Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som ikke er på hotell med egne.

Stive priser. Blir litt åpen soning når man først betaler. Vi betalte 1500 for en dag. Da må du bli😬

Anonymkode: 4ff04...e05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Et par år siden sist tur, men da lå prisen på rundt 7,5-10 euro per seng.

Hvor i all verden er du? Det var stiv pris.

Anonymkode: 6bf87...f8b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Stive priser. Blir litt åpen soning når man først betaler. Vi betalte 1500 for en dag. Da må du bli😬

Jeg planlegger turene mine, og unngår destinasjoner med slike priser på solsenger, om det er på stranden jeg skal være. De få gangene jeg har leid solstoler på stranden for to personer har jeg betalt 7 euro for dette. Hadde aldri i livet betalt 1500 kroner for en dag. Det er jo mer en det koster å kjøpe inn disse solsengene der nede :)  Det beste er å bruke solsengene på hotellet, så rusle ned til sjøen og ta et bad der og så rusle tilbake. Det betinger jo at hotellet ligger nært stranden. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det hvis det ikke er for dyrt. Der vi pleier å feriere (gresk øy) betaler man ingenting så lenge man kjøper det man skal ha av mat og drikke på strandtavernaen som eier solsengene

Anonymkode: 377bd...4a2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange solstoler for 1500? 

Vi betalte 12 euro for hver solstol i Costa Del Sol. Synes det var dyrt bare det, så vi holdt oss til et par dager på stranda og ellers var vi på hotellet. Pleier alltid å velge små hoteller med fine bassengområder fordi det betyr ofte at det er roligere og enklere å få seg solseng. 

Anonymkode: 4b24b...0c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja. Et par år siden sist tur, men da lå prisen på rundt 7,5-10 euro per seng.

Hvor i all verden er du? Det var stiv pris.

Anonymkode: 6bf87...f8b

Til hele familien. Vanlig snittpris.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Verdt pengene for økt komfort for min del. Fint med skygge, hadde aldri klart å smøre meg jevnt og godt nok til å unngå solbrenthet om jeg lå rett på sanden når jeg er så glad i å bade som jeg er.

Men prisen du skisserer der høres ut som første rad på dyr strand på Mykonos e.l., hvis dere ikke er veldig mange, og der hadde jeg aldri i livet slått meg ned. Det har blitt dyrere, absolutt, men har aldri betalt 500 engang for to parasoller og fire senger. 

Anonymkode: 1e6b1...4de

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke før jeg leste en annen tråd på KG at det kostet å leie sol stoler😮 Har aldri betalt for det der vi har vært 

Anonymkode: 5263c...406

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Orker ikke håndkle i sanden. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Visste ikke før jeg leste en annen tråd på KG at det kostet å leie sol stoler😮 Har aldri betalt for det der vi har vært 

Det kommer an på hva hotell du bruker ! Mange hoteller har også gratis solsenger på stranden. Andre har det ikke, og noen steder spesielt i Spania tar man blodpriser for dette. Det er det samme som å si til meg " vi ser helst at du ikke kommer" og da gjør jeg ikke det :) 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvor mange stoler leide dere?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Til hele familien. Vanlig snittpris.

Og familen er hvor mange personer?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Gjør det hvis det ikke er for dyrt. Der vi pleier å feriere (gresk øy) betaler man ingenting så lenge man kjøper det man skal ha av mat og drikke på strandtavernaen som eier solsengene

Anonymkode: 377bd...4a2

Jepp og det er helt akseptabelt, de fleste skal uansett ha seg en drink eller to, og kanskje en lunsj. Så det er en helt grei deal som jeg også har brukt en del ganger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
TomKrus skrev (2 minutter siden):

Det kommer an på hva hotell du bruker ! Mange hoteller har også gratis solsenger på stranden. Andre har det ikke, og noen steder spesielt i Spania tar man blodpriser for dette. Det er det samme som å si til meg " vi ser helst at du ikke kommer" og da gjør jeg ikke det :) 

Aha har alltid bare vært tilgjengelig på de stedene vi har vært på, så aldri falt meg inn at det er noe man kan risikere å betale ekstra for 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Shit! Koster det så mye? Da er det jo bedre å oppgradere til et bedre hotell å slippe å betale?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Betalte 1200 i går, så ja.. 

Men går litt frem og tilbake. Spiste en lang lunsj, blant annet. Så er ikke bundet av at vi må "være der mest mulig for å få verdi for pengene". 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Shit! Koster det så mye? Da er det jo bedre å oppgradere til et bedre hotell å slippe å betale?

Er ikke helt snakk om det nordmenn forbinder med Syden, dette. Vi betalte 4200/natt for hotell. Om vi skulle hatt et av de som har solsenger på stranda tror jeg det ville blitt det dobbelte. 

Anonymkode: cebcc...488

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aha har alltid bare vært tilgjengelig på de stedene vi har vært på, så aldri falt meg inn at det er noe man kan risikere å betale ekstra for 

Dette er en trend i store deler av Middelhavet faktisk, spesielt i Spania og Hellas. Men det er minst like mange hoteller som har dette inkludert i prisen. Så skal man være der i 2 uker sider det seg selv at slike priser fort kan koste mer en turen :) For en skarve solseng som disse utleierne tjener inn i løpet av en dag. Da tar du med deg håndkleet fra hotellet, og legger deg på stranden, bader og rusler tilbake til hotellet.  Spanjolene syter som bare faen av masseturismen ! Men en dag kommer de til å forsvinne til andre land som setter pris på de, og da kan de sitte igjen der og lure på hva som skjedde. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Betaler ikke for solstol på stranda.

Stort sett har vi hotell der solstoler er inkludert. I fjor hadde vi ikke det og da betalte vi ikke ekstra for å leie. Det er sjukt stive priser.

I år har vi hotell med privat strand og inkludert solstoler. Det blir deilig :)

Anonymkode: ef9b1...fab

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Vi pleier å reise til Sør-Frankrike. Prisene på solsenger der er helt hinsides.

Anonymkode: 2be09...756

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Betalte 1200 i går, så ja.. 

Men går litt frem og tilbake. Spiste en lang lunsj, blant annet. Så er ikke bundet av at vi må "være der mest mulig for å få verdi for pengene". 

Er ikke helt snakk om det nordmenn forbinder med Syden, dette. Vi betalte 4200/natt for hotell. Om vi skulle hatt et av de som har solsenger på stranda tror jeg det ville blitt det dobbelte. 

Anonymkode: cebcc...488

Hvor i all verden har dere vært da? Vi pleier kun å booke 5 stjerners hotell i "syden land" og betaler da rundt 5000 pr natt +/- 1000-2000 og som sagt aldri opplevd å betale for solsenger. Nye annet de skal ha betalt for på hotellene men ikke solsengene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...