Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lettere sjokkert, min sønn kom bort å sa at noen av hans venner sier at jeg er milf. Vet ikke helt hva jeg skal tenke.. Burde jeg ta det opp med dems foreldre at de i det heletatt tenker slik? :klo: 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var på alderen handlet det om å gjøre sønnen flau og utilpass. Er han veldig preget av hendelsen?

Anonymkode: 10266...68e

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Kommer kanskje litt ann på alderen, om de faktisk mener "ilf" delen, eller om de bare synes du er veldig pen, eller bare bruker ordet for å tøffe seg. Ville nok fortalt sønnen din at du synes det er upassenede kommentar å få uansett.

Anonymkode: 77228...e19

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er preget av å høre at de prater sånn om meg. Tror sønnen min driver å forteller slike ting for å opprøre meg. Om et par uker skal vi ha stort selskap i forbindelse med hans bursdag og jeg vil ikke gjøre noe galt så alle føler seg utilpass heller :S 

AnonymBruker
Skrevet

Det blir jeg også kalt. Jeg er visst den "deilige moren til......, hun med de store puppene". Er positivt ment. Ikke bry deg om det. Sønnen min hater det og blir flau, men ler det likevel bort når han er med vennene sine. 

Anonymkode: 2dcc9...0b8

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er slik det er. Sjokkerende, og ikke noe jeg hadde tenkt tanken på at kunne være ei greie. Men greit å vite, så en kan tilpasse seg litt. 

Anonymkode: d5076...b62

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal ta alt tenåringer sier på ramme alvor, da får du noen slitsomme år fremover 

Anonymkode: a5d94...8bc

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (1 minutt siden):

Jeg er preget av å høre at de prater sånn om meg. Tror sønnen min driver å forteller slike ting for å opprøre meg. Om et par uker skal vi ha stort selskap i forbindelse med hans bursdag og jeg vil ikke gjøre noe galt så alle føler seg utilpass heller :S 

Bare kle deg anstendig😊

• Liker 20
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du opplever sannelig mye rart, er det i Sims alt dette skjer?

Anonymkode: 4e6c4...a67

• Liker 11
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (8 minutter siden):

Jeg er lettere sjokkert, min sønn kom bort å sa at noen av hans venner sier at jeg er milf. Vet ikke helt hva jeg skal tenke.. Burde jeg ta det opp med dems foreldre at de i det heletatt tenker slik? :klo: 

Synes det er rarere at sønnen din forteller deg det... Hvor gamle er han og vennene?

Anonymkode: 2f60b...14b

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er slik det er. Sjokkerende, og ikke noe jeg hadde tenkt tanken på at kunne være ei greie. Men greit å vite, så en kan tilpasse seg litt. 

Anonymkode: d5076...b62

Hva er sjokkerende med det?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det blir jeg også kalt. Jeg er visst den "deilige moren til......, hun med de store puppene". Er positivt ment. Ikke bry deg om det. Sønnen min hater det og blir flau, men ler det likevel bort når han er med vennene sine. 

Godt å høre at jeg ikke er alene :hjerte: 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bare kle deg anstendig😊

Føler jeg gjør det. Men kler meg opp til selskap og slikt og liker ikke se forferdelig ut i det offentlige. Jeg bruker en del tid på utseendet, men ikke for å tiltrekke 18-åringer :S 

Skrevet

Milf, Foxy, Veldreid etc.. Hadde jeg vært mor så hadde jeg ikke tatt dette spes ille opp. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Boys will be boys. 

det er ganske normalt. Noen mødre en penere enn andre, og noen gutter er morsommere å mobbe enn andre. Jeg har både tenåringsdøtre og sønner, og har blitt kalt det av begges guttevenner. Sønnen synes det var kleint, og det noen av guttene sa det nok for å gjøre ham utilpass. Døtrene mine reagerte enda sterkere og synes det var kvalmt. Guttene som sa det til de gjorde en big deal ut av det, og kommer jentene reagerte, jo mer holdt de på. De gjorde det nok mest for å få deres oppmerksomhet, ikke min. 
guttene kunne si ting som «hvem synes du er deiligst; «Helene» eller mora hennes?» slik at min datter skulle høre det. Til sønnen min var det mer sånn «daaaaaamn, mora di er deilig! Hun skulle fått den såååå hardt at hun skreik etter mer». De sa eller gjorde aldri noe til meg, men jeg overhørte noen kommentarer. 

ja, jeg er forholdsvis ung mor, og ja, jeg ser i tillegg yngre ut enn jeg er. Jeg er liten, tynn og har store pupper (som jeg ikke viser, de bare synes). Jeg får ikke gjort noe med utseendet mitt, men jeg kan lære mine barn å ignorere slik oppførsel. 

Anonymkode: eb1d1...169

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke en stillingsbeskrivelse du må forholde deg til da, ta deg en bolle og tenk på viktigere ting.😉
Jeg vet jeg blir kalt det bare fordi jeg er litt yngre og har en hobby de synes er kul, bare ler og driter i det da å «rydde opp» i noe sånt blir superkleint. Det blir hvertfall ikke bedre for sønnen din om du legitimerer det ved å behandle det som en sannhet og en greie- en del ting kan man bare tyste ned og ikke legge mer vekt ved.

Anonymkode: 783d2...8b0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du opplever sannelig mye rart, er det i Sims alt dette skjer?

Anonymkode: 4e6c4...a67

Nesten så man skulle tro det. Min datter er mer som meg og lager ikke røre for meg :S 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Synes det er rarere at sønnen din forteller deg det... Hvor gamle er han og vennene?

De er 17 og 18 åringer 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du snakke med foreldrene om slik. Herregud. Ta det som et kompliment. Hvis dem ikke er 10 år da. 

Anonymkode: 56f35...49f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ta det helt med ro, de vil ikke faktisk pule deg, det er deres måte å være tøffe i kjeften på ovenfor kompiser når en mamma er litt penere enn gjennomsnittet. Har blitt kalt det selv og det er utelukkende fordi jeg ikke har kort kjerringsveis, men har store pupper og er litt yngre enn gjennomsnittsmammaen.

Anonymkode: d497b...5bc

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...