hvorfor brukes det når man rett ut kan si hvor man har vært? Sier jeg Rivieraen eller Amalfi så har jeg vært i "Syden", sier jeg "Syden" så er det feil det og. Eller for å dra det enda lengre. Vi ferierte i Formentera i fjor. For meg er det i praksis Mallorca, så ble jo korrigert uansett om jeg sa "Syden", "Spania", "Nær Mallorca", eller "Formentera. Ingenting i mot ditt svar, altså. Kun jeg som blir litt forvirret Anonymkode: cebcc...488 Når vi drar til huset vårt i Spania sier jeg at vi drar til Spania/Alicante/San Juan, og bruker aldri begrepet «syden». «Syden» høres uklart ut, og føles harry og jalla. Når det er sagt så gjør vi litt forskjellig når vi drar på stranda. En solseng her ligger på 7 euro per seng og 7 euro for parasoll. Vi har som oftest med oss egne solstoler og parasoll. Anonymkode: d3b79...07d
AnonymBruker Skrevet 10. juli #39 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hva med å starte egen tråd når du kommer med helt nytt tema? Anonymkode: 7c82c...f3b Smil, det er sommer Jeg svarte ikke på HI. Men en som ble forvirret over at jeg skrev om Rivieraen i denne tråden. Anonymkode: cebcc...488
AnonymBruker Skrevet 10. juli #40 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Aldri betalt. Vi reiser ikke på sånn typiske ferieplasser. Anonymkode: 35569...fa7 Om dere ikke reiser til steder der det er strand og bad, så er mulig ikke dette tråden for deg 😅 Jeg har leid solstoler både i Vietnam, Ghana og på Maldivene. Anonymkode: cebcc...488 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå